Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7825
Data e postimit: 2022-01-19 18:16:02
Shikime: 943
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: Une

Lloji: Rrefenja
Tema: Une
Autori: Glea
Shkolla: 9-vjecare Grekan
Klasa: Kl 9
Qyteti: Elbasan
E-mail: gleaduka@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ndoshta cdokush qe mund ta lexoje kete mund te cuditet ose te mos i intreresoj. Une jam nje vajze 14 vjece dhe jam shume po shume ndryshe nga te tjeret. Dikush do te thote se te gjithe jemi te ndryshem e di, por une nuk jam aspak normale. Nuk kam qene si te gjithe vajzat e tjera pa ju fyer qe doja te luaja me kukulla! Une doja te shkoja pertejasaj qe mund te beja ne fakte dhe ne fakte ebera ate marrezi. Une vendosa te hap nje grupe i cili kishte kete emer " IN SEARCH OF THE GHOST ". Ky eshte emri! Kam bere shume aksione me kete grup une bashke me dy kushurirat e mia dhe dy kushurinjte. Ne fakt heren e pare shkuam ne varreza, heren e dyte ne nje shtepi te braktisur prej vitesh. Ndersa heren e trete shkruam ne nje shtepi te braktisur perseri por njerezit e asaj lagjeje thonin se njerezit e asaj shtepie kishin vdekur nga dicka shume misterioze dhe une si shume "trime" vendosa te shkojme ta kontrollojme. Atje brenda nuk kishte asgje por asgje e pazakonde. Vetem ne dhomen e femijeve gjetem lojen me te rrezikshme qe ne fakt ne ato nuk e dija se cfare ishte e marrim dhe dalim por ne kuzhim ishte nje frigorifer i shtrire dhe vendosa ta hap, por... Ishte i mbushur me gjak dhe trupa te copetuar gje qe na semuri te gjitheve dhe nuk kemi kaluar me andej. QE atehere dhe tani jam njeriu me i mallkuar qe eshte ne toke dhe njeriu qe mban emrin Glea Ghost ose dy g-te " GG " prandaj ju them nje jete sa me te gjate . Mirupafshim!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Glea - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Rrefenja&id=7825


Vepra te ngjashme
Ajo eshte mamaja im...
Lloji: Ese pershkruese
AJO ESHTE MAMAJA IME! Tashme jam e rritur. Nuk mund te them se jam femije. Erdha deri ketu ku jam....
Vetmi :(
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh i huaj, i vetem, a eshte e njejte me te qenin i vecante? Kesaj pyetje do te mundohemi t’i...
Cmendurite e femije...
Lloji: Rrefenja
Femijria ime...eh, sa shume gjera per te thene.Ajo eshte gjeja me e shtenjete dhe me kuotimplote e j...
Pershtypjet e para
Lloji: Ese argumentuese
Dua ta nis kete pune me shkrim me nje thenie te nje shkrimtari modest afrikan te viteve te fundit. M...
Pershtypjet e para
Lloji: Ese argumentuese
Dua ta nis kete pune me shkrim me nje thenie te nje shkrimtari modest afrikan te viteve te fundit. M...
lamtumire guacka im...
Lloji: Ese informuese
Dy femije moter,vella bejne cmos timbajne prinderit e tyre qe te mos ndahen por babai I tyre ka mare...
Ne jemi ketu ne tok...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ketu ne toke per te, per te...! -Per cfare e?! -Jemi ketu per te jetuar sigurisht! -Vetem pe...
Pricesha dhe ylli
Lloji: Analize letrare
Shumë shumë kohe me pare ishte nje mbreteri me nje mbret dhe nje mbretereshe.Pas disa vitesh mbret...
Shiu
Lloji: Ese pershkruese
Kur u zgjova ndjeva nje zhurme te vogel...ishte shiu i cili binte pa pushim...Ky shi te them te drej...
Vizita ne planetin ...
Lloji: Ese pershkruese
Ishte viti 2145. Qielli I ndricuar nga rrezet e arta te diellit rrembente vemendjen e njerzve. Natyr...
Vdekja eshte vdekja...
Lloji: Ese argumentuese
Vdekja eshte ajo qe na tremb me shume, me shume se cdo gje ne kete jete. Kujt I trembemi me shume...
Dashuri dhe ndeshki...
Lloji: Novela
Pershnedetje! Une quhem F... dhe jam nje vajze 18 vjecare, por kjo pak rendesi ka. Une vij nga nje f...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.