Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8086
Data e postimit: 2023-03-18 14:47:00
Shikime: 622
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: durresi

Lloji: Raport
Tema: reportazh durresi
Autori: Anxhela Stafa
Shkolla: Myslim Hida
Klasa: 9
Qyteti: Durres
E-mail: stafaanxhela3@gmail.com
Foto

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

DURRESI

Një vend ku kanë lindur perandorë, dhe personazhe të tjerë të botës antike. Legjenda, rrënoja antike , histori të vjetra, të përziera me ritme të jetës së sotme, plazhe të gjera dhe klimë të butë, një nga portet më të mëdha në Adriatik, torra veneciane, kepi i rodonit dhe kalaja e skenderbeut,vend i poetëve të shquar , mozaike e banorë mikpritës. Ky është Durrësi, një nga pikat turistike më të rëndësishme të Shqipërisë.

AMFITEATRI
A mfiteatri i Durrësit, më i madhi dhe më i rëndësishmi, jo vetëm në Shqipëri, por edhe në Ballkan.
Është rrënoja antike më e rëndësishme e Durrësit. Ndodhet në qendër të lagjes më të vjetër të Durrësit, i rrethuar nga shtëpitë e banorëve. Është zbuluar nga durrsaku i famshëm Vangjel Toçi më 1966-n. Amfiteatri i Durrësit është jo vetëm më i madhi në territorin e Shqipërisë së sotme, por në krejt këtë anë të Ballkanit. Është ndërtuar në kohën e perandorit romak Adrian (117 – 138 pas Krishtit).


TORRA VENECIANE
Ajo do t’ju bjerë menjëherë në sy sapo të mbërrini në sheshin e vogël, në krah të monumentit të “Mujo Ulqinakut”, thuajse përballë hyrjes kryesore të portit.. Koha e ndërtimit dhe teknika e përdorur është tipike veneciane e shekullit XV, kohë në të cilën venedikasit qeverisnin qytetin. Ajo përbëhet nga një kat i vetëm, i cili është i pajisur me pesë frengji topash. Një shkallare ju çon lart në tarracën me bedena. ku mund të sodisni fare qetësisht detin dhe të gjithë atmosferën e vjetër që ju rrethon.

KEPI I RODONIT DHE KALAJA E SKËNDERBEUT
Kepi i Rodonit është një rrip toke në formë gadishulli që futet në brendësi të detit Adriatik. Kepi i Rodonit është kepi më i madh në vendin tonë. Kalaja e Rodonit u ndërtua nga Skënderbeu rreth viteve 1451-1452.Pas vdekjes së Skënderbeut kalaja u mor nën kontroll nga Venediku. Qëllimi i ndërtimit të kësaj kalaje nga Skënderbeu ishte sigurimi i një daljeje komunikimi në bregdet.


SHESHI "LIRIA"
Sheshi kryesor i qytetit, u rivitalizua në 2015-n, me pllaka të bardha prej mermeri vezullues, palma arabe e shatërvanë modernë, që të sjellin në mend qytete ekzotike ndërkombëtare .

Bukuroshja e Durrësit është një mozaik polikromatik i shekullit IV. dhe është mozaiku më i lashtë dhe më i rëndësishëm i zbuluar ndonjëherë në Shqipëri. Mozaiku ka një sipërfaqe prej 9 metrash katrorë dhe ka një formë eliptike e që paraqet kokën e një gruaje në një sfond të zi, të rrethuar nga lule dhe elemente të tjera lulesh. U zbulua në vitin 1917 në Durrës.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anxhela Stafa - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Raport&id=8086


Vepra te ngjashme
Pse duhet vizituar ...
Lloji: Ese argumentuese
PSE DUHET VIZITUAR SHQIPERIA? Sepse vendi yne gjithnje e me teper po behet terheqes per pushimet ...
Ese Informative
Lloji: Ese pershkruese
Apolonia është qyteti antik në Shqipëri ndër më të mëdhenjtë në pellgun e Adriatikut dhe m...
Nga nje koder
Lloji: Ese pershkruese
Veshtroj nga te gjitha anet.Shikoj qytetin tim,Durresin,me qendrat e tij historike si:Amfiteatri,i c...
Nga nje koder
Lloji: Ese pershkruese
Veshtroj nga te gjitha anet.Shikoj qytetin tim,Durresin,me qendrat e tij historike si:Amfiteatri i c...
Atdheu im i dashur
Lloji: Pershkrim
shqiperia
Lloji: Analize letrare
SHQIPËRIA është jeta për një shqiptar, është fryma që ai merr dhe kudo që të shkojë s’...
copetimi i shqiperi...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta
Lloji: Poezi personale
Jeta. Jeta është një ndjenjë,e pa përshkrueshme, jeta është një dit,që...
mbrojtja e mjedisit
Lloji: Ese argumentuese
Ambienti është ai në të cilin njeriu zhvillon veprimtarinë e tij jetësore dhe pa të, ai nuk d...
Skënderbeu
Lloji: Ese shpjeguese
Skënderbeu ose Gjergj kastrioti.një luftëtarë i madh shqiptar,fëmijërinë e kaloi në krujë.T...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese informuese
Vetmia. Një prej ndjenjave të cilave njeriu u trembet më shumë. Një njeri i vetmuar nuk është...
= prind femije
Lloji: Tekst argumentues



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.