Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 2464
Data e postimit: 2014-05-28 20:34:37
Shikime: 12376
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 5

Titulli: ne klase

Lloji: Tregime erotike
Tema: ne klase
Autori: ermal
Shkolla: ismail qemali
Klasa: 11
Qyteti: vlore
E-mail: erlindduka@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

shpesh ne oren e pushimit qendroja ne klase per te mesuar ndonje gje. me mua rrinte dhe nje shoqe e klases qe shpesh me kerkonte ndihme. kjo gje vazhdoi per nje jave . nje dite pasi te gjithe nxenesit dolen nga klasa qendruam perseri te dy. fillova te flisja per seksin dhe pashe se i pelqente shume. krejt natyrshem e putha. kaq u mbyll kete ore pushimi ndersa diten tjeter fillova ta prekja ne vithe dhe fillova ta zhveshja ne fillim gjinjte e saj ne terhoqen shume e me pas duke bere llap derisa arriti ne orgazm . me pas ojo vazhdoi me seksin oral dhe me eksitonte shume. ne fillim beme seks anal sepse ajo nujk donte te humbte virgjerine por per te ishte e dhimbshme ne bythe, keshtu qe e futa penisin tim ne vaginen e saj , ne fiilim ishte pak e veshtire pasi e nxorra heren e pare pashe qe ishte bere me gjak, ajo bertiste dhume gje qe me eksitonte shume.ne momentin qe une po kaloja ne orgazem dhe do e derdhja ne gojen e saj pasi nje mesuese qe po kalonte ne koridor degjoi zhurmat teksa ajo bertiste. hapi deren dhe na gjeti ne casin me te lumtur , filloi te na fliste por nga ana tjeter une e kercenova se do ti hapja namin se ajo shkonte me drejtorin dhe keshu ky problem u mbyll.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     ermal - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Tregime+erotike&id=2464


Vepra te ngjashme
NE DREJTORI
Lloji: Tregime erotike
ISHTE NJE DITE ME BORE!ISHTE SHUME BUKUR!NE KLASE KISHIN ARDHUR VETEM UNE DHE DISA NGA SHOQET E KLAS...
Qyteti i gabimeve t...
Lloji: Ese pershkruese
Nje qytet i mbushur me njerez te çuditshem te cilet kur flisnin i mungonin disa gërma ose fjale dh...
Dashuri, krenari dh...
Lloji: Tregime dashurie
kjo histori qe mund t'ju tregoj tani mund t'ju duket e pazakonte. megjithate kjo histori qe ende vaz...
Seksi me shokun e k...
Lloji: Tregime erotike
Kjo histori me ka ndodhur vjet ne klasë te 9.Isha nej vajzë e qetë e cila mesonte dhe e ngrinte d...
Me shoqen time
Lloji: Tregime erotike
Isha nje dite une vetem ne shtepi. Nuk kisha cfare te beja dhe vetem rrija kot ne kompjuter.Dhe ne a...
seksi me i mire i j...
Lloji: Analize letrare
i keni pare vellezerit e shoqes tuaj ndonjehere me shikim ndryshe nga thjesht nje shok. epo une po. ...
Me shoket e shoqet ...
Lloji: Ese pershkruese
Nje dite dimri kur u zgjova ne mengjes,pashe qe vendi ishte zbardhur krejtesisht nga debora. Fillov...
Histori dashurie...
Lloji: Tregim
Ajo ishte studente arkitekture ndersa ai ishte student mjeksie. Ata u takuan me njeri-tjetrin ne st...
Nje udhetim ne haps...
Lloji: Tregim
Hena. Eshte objekti me i dukshem ne nje nate mizore e te zeze. Eshte vendi me i mire per t'u vizitua...
kur fillova te pikt...
Lloji: Ese pershkruese
Mendja ime qe s'punonte per gje tjeter por vetem per hesap te imagjinates,i dhane nje detyre te re a...
eksitues
Lloji: Tregime dashurie
Nje dite e kisha lene te vija nga shoqja per te bere nje projekt. U bera gati dhe u nisa. Ne shtepi ...
Vajza me zemer te m...
Lloji: Tregim
Kete poezi po e filloj pak me ndryshe dhe jo si gjithe tregimet e tjera "na ishte njehere" Disa v...


Komentet e fundit!

Emri: hahahaha
Email: hihihi@gmail.com
Komenti: na shkrive se qeshuri ...ju kapi mesuesja
  Pergjigju

Emri: kskskks
Email: kskk@gmail.com
Komenti: ueeeee ca kurve........ehhh pale sa jeni knaq....hahahhaaaaaaaa mbehet qefi qe jeni qi nkls mpl sh kjo lloj qirje
  Pergjigju

Emri: anonim
Email: romario.mario@yahoo.com
Komenti: u ca kurve do qihem bashke ca klase je dhe ca shkolle
  Pergjigju

Emri: Ana Xhihani
Email: anna.xhihani@hotmail.com
Komenti: esht cmen njerzimi
  Pergjigju

Emri: ....
Email: in. hell@oh.no
Komenti: bobobobobo
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.