Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7313
Data e postimit: 2020-05-30 10:05:42
Shikime: 2436
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 0

Titulli: Spiuja

Lloji: Tregim
Tema: ,
Autori: Esma Rrmoku
Shkolla: Naim Frasheri
Klasa: 4/4
Qyteti: Podujeve
E-mail: rrmokuesma@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nje vajze Kejsi dhjete vjeqare donte te behej spiune,meqe karaten e dint dhe dinte te hetonte.Nje dite hetoi ne lagjen e saj nje grup spiunash.Ajo shkoj te spiunat iu lut ta pranonin,por ata nuk e pranuan. Pastaj kur shkuan spiunat d rrembyen Kejsin .E derguan ne nje vendm dhe i treguan se kush ishin ata dhe cfare donin ga ajo,ata ishin dia persona kunder spiunav dhe donin te gjitha informacionet dhe planet e tyre.Ajo nuk pranoj pas tri oresh Kejsi duhej te pranonte sepse i than se do ti bente keq familjes se saj.Kejsi pranoi por ne mendje kishte nje plan u tha atyre ta tregonin planin e tyre ,dhe Kejsi ua filimoi zerin .Kur e hetoi nje spiun i tregoi gjitqka spiuni nuk i beso pastaj ia tregoi zerin e filimuar ai u trondit nga Kejsi.Ai e mori zerin dhe vajzen ,u tregoi te tjerve Kjsit u dhan informacione dhe planet etyre jo te verteta ajo u dergoi.Dhe spiunat i kapen dhe i burgosen.Kejsi u be spiune dhe kishte misione te lehta.Keshtu Kejsi shpetoi familjen dhe spiunat.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Esma Rrmoku - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Tregim&id=7313


Vepra te ngjashme
Vajza e fiskuar nd...
Lloji: Tregim
Ne kete tregim behet fjale per nje vajze e cila ishte e pasionuar pas poezive , tegimeve ,enderave d...
Mendohu gjithmon pa...
Lloji: Tregime dashurie
Ishte nje vajze qe donte dike.Ajo gjithmon kishte nje fije shpres qe mund ti fliste apo te kishte di...
Lidhja vella moter
Lloji: Tregim
Ne nje jetimore ishin rritur dy femije,moter e vella.pas disa kohesh kishte ardhur nje cift i cili d...
Interes apo dashuri...
Lloji: Tregime dashurie
Nje djale dhe nje vajze ishin shume te dashuruar.Te dy ishin ne te njejten shkolle,ne gjimnaz por ne...
aventurat e hansit...
Lloji: Tregim
Na ishte nje here e nje kohe nje djale qe e quanin Hans.Hansi nje dite kishte marre nje vendim qe do...
dashuria e vertete
Lloji: Tregim
ska asgje me te madhe se dashuria sepse ajo triumfon mbi te gjitha .ishin dy te dashuruar nala dhe t...
E bukura fiton ndaj...
Lloji: Tregime per femije
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajz...
gjyshja
Lloji: Poezi dashurie
mesuesja ime ajo u kujdes per mua me tregoi se q qeshte jeta me tregoi se qka eshte e verte...
Macja dhe Dhelpra
Lloji: Tregime per femije
Nje dhelper dhe nje mace ato ishin mike te mira. Nje dite ato po luanin ne pyll dhe pastaj ato fill...
Pertej Largesive
Lloji: Tregim
- Romani ose kjo veper per teme kryesore ka kohen ilire , kur Iliria luftonte kunder pushtuesve roma...
"Shpikja e anijes k...
Lloji: Tregim
Jemi ne Angline e vjeter, nje vend ku shkenca ne ate kohe ishte nje nga fushat me te rendesishme te ...
...Nje vajze dhe nj...
Lloji: Tregime dashurie
...Na ishte njeher e nje kohe.... Ishte viti 2017 . Data 29.04.2017. Duke qene se jemi ne shekulli...


Komentet e fundit!

Emri: Esma Rrmoku
Email: rrmokuesma@gmail.com
Komenti: :
  Pergjigju

Emri: Esma Rrmoku
Email: rrmokuesma@gmail.com
Komenti: :
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.