Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6859
Data e postimit: 2019-05-22 11:47:02
Shikime: 2366
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: Historia e nje vajze 9 vjeçare

Lloji: Tregim
Tema: Nje vajz 9 vejcare
Autori: Ameli.hajdini@gmail.com
Shkolla: Shkender libohova
Klasa: 9B
Qyteti: Lushnje
E-mail: ameli.hajdini@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Historia e nje vajze 9 vjecare
Shum pak veta mund ta ken perjetuar historin e saje.
Ishte nje vajz shum e lumtur ,kur 1 dit kthehet nga shkolla shikon , tek shtepija e saj shum njerës edhe habitet, shkon mbrenda shikon mamin duke qar e pyt! cfar ka ndodhur? -Mami i thot : Ka vdekur babi.
Mosss si esht e mundur? Nuk mundem ta besojjjjj jo, me thuaj qe esht nje genjesherr ,thuajeee . Jo! bija ime është e vertet ai ndroj jet . Nuk mundem ta besoj . Si ndodhi?
Ne spital i kishi dhen nje ilac gabim edhe i beri reaksion. Vajza u largua duke qar dhe iku diku large. Derisa aty erdhi 1 djale qe e dinte se ci kishte ndodhur edhe e pyt ! -Mund te,t'ndihmoje ?ME Dukesh shum e merzitur ?
Ajo u pergjigj ,asnj nuk me ndihmon dot ne ket bot . Humba njeriun me te dashur, te jetes time, edhe akoma smund ta besoj . Me duket sikur është ëndërr . Keto jan gjerat e zoti ,nuk kemi c'ti bejem ,duhet te behemi te forte, sepse ai ty te shikon nga lart, ngrije koken lart shiko yjet ,tek nje yll esht babi jot ,qe te shikon.
Si puna jote mka ndodhur edhe mua ,kur isha vetem 3 vjec ,se dija si ishte ,as nuk e njofa ti te pakten e ke njohur ,prandaj mos u merzit . Me ke mua , une me ty do te jem ne cdo moment, cdo nevoj te kesh do te ndihmoj une ,nuk do te le vetem do jem pran teje ne cdo rast . Vajza e pikelluar e falnderoi djalin , ,per ngushellimet dhe premtimet dhe e perqafoj ❤.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Ameli.hajdini@gmail.com - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Tregim&id=6859


Vepra te ngjashme
Je Me Mua Cdo Nat
Lloji: Poezi personale
Largesia na ndan, mall ndjej cdo moment, lot rrjedhin cdo nat por dashuria qe kam per ty me ben te n...
"Lufto-Fito"
Lloji: Poezi meditative-filozofike
"LUFTO FITO" Lufto fito ,ngrije koken lart mos ki frik nga asgjo se ke lart nje,zot qe te ...
Me mungon
Lloji: Leter
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku ...
Jeta nje mision i v...
Lloji: Ese informuese
sot te pash te merzitur ka disa kohe qe nuk me dukesh mire. cfare ka ndodhur?perse po vuan?kaq shpej...
nena
Lloji: Ese argumentuese
Te flasesh per nenen esht shum e veshtir por edhe nje kenaqesii e madhe sepse te flasesh per njeriun...
Vellai im
Lloji: Analize letrare
Pershendetje,un jam ne Megi Llulla nje vajze ne klasen e 4.Sot vendosa te pershkruaj vellain tim i c...
Dedikim
Lloji: Leter
Sot mora guximin per te shkruar per ty .E di qe kam shum kohe pa shkruar per ty .ME FAL .Keto dite...
Jeta ime
Lloji: Tekst pershkrues
Jeta qenka shum e veshtir paska shum sfida ato sfida duhet qe ti durojm sepse duhet te kemi shp...
Historia e Amelias1...
Lloji: Tregim
Kur amelia ishte 11 vjece babai saj ndahet nga jeta mamaja esht e dobet fizikishet nuk mund ta rris ...
babi im
Lloji: Ese argumentuese
babi im esht nje engjell babaiim esht me ...
Jeta esht i vetmi l...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta sado e komplikuar qe esht prap duhet jetuar dhe perballuar me sfidat e saj.Udhetimi i jetes edh...
cfare shikon ne nat...
Lloji: Poezi peizazhi
netet e errta une shikoj vetem erresir dhe pyes veten cfare ka jashte mami me thote! Moj bij c...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.