Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5390
Data e postimit: 2016-11-12 18:25:28
Shikime: 5947
Raporto

Likes: 6 Dislikes: 5

Titulli: ata kerkonin lumturi

Lloji: Romane
Tema: pesha e fjales
Autori: anxhela nurellari
Shkolla: kristaq Capo
Klasa: 10
Qyteti: berat
E-mail: anxhelamethoxha@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

ata kerkonin lumturi ben fjal per 4 femij mes tyre dhe nje vajze te cilet ishin shoke te ngushte shum endrrimtar per nje jete me te mire sepse kishin pakenaqesira ne familjet e tyre prandaj ata ndermoren nje aventur te rrezikshme per ata sepse ishin ne nje moshe te vogel .Te gjith shkuan jashte tetit ku me nduan se do te kishin nje jet te thjeshte dhe shum te bukur pa u lodhur fare por atje kaluan gjera te rrezikshme e shume skena per te ardhur keq u perballen me lodhjen friken urine e ne fund nxoren nje konkluzion qe eshte shume e veshtir te jetosh kudo pa mbeshtetjen e prinderve nuk mund te hedhesh hapa te gabuar .




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     anxhela nurellari - http://sq.yourliterary.com/vepra/5390


Vepra te ngjashme
Atdheu
Lloji: Hartim
Dihet se shume toka te shqiptareve mbeten jashte kufinjeve.Historia me ne edhte treguar e padrejte ....
Humbja e luanve
Lloji: Tregim
papritmas nje frik pushtoi qdo gje te gjalle perreth.Kafshet,duke u dridhur,zhdukeshin nga mundnin.P...
Masha ariu lepuri d...
Lloji: Analize letrare
Një herë e një kohë na ishte një lepur ariu dhe qeni .Ata ishin shokë të ngushtë ,por një d...
Ditet e Dimrit
Lloji: Ese pershkruese
Sot ishte nje nga ditet e acarta te dimrit. Ishte aq ftohte saqe dhe ne Vlore po binte pak bore. Kud...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Ne nje fshat te larget e po aq te bukur te Frances, ndodheshin dy shtepi, njera prane tjetres. Ketu ...
Jeta
Lloji: Tekst pershkrues
Deri para 1 viti kam menduar se gjerat qe po kaloja ishin tr veshtira dhe qaja per gjera qe tani kur...
libri i fluturave
Lloji: Tregim
Libri i fluturave Na ishte njehere nje vajze e cila kishte deshire te lexoje shume libra dhe quhesh...
hartim
Lloji: Hartim
Libri per ma eshte gjithqka qe kam ne jete,ai gjithmone eshte shoku im me i qmuar dhe do te jete gj...
jeta dhe ndjenjat
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte nje dhunti nga zoti ! NE duhet ta respektojm dhe ta mbrojm jeten dhe jo ta demtojm me gje...
libri,miku me i ...
Lloji: Ese vleresuese
Shpeshher me keshillohnin:lexo sa me shum libra....sepse ata nje dit do te ndihmojne shum...
Dita e pare e shkol...
Lloji: Tregime per femije
Neri zgjohet shpejt dhe therret Berten,motren e saj.-Zgjohu,zgjohu!:thote Neri. Berta e pergjumur ng...
Ese
Lloji: Ese argumentuese
Prinderit jane gjeja me e vyer per nje njeri. Sepse ato jane personat e pare qe na duan neve te mir...


Komentet e fundit!

Emri: Lalezare Istrefi
Email: lalebest.01@gmail.com
Komenti: palidhje koti fare pa kuptim shum shkurt dhe e paqarte
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.