Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5874
Data e postimit: 2017-06-08 21:01:10
Shikime: 8914
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 2

Titulli: eksitues

Lloji: Tregime dashurie
Tema: nje dite nga shoqja
Autori: esmi
Shkolla: sd
Klasa: XI
Qyteti: elb
E-mail: xxx.xxx@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nje dite e kisha lene te vija nga shoqja per te bere nje projekt. U bera gati dhe u nisa. Ne shtepi ndodhej vetem ajo dhe vellai i saj. Pasi punuam rreth 20 min. ate e telefonoi dikush dhe iu desh qe te dilte, por me tha se mund te rrija sa te mbaroja projektin e vetme. Vellain e saj e shikoja thjesht si nje shok dhe pse asnjehere nuk kam patur mardhenie miqesore me te. Isha duku punuar ne komiuter teksa vija re se ai vinte vazhdimisht dhe me pyeste per ndonje gje kot se koti. Kjo gje me terhoqi vemendjen , por nuk e dhashe veten. Nje here teksa hyri ne dhome u ul ne mbajtesen e kariges dhe filloi te me afrohej shume sikur donte qe te me jepte ndonje keshille. Nje here syte tane u ndeshen dhe ngelen te ngrire ne vend. Kishte sy shume te bukur qe te benin qe te dridhej. Teksa po rrinim ashtu me vuri doren ne qafe. Se di pse dreqin nuk kundershtova. U afrua ngadale sikur te ksihte frike se mos i ikja nga duart. Pastaj me puthi. Po po me puthi. E di qe s'ishte puthja ime e pare, por ishte puthja ime me e bukur. Pasi u puthem filluam per me teper. Duart dukeshin sikur punonin vete dhe filluan te hiqnin rrobat nga trupi. Per pak u gjendem lakuriq siper njeri tjetrit. Ishte seksi me i mire qe kisha bere ndonjehere. E kishte super te madh saqe desh ja hengra :P. Pasi kryem mardhenie gjithcka mbaroi aty, por u kenaqa shume. Ne u takuam dhe e beme prare por hera e pare ishte me bukur.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     esmi - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Tregime+dashurie&id=5874


Vepra te ngjashme
seksi me i mire i j...
Lloji: Analize letrare
i keni pare vellezerit e shoqes tuaj ndonjehere me shikim ndryshe nga thjesht nje shok. epo une po. ...
Dashuri dhe ndeshki...
Lloji: Novela
Pershnedetje! Une quhem F... dhe jam nje vajze 18 vjecare, por kjo pak rendesi ka. Une vij nga nje f...
Me shoqen time
Lloji: Tregime erotike
Isha nje dite une vetem ne shtepi. Nuk kisha cfare te beja dhe vetem rrija kot ne kompjuter.Dhe ne a...
XXXXX
Lloji: Pershkrim
Sot eshte e shtune gjethet e pemes sapo kishin rene nga pema ishte dita e pare e vjeshtes.U cova nga...
Seksi me shokun e k...
Lloji: Tregime erotike
Kjo histori me ka ndodhur vjet ne klasë te 9.Isha nej vajzë e qetë e cila mesonte dhe e ngrinte d...
ai mengjes
Lloji: Ese pershkruese
ishte kaq heret dhe e mbaja veten me gariet qe te rrija qofte dhe pak shtrire. e dija qe do degjoja...
Shiu
Lloji: Ese pershkruese
Kur u zgjova ndjeva nje zhurme te vogel...ishte shiu i cili binte pa pushim...Ky shi te them te drej...
Dashuri, krenari dh...
Lloji: Tregime dashurie
kjo histori qe mund t'ju tregoj tani mund t'ju duket e pazakonte. megjithate kjo histori qe ende vaz...
Perseri ne bankat s...
Lloji: Ese pershkruese
Hapa dritaren.Ishte errësirë e madhe.Yjet po ndriçonin bashkë me hënën.Teksa po mendoja për s...
Femijeria ime.
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria eshte periudha me e bukur per te gjithe.Edhe per mua eshte nje nga periudhat me te bukura....
Gjeja e shumepritur
Lloji: Tekst shpjegues
Ate nate nuk fjeta fare ,e gdhiva duke menduarrreth asaj teme qe mami me tha se do me tregonte te n...
Fryu nje ere e marr...
Lloji: Ese pershkruese
Nje dite duke qendruar brenda ne shtepi,dikush po trokiste ne dere.Trokiti aq fort sa une fillova...


Komentet e fundit!

Emri: rtyu
Email: dfghjuki@yahoo.al
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.