Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5865
Data e postimit: 2017-06-04 13:03:01
Shikime: 6221
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 5

Titulli: Dashuri dhe ndeshkim

Lloji: Novela
Tema: Dshuria e dy te rinjve qe perfundon ne gabim
Autori: F....
Shkolla: SKAMSHKOLL
Klasa: 22 vjece
Qyteti: JashteShtetit
E-mail: fabi.fabi@hotmmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Pershnedetje! Une quhem F... dhe jam nje vajze 18 vjecare, por kjo pak rendesi ka. Une vij nga nje familje e nderuar dhe e respektuar. Pasi mbarova klasen e IX me rezultate te shkelqyera, prinderit vendosen qe te me conin ne nje shkolle ne kryeqytet. Atje do te jetoja me nje kusheriren time (PAMELA) rreth te njezetave ne nje shtepi me qera.Prinderit e mi e shihnin ate si nje vajze te mire e te ndershme dhe menduan se atje do te isha e sigurte. Me prinderit komunikoja cdo dite dhe ne fundjave babi vinte te me merrte, por mua me dukej sikur kisha marre cdo pergjegjesi mbi veten time.Ne shtator u zhvendosa ne shtepine ne Tirane dhe fillova shkollen rregullisht. Megjitheate, une e perfytyroja krejt ndryshe qendresen time atje. Mendoja se kusherira ime do te qendronte ne shtepi dhe ndonjehere mund te dilja bashke me te, por ne te kundert ajo sillej shume ftohte.Ajo vinte shume vone ne shtepi dhe ne shumicen e rasteve mua me duhej te qendroja vetem deri ne darke...Duke qene se s'ja kisha fare haberin gatimit, shpesh here me duhje te haja jashte ne ndonje fast-food, dhe rralle mund te haja ne shtepi nje dreke ose darke se bashku me te.
Gjithsesi une nuk isha mesuar te qendroja vetem. Kjo gje me stresonte dhe ndoshta "frikesonte" ndonjehere kur ajo kthehej naten vone.Nje here kishte vajtur ora rreth 12 e nates dhe ajo ende nuk ishte kthyer.Me shume se e frikesuar isha e shqetesuar per te.Pa patur idene e ores, trokita ne shtepine e nje prej shoqeve te saj, Ades , e cila banonte 1 kat me lart. Ishte vone, por s'me interesonte. Pas pak dera u hap. E hapi nje djale qe dukej pak me i madh se une dhe qe u habit kur me pa saqe beri nje shtremberim te fytyres. Me pas nga brenda u degjua zeri i motres: " Kush eshte",- qe ishte aq i larte saqe zgjoi tere pallatin. Sapo me pa me njohu sepse une e kisha takur edhe me pare. Me pyeti se pse kisha ardhur dhe u shqetesua nga ideja se c'mund te beja une atje ne ate ore. Pasi i shpjegova situaten ajo me tha se se kishte idene se ku mund te ishte Pamela. Une u shqetesova edhe me shume, por e preva aty biseden dhe i thashe naten e mire, por ajo nuk me la te ikja pasi i thashe qe isha vetem. Une nuk doja te qendroja, sepse nuk kisha asnje raport miqesor me ate, por ajo ngulmoi dhe mua mu desh te qendorja.Me prezantoi me te vellane. Alex e kishte emrin. Ai me dha doren dhe me buzeqeshi miqesisht.Prinderit e saj po flinin. Ajo me coi ne dhomen e ndenjes dhe me ofroi dicka per te pire. Vura re se ajo me vellain po shihnin nje film komedi dhe shpesh here qeshnin me te madhe, por une as qe e kisha mendjen. ADA ma hoqi pak shqetesimin. Ajo me tha se Pamela vinte gjithmone vone dhe se tani do te jete ne nje nga CLUB-ET OSE PUB-ET e qytetit. Fjalet e saj me qetesuan dhe ajo me mori prane vetes si te thoshte "mos u shqeteso" dhe me tha qe te ndiqja filmin bashke me te dhe te vellane e saj.Dukeshin te dy shume miqesore.Ia kaluam mire dhe pse nuk eshte se njiheshim. Pas kesaj pame edhe nje film te dyte dhe u shkrime fare. Ora kishte shkuar gati 3 dhe une aty u ktheva prape ne ate vajzen e merakosur.
Mu desh te flija aty ate nate.Cfare sikleti qe ndjeva, e gjitha per faj te Pameles. ne mengjes u ktheva ne shtepi.Sapo hyra shtepia qelbej era alkool. Neper koridor ishin shperndare takat e Pameles, e cila ishte shtrire ne dhomen e gjumit dhe po flinte. Pa bere zhurme, u nisa per ne shkolle. Kur u ktheva ajo ndodhej aty dhe ishte duke pregatitur dreken. Me foli embesisht sikur donte te me bente per vete dhe me kerkoi falje per mbreme , por njera prej shoqeve te saj kishte ditelindjen. Une i thash se s ka problem dhe ishpjegova se c'kishte ndodhur mbreme. Pak me vone ajo u largua serish sepse " kishte mesim". Pas pak minutash ra dera. Kush mund te ishte? E hapa, ishte Alexi,dhe ne dore mbante oren time.
-Ckemi,-me tha,-e harrove mbreme.
-Ooo se kisha vene re, faleminderit,0i thashe une.
-U kthye ajo,- tha me t qeshur
-PO
Per nje moment ndenjem pa folur. Doja ta ftoja brenda, por nuk e dija nese do te ishte normale nese nje vajze vetem do te ftonte nje djale brenda ne shtepi,por per edukate e ftova por ai refuzoi.
Se c'kishte ai djale qe me terhiqte. OK ishte simpatik, me floket e zeza, i gjate, me trup te bukur qe mund te bente per vete cdo vajze, por dicka tjeter me terhiqte tek ai dhe pse s'kisha as 24 ore qe e kisha njohur. Me pak fjale , ky ishte pelqimi im i pare per te...
Pas disa ditesh filloi rutina. Pamela vinte vone dhe pothuajse nuk e shihja fare gjate dites.Si cdo dite te tille une haja jashte ndonje gje te gatshme. Nje here teksa dola per te porositur dicka, u hasa me ALEXIN. Ai me pershendeti dhe duke qene se ishim prane nje kafeneje me ftoi per te pire dicka. Nuk e refuzova, fundja s'kishte ndonje gje te keqe. Biseduam shume gjate dhe qeshem shume sikur te kishim vite qe ishim njohur. Pas kafes ai me shoqeroi deri ne deren e shtepise dhe vura re se une dhe ai ishim afruar goxha, por nuk eshte se kishim shume raste te takoheshim. Dhe pse mendoja se nuk do te hasesha shpesh me te nje here tjeter u takuam gjate ardhjes nga shkolla. U pershendetem.Ne dore mbante nje top futbolli dhe nga veshja e kuptova se do te shkonte per te luajtur.
-Per ku keshtu?-iu drejtova
-Uff, kam nje ndeshje.
Aty kuptova se ishte futbollist.
-Ti si je me sportin? -tha Alex
Une qesha sepse as qe ia thosha per sport sidomod futboll dhe volejboll.
Alex: Nese do te mesoj une
Une: Ti?!
ALEX: Pse nuk te bind?
Une: Se di.
Sa here qe takoheshim vec te tjerash me perseriste se kur do te ikja me te per sport, dhe duke qene se me pelqente shume ky fakt vendosa qe nje dite te shkjoa me te ne kalceto.Nuk kisha kujt ti thoja se Pamela si gjithmone nuk ndodhej ne shtepi...
Ate dite u vesha sportive dhe u nisem te dy per nje perj kalcetove publike.Isha e vetmja vajze, por prania e tij me bente ta harroja kete gje.
Alex: Po te prezantoj me topin (me te qeshur)
Une: Shpersoj te jemi miq te mire ke kete "topin"
Ai me mesoi disa levizje ,por une e kisha mendjen vec tek ai.Cdo dite me pelqente akoma me shume. Ndonjehere ne fundjave shkoja me te ne kalceto, jo se doja te mesoja futboll, por se doja qe te isha sa me prane tij. Cdo dite atje shkoja pa leje(s'kisha kujt t'i merrja).Nese me perpara une doja qe Pamela te kthehej ne shtepi, tani doja qe ajo te kthehej si me pare vone. Nje dite teksa po kthehesha nga kalceto me Alexin, pasi hyra ne shtepi si gjithmone mendoja se isha vetem, u hasa me Pamelen.
P: Ku ishe zonjushe. Qe kur ke filluar te dalesh nga shtepia vetem? Dije se une kam pergjegjesi per ty.
Une: Isha ne nje ndeshje volejbolli me vajzat ne shkolle.
Ajo nuk foli me , por une e kuptova se ajo dyshonte per mua dhe kisha frike se mos e kishte mare vesh qe une kisha filluar te dilja me Alexin. Kjo frike nuk zgjati me shume se dy-tre dite sepse ajo filloi me zakonin e saj te preditshem. Me Alexin nuk shkoja me ne kalceto me pretekstin s ekisha provimet vjetore. Nje here Pamela me telefonoi dhe me tha se ate nate ajo do te kthehej vonesepse njera prej shoqeve kishte ditelindjen.Nese ajo zakonisht kthehej ne 1 te nates dmth tani do te kthehej ne mengjes :P... Ajo kishte njoftuar ADEN qe te me merrte qe te flija ate nate nga ajo. Ada me mori ne shtepine e saj. Ate nate prinderit e saj nuk ishin ne shtepi dhe atje ndodhej vetem ajo me Alexin. ADA dukej shume e lodhurdhe u shkoi te flinte. Mua s'me zinte gjumi, ndoshta ngaqe tashme isha mesuar te flija vone. Ngelem vetem une dhe Alexi.
ALEX: Shohim ndonje film
Une: Si te duash
Vendosem te shikonim nje film drame-romance "THE LEGENDS OF THE FALL" Ishte nje film me te vertete i bukur. Filmin e pame te dy prane njeri tjetrit, kur filmi mbaroi ishte gati ora 2 e nates. Te dy ndnjem ashtu sic ishim. Nuk e dija pse por asnje nga ne nuk donte qe te filnte ende edhe pse kishte vajtur vone. Vendosem te dilnim ne ballkondhe folem pak per jeten e njeri-tjetrit. Paritur ai mu afrua dhe me tha:" S'dua ta zgjas shume F... te pakten besoj se duhet ta dish se une te pelqej
Une mbeta e shtangur. Sigurisht qe ed ija por nuk e prisja te ma thoshte ne ate menyre.Une nuk fola ndersa ai m'u afrua ngadele dhe me puthi. Ajo ishte puthja e pare e jetes sime. Ai kuptoi se une nuk e refuzova, madje ja ktheva dhe pastaj qeshem te dy. Ai me hodhi doren ne qafe. Ishte nate dhe ishim vetm une dhe ai. Papritur ai me beri nje pyetje qe s'e prisja" Ake deshire per me teper?"
Une u shtanga. Mendoj se kishim cdo mundesi per te kryer mardhenie, por nuk isha e sigurte dhe pse thelle doja shume. E alshe veten ne doren e tij. Ai me mori per dore dhe te dy shkuam ne dhomen e tij dhe kycem deren. Cdo gje ndodhi shpejt e shpejt. Ne fillim u puthem dhe pakuptuar u gjendem te zhveshur prane njeri-tjetrit. U munduam qe te shmangnim zhurmat(orgazmat). Pas gati nje ore Sex u largova per te fjetur ne sallon ne meyre qe motra e tij te mos dyshonte. Me pak fjale une isha e lidhur me te. Sa here qe isha vetem ne shtepi ai vinte atje dhe ne kryenim mardhenie. Seksi me pelqente shume, ishte si droga, te krijonte varesi. Megjitheate ne shtepine time ose te tijen ishte shume e rrezikshme se pse mund te na shikonim sidomos Pamela. Keshtu qe cdo te shtune ose te diele, ku une kisha kursin e anglishtes, vendosja qe ne vend te tij te shkoja ne hotel per te kryer mardhenie me te, fundja aty askush nuk do ta merte vesh. Ne e donim shume njeri tjetrin, por cdo gje nuk mund te vazhdonte ashtu. Une i isha dhene atij me trup dhe nese familja ime do e merrte vesh nuk do te ma falte kurre. Ne rralle perdornim mjete mbrojtese dhe kjo gje mund te ishte e rezikshme. Vura re se periodat po me vonoheshin gati 2-3 jave. U frikesova per shtatezani. Mora nje test shtatezanie ne farmaci dhe dyshimi im i vertetua. Me zuri paniku. C'do te beja. Vendosa t'i thoja Alexit. Ai u shokua. Ne te dy kishim nje femije. Mendova se ai do te me linte, por ne vend te fjaleve te ndarjes me tha:" Do ta kalojme bashke zemer"
Vendosem qe te arratiseshim ne Elbasan tek shtepia e nje shokut te tij. Une i kerkova prinderve nje shume te madhe parash me pretekstin se me duheshin per shkollen. Te njejten gje beri edhe Alexi. Ne jetuam gati nje muaj ne shtpine e shokut te tij. Me zinte paniku se ndoshta do te na gjenin sepse shancet ishin te shumta. Vura re se Alexi u merzit me ate lloj te jetuari, duke u fshehur tere kohen, keshtu qe nje dite me tha"Duhet te vazhdosh e vetme". Shoku i tij me tha se do te me mbante ne shtepine e tij te pakten isha e sigurte.kalova 9 muajt e shtatezanise atje derisa linda femijen. Ia vura emrin Mia sepse ishte vajze. Dhe me aps u largova nga spitali per te lene vajzen. Ishte nje vendim shume i veshtire. Pas kesaj u ndesha me Alexin, kisha kaq kohe pa e para. AI me kerkoi llogari per vajzen se pse e kisha braktisur. NDersa une i thashe se e braktise se s ' mund ta mbaja. Me aps per te siguruar jetesn perfundova prostitute dhe nuk kisha shpetim per saj. Edhe tani kete pune bej dhe nuk do t'ia fal kurre vetes gabimin qe iu dhashe Alexit....



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     F.... - http://sq.yourliterary.com/vepra/5865


Vepra te ngjashme
eksitues
Lloji: Tregime dashurie
Nje dite e kisha lene te vija nga shoqja per te bere nje projekt. U bera gati dhe u nisa. Ne shtepi ...
Dashuri, krenari dh...
Lloji: Tregime dashurie
kjo histori qe mund t'ju tregoj tani mund t'ju duket e pazakonte. megjithate kjo histori qe ende vaz...
seksi me i mire i j...
Lloji: Analize letrare
i keni pare vellezerit e shoqes tuaj ndonjehere me shikim ndryshe nga thjesht nje shok. epo une po. ...
Me shoqen time
Lloji: Tregime erotike
Isha nje dite une vetem ne shtepi. Nuk kisha cfare te beja dhe vetem rrija kot ne kompjuter.Dhe ne a...
Nje dite e vecante
Lloji: Ese pershkruese
U zgjova heret ne mengjes dhe shikova oren,isha bere vone per ne shkolle.Cdo gje filloi keq.Per pak ...
E paharruar...
Lloji: Ese pershkruese
E kam titulluar kete ese “E paharruar”, sepse ne te do te tregoj per nje person te til...
Vajza me zemer te m...
Lloji: Tregim
Kete poezi po e filloj pak me ndryshe dhe jo si gjithe tregimet e tjera "na ishte njehere" Disa v...
kur fillova te pikt...
Lloji: Ese pershkruese
Mendja ime qe s'punonte per gje tjeter por vetem per hesap te imagjinates,i dhane nje detyre te re a...
Shiu
Lloji: Ese pershkruese
Kur u zgjova ndjeva nje zhurme te vogel...ishte shiu i cili binte pa pushim...Ky shi te them te drej...
Miqesia
Lloji: Thirrje
Miqesia nuk eshte gjithcka,me besoni... Ishte nje periudhe kur kaloja kohe me shoqen time ne shkoll...
ai
Lloji: Tregime erotike
PARDJE ISHA NGA JE SHOQE . AJO NUK ISHTE NE SHTEPI , PO KISHTE VETEM TE VELLAINM ANXHELON[18 VJET ]....
Tregim me aventura
Lloji: Tregim
Gjethet e thata te pemeve po veshin gjithe panoramen me nje kornize te arte brenda se ciles bejne ko...


Komentet e fundit!

Emri: Emili Capi
Email: nadacapi@yahoo.com
Komenti: paske bere mekatin me te madh ne jete...si munde qe ti jepeshe e gjitha atij personi....ti nuk duhet te pranoje as lidhjen qe ne ate mos e jo me ate gje qe paske bere...por vajzen e vogel si munde ta braktisesh....gabimet erdhen njera pas tjetres prandaj duhet te kesh kujdes.....lere punen qe ke nisuar sepse nuk fiton asgje te mire...nga nje pelqim i vogel shkoi ne prostitucion...nje pelqim coi ne puthjen e par, mardhenien e par e cila u perserit akoma me shume...shtatzannia, lindja e vajzes, braktisja e saj, e ne fund prostitucioni...e kuptoj qe te eshte shkateruar jeta por pendohu per gjithcka ke ber kerko falje te zoti dhe ai ka per te degjuar lutjen tende me beso....
  Pergjigju

Emri: baby girl
Email: babygirl@hotmail.com
Komenti: superrrr
  Pergjigju

Emri: emili
Email: emili.vokshi@hotmail.com
Komenti: paske bere mekatin me te madh ne jete...si munde qe ti jepeshe e gjitha atij personi....ti nuk duhet te pranoje as lidhjen qe ne ate mos e jo me ate gje qe paske bere...por vajzen e vogel si munde ta braktisesh....gabimet erdhen njera pas tjetres prandaj duhet te kesh kujdes.....lere punen qe ke nisuar sepse nuk fiton asgje te mire...nga nje pelqim i vogel shkoi ne prostitucion...nje pelqim coi ne puthjen e par, mardhenien e par e cila u perserit akoma me shume...shtatzannia, lindja e vajzes, braktisja e saj, e ne fund prostitucioni...e kuptoj qe te eshte shkateruar jeta por pendohu per gjithcka ke ber kerko falje te zoti dhe ai ka per te degjuar lutjen tende me beso....
  Pergjigju
Emri: alehandra
Email: ale@email.com
Komenti: une mendoj se kjo ka qen pa tru... pse pa mjete mbrojtese behet seksi? ik tani e behu prostitut.

Emri: arjon
Email: arjon.grapa@email.com
Komenti: duhet te heqesh dor sa je ne koh. realiteti shqipetar po behet akoma me i hidhur kohet e somte

Emri: suela
Email: suela.suela@gmail.com
Komenti: e shikon?? nga nje dashuri e pafajshme prej nje adoleshenteje kundrejt nje djali tu kthye ne shkaterrim te jetes tende... je shume fajtore sidomos qe iu dhe me trup atij,,, mundohu ta lesh punen fundja ti tani po e rrenon me shum veten a e kupton ???
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.