Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5441
Data e postimit: 2016-12-01 20:25:46
Shikime: 17470
Raporto

Likes: 15 Dislikes: 20

Titulli: Seksi me shokun e klasës

Lloji: Tregime erotike
Tema: Humbja e virgjerisë
Autori: Anonim
Shkolla: Koço Korçari
Klasa: 9A
Qyteti: Kuçovê
E-mail: malomal250@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kjo histori me ka ndodhur vjet ne klasë te 9.Isha nej vajzë e qetë e cila mesonte dhe e ngrinte doren ne cdo pyetje per te cilen profesoret me drejoheshin,gjithmon mbas shkolle shkoja vetem ne shtepi dhe nuk para shoqerohesha me vajza sepse ato te gjitha ishin te lidhura dhe kishin filluar cigaren(vajzat e klasës) Si rrjedhojë rrija vetëm dhe ndonjehere merzitesha se nuk gjeja nje vajze ose djal si vetja që te shoqerohesha...NJe dite,njê djal nga klasa (E.N) hyn ne klasë dhe per cudi nuk e di pse mu duk me i bukur se zakonisht.Ai ishte shum shakaxhi dhe kishte shoqeri me shum vajza.Kisha degjuar shum goca nga klasa ime te cilat flisnin se XXX ja kishte mbajtur ne gojë,Ajo kishte thene se kishte nje penis jashtzakonisht te madh..Madje aq te madh saqe kur po ja mbate gojore E.N ushtroi forcë dhe kari kaloi aq shume saqe gati e pershkroi tërë fytin duke vajtur me poshtë.Ti bje shkurt gjithmon pyesja veten se cfarë fshihte nen atyre xhinseve?..si do te ishte hera ime e pare me ate djal simpatik? Un faktikisht kisha forma te mira por i mbuloja ato duke veshur bluza te gjata,,nje dite vendose te vishem shkurt.Sapo Hyra ne kls te gjith cunat me pan me habi sikur te isha aliene,madje degjova dhe fishkellima...te gjith me pan pervec E.N,,mbase ngaqe ai ishte mesuar te pallonte dhe si bente pershtypje...u ula nje banke para tij dhe kur u cova ne mesim, u perkula pak ne mes per te cuar bythet me prapa...Atij i hipi nje eksitim i tillë saqe filloi te shtrengonte doren..kur te gjith dolen jasht klase ai me kapi prej krahu,,,kyci deren dhe u kthye drejt meje.E.N nuk tha asgje po thjesht më fry ne qaf,me erdhi ne afsh i ngrohte dhe ai vazhdonte te me jepte puthje te lehta derisa arriti te me kafshonte lehte dhe te me kapte gjoksin,un nuk durova dot me dhe fillova te ndjenja nje kenaqesi te pa pertjetuar me pare dhe fillova te renkoj me ngjyra kenaqesie ...zbertheu pantallonat dhe mi vuri duart ne karin e tij te ngrohte...kur te nxori potesisht un u befasova aq shume saqe bertita me te madhe...kari me i madh qe kisha pare...me i madh dhe me i bukuri ....me i bukur se atyre i pornostarve....me zhveshi komplet dhe filloj te me bente llap,pasi ma jargosi mire e mire vaginen filloi (un vazhdoja te bertisja me te madhe) filloi te me fuste karin pa meshire dhe un ulerita aq shume saqe ndjeva nje lemsh ne fyt,,,kenaqesia dhe dhimbja u ben një saqe kalova ne orgazmen femerore,,,ishte nje orgazem totale...ai nxori karin e tij gjigant nga vagina dhe filloi te me lyente fytyren me sperme..jo vetem fytyren po edhe gjoksin....Me detyroj ta kaperxeja spermen dhe me pas me rrotullloi dhe me futi karin ne vrimen e fundit qe mendoja se do ta fuste :0 ne bythe...Ksaj rradhe u meka fare as zeri nuk me dilte...ai kaloi ne orgazmen e tij te dytë....u SHKERDHEVA ne spermëë...ditet qe pasuar vazhdova te qihem rendeshm me ate djal...E adhuroj dhe do ja shfrytezoj karin sa te kem mundesi.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anonim - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Tregime+erotike&id=5441


Vepra te ngjashme
Dashuria ime e pare
Lloji: Tekst informativ
Ishte 2019. Kete histori sia kam treguar kujt e sdo ja tregoj sa te jem gjalle. Prandaj po e shkruaj...
seksi me i mire i j...
Lloji: Analize letrare
i keni pare vellezerit e shoqes tuaj ndonjehere me shikim ndryshe nga thjesht nje shok. epo une po. ...
eksitues
Lloji: Tregime dashurie
Nje dite e kisha lene te vija nga shoqja per te bere nje projekt. U bera gati dhe u nisa. Ne shtepi ...
Dashuri, krenari dh...
Lloji: Tregime dashurie
kjo histori qe mund t'ju tregoj tani mund t'ju duket e pazakonte. megjithate kjo histori qe ende vaz...
kur fillova te pikt...
Lloji: Ese pershkruese
Mendja ime qe s'punonte per gje tjeter por vetem per hesap te imagjinates,i dhane nje detyre te re a...
Në klasën e parë
Lloji: Poezi lirike
Në klasën e parë Në fshatin tim Esht një djal I cili shkon Në klas...
ne klase
Lloji: Tregime erotike
shpesh ne oren e pushimit qendroja ne klase per te mesuar ndonje gje. me mua rrinte dhe nje shoqe e ...
E bukura fiton ndaj...
Lloji: Tregime per femije
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajz...
NE DREJTORI
Lloji: Tregime erotike
ISHTE NJE DITE ME BORE!ISHTE SHUME BUKUR!NE KLASE KISHIN ARDHUR VETEM UNE DHE DISA NGA SHOQET E KLAS...
Dita e pare e shkol...
Lloji: Tregime per femije
Neri zgjohet shpejt dhe therret Berten,motren e saj.-Zgjohu,zgjohu!:thote Neri. Berta e pergjumur ng...
Me shoqen time
Lloji: Tregime erotike
Isha nje dite une vetem ne shtepi. Nuk kisha cfare te beja dhe vetem rrija kot ne kompjuter.Dhe ne a...
seksi me motren
Lloji: Tregime erotike
isha ne dhome vetem dhe po shihja porno nderkohe qe po i bija mr dore.Mu duk sikur po degjoja hapa n...


Komentet e fundit!

Emri: 123
Email: test@test.com
Komenti: kot fare
  Pergjigju

Emri: sta them
Email: otr@hotmail.com
Komenti: o mrsh hahahahhahahaha
  Pergjigju

Emri: selma
Email: selmaballiu@gmail.com
Komenti: u cme eksitoi
  Pergjigju

Emri: selma
Email: selmaballiu@gmail.com
Komenti: u cme eksitoi
  Pergjigju

Emri: hahaGIRL
Email: kejddino@gmail.com
Komenti: PUPUPUPUPUPUPUPUPUPUPU.... SI ERDHA KTU UNNNNN????????? BEJINI REPORT KTYRE SE PO TALLIN B*** M DUKET. NA TURPEROI FARE.
  Pergjigju

Emri: Muci
Email: mmuci@yahoo.com
Komenti: Uuuu lat nam, si ske turp mj , je dhe femer, postohen t tilla gjera mj
  Pergjigju

Emri: Jelena
Email: Jelenamitrovic@outlook.com
Komenti: Kuçke muti.O kryetar i kesaj faqe po heqini.qito budalliqe .Se u bo tqmam si bordelle.Jam jelena nga srbija
  Pergjigju

Emri: otr
Email: otr@hotmail.com
Komenti: si e ke numrin e celit ti goce
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.