Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6442
Data e postimit: 2018-07-11 09:22:12
Shikime: 23234
Raporto

Likes: 13 Dislikes: 3

Titulli: Përshkruajmë një objekt

Lloji: Tekst pershkrues
Tema: Përshkrimi i një objekti të veçantë
Autori: L
Shkolla: Anonim
Klasa: Anonim
Qyteti: Kukës
E-mail: Deti@outlook.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

NË KËTË PËRSHKRIM PËRSHKRUHET NJË SUVENIRE KU PARAQITET HEROI KOMBËTAR,GJERGJ KASTRIOT SKËNDËRBEU.

Në shtëpinë time unë kam një suvenire mjaft të veçantë dhe të bukur.Në të paraqitet heroi ynë kombëtar,Gjergj Kastrioti Skëndërbeu.Suvenirja ka formë rrumbullake.Ndodhet e varur në murin e dhomës së ndenjes.Cepat e saj vishen nga një ngjyrë floriri.Ngjyra që ka është e kuqe flakë.E kuqe porsi flamuri ynë,porsi gjaku i derdhur për lirinë e Shqipërisë.Ndërsa me nuanca bronzi të theksuar është i gdhendur portreti i Skëndërbeut.Ashtu siç ka qenë në jetë,edhe në portret shfaqet sypatrembur,krenar,i fortë dhe njeri i besës.Kur e shoh këtë suvenire më duket sikur kam përpara syve të mi betejat e shumta të popullit tonë kundër pushtuesve osmanë.Ndjej krenari të madhe dhe të papërshkrueshme.Si material,suvenirja është e përbërë nga qeramika.Nëse dikush e prekën pak,ajo menjëherë lëkundet,bie dhe dëmtohet.Kjo është pika e saj e dobët.Mbrapa saj ka vitin e prodhimit "1981" dhe vendin e origjinës"Krujë"



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     L - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Tekst+pershkrues&id=6442


Vepra te ngjashme
Shtëpia ime e ënd...
Lloji: Ese pershkruese
Aty,në një fshat të vogël bregdetar,që laget nga Oqeani Paqësor,dhe që vendasit e thërrasi...
Ese : 28 Nëntori -...
Lloji: Ese vleresuese
Kjo datë simbolizon një ditë të paharruar për shqipëtarët për shkak se është dita k...
Skënderbeu
Lloji: Ese shpjeguese
Skënderbeu ose Gjergj kastrioti.një luftëtarë i madh shqiptar,fëmijërinë e kaloi në krujë.T...
Atdheu im i dashur
Lloji: Pershkrim
Jeta
Lloji: Poezi personale
Jeta. Jeta është një ndjenjë,e pa përshkrueshme, jeta është një dit,që...
28 nëntori
Lloji: Ese pershkruese
Sa herë që vie nëntori,e moti fillon të ftohet ne kujtojmë ditën më të madhe për ne. Ditën...
Cilësitë e shqipt...
Lloji: Ese argumentuese
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me ...
Babi Im
Lloji: Analize letrare
Heroi im, Mbreti im, mbështetja ime më e madhe është Babi. Sa herë që e shoh që vjen nga puna...
28 Nentori
Lloji: Hartim
Urime Festa e 28 Nëntorit të gjithë shqiptarëve kudo që janë. Kjo ditë e bekuar dhe e shënua...
28 Nentori
Lloji: Hartim
Urime Festa e 28 Nëntorit të gjithë shqiptarëve kudo që janë. Kjo ditë e bekuar dhe e shënua...
Shtrati i Mires
Lloji: Tregim
shqiperia
Lloji: Analize letrare
SHQIPËRIA është jeta për një shqiptar, është fryma që ai merr dhe kudo që të shkojë s’...


Komentet e fundit!

Emri: y8i
Email: 8i@gmail.com
Komenti: 87i
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.