Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6407
Data e postimit: 2018-05-10 17:04:13
Shikime: 44631
Raporto

Likes: 73 Dislikes: 25

Titulli: ese argumentuese.Perparesite dhe rreziqet e perdorimit te internetit

Lloji: Ese argumentuese
Tema: perparesite dhe rreziqet e perdorimit te internetit
Autori: Adela hushi
Shkolla: Shote Galica
Klasa: 11
Qyteti: kruje
E-mail: adelahushi26@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Teknologjia cdo dite edhe me shume po behet pjese e pandalshme e jeteve tona,duke i ndikuar ato.Avancimi teknologjik ka rritur perdorimin e saj ne mase,madje edhe nga femijet.Teknologjia ka perparesite e saj te zhvillimit te disa aftesive te njeriut.Te femijet nxit memorizimin dhe perqendrimin,ne rastin kur ka funksion pozitiv,per te sherbyer ne mesimdhenie.Sot,nga teknologjia,konsiderohen shqetesuese rrjetet sociale dhe lojerat kompjuterike.Nga njera ane, prinderit nuk duan qe kjo teknolgji e avancuar,qe ka perfshire te madh e te vogel,te marre kohen e femijes per t'u rritur ne menyre te natyrshme pa krijuar varesi dhe izolim social.Femijet kane prirje per t'i pranuar me shpejt mjetet teknologjike,pasi informacioni pamor qe perthithin eshte fillimisht manipulativ dhe bindes per zhvillimin e tyrd.Kujdesi prinderor duhet te shihet fillimisht te mospranimi i ketyre mjeteve,pasi ka rreziqe qe demtojne femijen si,perqendrimi i gjate ne figure,lodhja e syve e me pas demtimi i tyre.Femijet duke qene se jane gjithe kohes te perqendruar aty behen me pak shoqeror,agresiv,shmangie nga ushqimi,emitojne sjelljet e fituara nga lojerat etj.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Adela hushi - http://sq.yourliterary.com/vepra/6407


Vepra te ngjashme
Teknologjia
Lloji: Ese krahasuese
A ndikon teknologjia per mire apo per keq?shume femije kqne krijuar nje lloj varesie ndaj teknologji...
Rendesia e lojrave
Lloji: Ese vleresuese
Lojerat jane te rendesishme pasi ato zhvillojne imagjinaten,mendimet,aftesite fizike e mendore dhe t...
Teknologjia ne jete...
Lloji: Ese argumentuese
Ne ditet e sotme teknologjia eshte zhvilluar teper duke lehtesuar jeten e njerzve dhe duke ndryshuar...
Femijet
Lloji: Ese vleresuese
Femijet jane bota per cdo prinder. Syte e tyre ndricojne si xixellonja kur marrin per here te pare n...
te drejtat e femije...
Lloji: Ese argumentuese
Femija eshte krijesa me e shtrenjte e cdo prindi .Femija te jep buzeqeshjen te jep gjithcka.femijet ...
Te gjitha do te sh...
Lloji: Ese argumentuese
Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam...
Adoleshenca dhe spo...
Lloji: Ese argumentuese
Adoleshentet e kane harruar komplet sportin sepse teknologjia i ka bere vares te saj.Teknologjia vit...
sikur te jem me i r...
Lloji: Ese pershkruese
SIKUR TE ISHA ME I RRITUR DO TE KISHA NDRYSHUAR SHUME GJERA...SI PSH JETEN TIME..UNE JAM SHUME I VOG...
Femijet
Lloji: Analize letrare
Femijet jane shembelltyra e nje shoqerie. Aksidentalisht femijet po i "vret" dashuria me superficit....
Pasioni im me mreku...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjith e kemi nje pasion,nje deshir,nje vullnet qe na terheq per te bere gjera te mrekullueshme.P...
Te drejtat e femije...
Lloji: Ese argumentuese
TE DREJTAT E FEMIJEVE Femijet jane me te shtrenjtit.Gjithkush dhe kushdo do te deshironte qe t...
Teknologjia po dëm...
Lloji: Ese argumentuese
Teknologjia vitet e fundit po zë një vend gjithmonë e më të madh në shoqërinë njerëzore.Ajo...


Komentet e fundit!

Emri: tani
Email: tani.kastrati@yahoo.com
Komenti: bukur
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.