Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6331
Data e postimit: 2018-03-22 21:03:41
Shikime: 63207
Raporto

Likes: 148 Dislikes: 42

Titulli: Nje piknik me familjen

Lloji: Tregim
Tema: tregimi rrefimtar
Autori: Enxhi
Shkolla: B.
Klasa: IX
Qyteti: T.
E-mail: alushienxhi10@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ate dite,me damiljen vendosem qe te benim nje piknik ne natyre sebashku me kushurinjte e mi , te cilet kishin ardhur per te kaluar pushimet.Dielli sapo ishte shfaqur ne arenen qiellore , dhe ne po benim gati vendin ku do te qendronim. Duke u argetuar , papritur vume re se po erresohej...Vendin e mbuloj nata...Filluam te ndanim detyrat per gjert qe na duheshin ate moment. Une dhe kusheriri im u nisem per te kerkuar drure per te ndezur nje zjarr...Si fillim nuk pranuam kete detyre, por ishim te detyruar , sepse per ndyshe do te rrinim ne erresire dhe ne te ftohte. Rreth e qark nesh degjoheshin tingujt e nates , tingujt e kafsheve dhe shushuritjet e pemeve. Ne ishim te frikesuar dhe ne ate moment na kaloj perpara kembeve dicka. Nuk menduam dy here dhe vrapuam. Vume re se po na ndiqte dhe ne mundoheshim te vraponim sa te mundeshim. Kthyem koken pas...ishte nje keter.Filluam te qeshnim me njeri-tjetrin...por nga vrapi i tepert dhe frika qe po na ndiqte dicka...kishim humbur rrugen ne pyll. Per nje moment na ngriu buzeqeshje dhe i hodhem nje veshtirim njeri-tjetrit. Filluam te kontrollonim xhepat dhe cantat e shpines per te gjetur ndonje gje qe te na ndihmonte. Per fat te mire kusheriri kishte celularin e tij, ne te cilin kishte harten e vendit me pamje satelitore si dhe kishte shenuar vendin ku po benim piknikun. Arritem qe te ktheheshim atje dhe ndezem zjarrin. U vendosem rreth zjarrit dhe filluam te bisedojme se si shkoi ajo dite . Une isha teper e kenaqur, edhe pse kaluam disa veshtiresi , por qe e bene ate dite te vecante.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Enxhi - http://sq.yourliterary.com/vepra/6331


Vepra te ngjashme
Udhetim ne Shkoder
Lloji: Ese pershkruese
Per ata qe nuk e din mua e familjes time na pelqejn tejmase udhetimet dhe keshtu vendosem qe per vit...
Tregim me aventura
Lloji: Tregim
Ishte qershor. Stina e veres sapo kishte hyre dhe temperaturat kishin filluar te rriteshin dalengada...
Gjashte shoke ne av...
Lloji: Ese pershkruese
Gjashte shoke ambicioze, te emocionuar qendrojne ne rreze te malit te Gramozit dhe ...
Me shoqen time
Lloji: Tregime erotike
Isha nje dite une vetem ne shtepi. Nuk kisha cfare te beja dhe vetem rrija kot ne kompjuter.Dhe ne a...
NE DREJTORI
Lloji: Tregime erotike
ISHTE NJE DITE ME BORE!ISHTE SHUME BUKUR!NE KLASE KISHIN ARDHUR VETEM UNE DHE DISA NGA SHOQET E KLAS...
Bazuar ne tingujt
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Duke folur e duke qeshur papritur pashe nje "zjarr ne qiell"... nje vetetime ne qiell. Filloi n...
Nena ime
Lloji: Rrefenja
Mbreteresha e shtepise,dielli qe me jep ngrohtesi,magjistare ne ditet e mia te veshtira,infermierja ...
Tregime fantastiko ...
Lloji: Tregim
Tashme isha pesdhjete mije yje drite larg mga familja ime dhs kjo ndodhi fale kureshtjes time.Ne nje...
''Udhëtimi i ëndr...
Lloji: Pershkrim
Ishte e martë . Kur hymë brenda në shkollë drejtori po na priste pak me lart aty tek shkallet ...
eksitues
Lloji: Tregime dashurie
Nje dite e kisha lene te vija nga shoqja per te bere nje projekt. U bera gati dhe u nisa. Ne shtepi ...
Me shoket e shoqet ...
Lloji: Ese pershkruese
Nje dite dimri kur u zgjova ne mengjes,pashe qe vendi ishte zbardhur krejtesisht nga debora. Fillov...
PER VELLAIN TIM
Lloji: Hartim
Vellai im eshte gjysma ime tjeter.E dua pa fund...Me te kaloj castet me te bukura te jetes sime.Ai ...


Komentet e fundit!

Emri: bts
Email: bts321@gmail.com
Komenti: /:
  Pergjigju

Emri: Drini
Email: drinpllana11@hotmail.com
Komenti: 🔭
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.