Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 308
Data e postimit: 2012-04-04 11:23:21
Shikime: 5119
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 0

Titulli: Mesnata e Fundit...

Lloji: Tregim
Tema: Jeta e vdekur
Autori: Elda J. Pere
Shkolla: Rilindja
Klasa: 8
Qyteti: Pogradec
E-mail: jessicamira21@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

27 Nentor 1999. Nate. Pak minuta para se akrepi te shenoje 00:00. FIllimi I nje dite te re. Ose…
Djaloshi kishte rene gjume disa ore perpara, ndersa prinderit po behen gati per te fjetur. Deri tani po flisnin per te ardhmen e djalit, se si mund te luftoje me ashpersine e jetes pa nje nga armet kryesore per ta: parate. Si gjithnje, e mbyllin me shprehjen e zakonshme : “Si te vije dora e fatit…” dhe biejne ne nje gjume te thelle.
Dritat kishin qe ne mengjes qe kane ikur dhe gjithkund ne shtepize ishin ndezur qirinj. Nuk kishin mundur te paguanin faturat…
Ora ka shkuar fiks mesnate. Djaloshi zgjohet per uje. Ecen me hap ate zvargura ne kuzhine. Hap cezmen: asgje. Kontrollo kanat: bosh. Po tani? Lere fare. Ngadale kthehet ne shtrat. Me hapa te pergjumurish lehtazi cek qiririn prane perdeve te rreckosura. Aq duhej: pak nga pak anohet, anohet… Flaka perulet, perulet… perdet perflaken, perflaken…PERFLAKEN!!!
Dhe banoret : asgje, ne gjume te thelle, si gjithnje, por kete rradhe ishte ndryshe, jo “si gjithnje”.
Dhe nga perdet, pa zhurme te tryeza. Dhe nga tryeza, pa zhurme te komodina. Dhe nga komodina, pa zhurme te shkallet…
Djaloshi ndjen dicka, zgjohet dhe : “Mos erdhi uji?” mendon. Jo, e kunderta. Zjarr gjithkund. Enderr?? S’e di. Shkon te mami e babi. Dhoma gjithe tym! “Mami, Babi!!!” – asgje. Qendrojne atje te ngrire. Pse?... Pyetje shume e madhe per te kuptuar… “Mami, Babi!!” –me fort. Jo. Por c’do te thote asfiksim per nje djalosh 6-vjecar? “Mami, Babi...!” -me dobet dhe… me dobet. Ngadale-ngadale, ne prehrin e nenes “e zuri gjumi”…..
Dhe shtepiza ndizet flak ne mesnaten e ashper te nentorit.
JETA. Apo me sakte, fundi I saj.
Ja pasojat e nje cekjeje te lehte… Ja zgjidhja e problemeve te nje familjeje te varfer... Ja “dora e fatit”… Ja fundi…..
28 Nentor 1999. Mesnate. Gezuar Festen e Clirimit te Shqiperise…..
Elda J. Pere




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Elda J. Pere - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Tregim&id=308


Vepra te ngjashme
babi
Lloji: Poezi dashurie
kam nje tufe me lule babit do tia coje babi qe me rriti babi qe me msoi oh oo babi dashur s...
Rrufepritesi
Lloji: Tregim
Andrea pa orën.Ishte gati ora shtatë.Një natë tjetër pa gjumë.S’kishte mundur të mbyllte sy...
Nen perspektiven e ...
Lloji: Tregim
12/07/2012 Cfare marrezie…. Era, si e arratisur nga spitali psikiatrik. Shiu i pire tape, s’di...
Babi im
Lloji: Ese argumentuese
E dini se cili eshte idhulli im?!Nuk eshte as nje aktor,as nje kengetar,as nje sportist....Eshte ai ...
babai im
Lloji: Ese pershkruese
Une nuk e dita domethenien e fjales baba,por ne nje kohe e kuptova.Mund te them se kam nje baba shum...
ndarja
Lloji: Poezi personale
Ndarja unë prej babit u ndava dy here, ndarja e pare ishte diten kur babi hyri ne spital ai pa...
Nje shetitje ne par...
Lloji: Pershkrim
Ishte dite e diel. Une me babin kishim dale per shetitje ne Drilon. Sa po futeshim brenda dy mjellma...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel me ujera termal...
Kthe syte nga vetja...
Lloji: Ese filozofike
Me lejo te marr fryme thelle dhe ngadale te nis te tregoj per udhetimin qe bera nje dite te zakonshm...
Babi
Lloji: Poezi personale
Babi kam mendu per ty kurre skam me te harru dhe gjithmone do te te du .. Nje kujtim nje ...
"Padrejtesia e Jete...
Lloji: Ese shpjeguese
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq n...
Endrrat
Lloji: Poezi personale
Dicka te pamundur ti mund te realizosh ndoshta vetem re nje nate por ne te mund te besosh Me t...


Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: o po TE LUMTE me mijera here, ishte shume e bukur edhe pse e dhimbshme, gjithsesi mbetet per tu komplimentuar. bravo
  Pergjigju

Emri: drini
Email: drini@hotmail.com
Komenti: shume prekse te lumte
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.