Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6568
Data e postimit: 2018-11-16 19:12:55
Shikime: 18365
Raporto

Likes: 16 Dislikes: 4

Titulli: Agamemnoni dhe Akili

Lloji: Ese krahasuese
Tema: Agamemnoni dhe Akili
Autori: Kevin Çika
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10 G
Qyteti: Kukës
E-mail: kevin.cika@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Agamemnoni dhe Akili janë figura shumë të spikatura në "Iliadën" e Homerit.Këto personazhe kanë mjaft veçanti.Dhe ngadonjëherë ata janë në kontradiktë.Në vepër,Agamemoni shfaqet si komandant i ushtrisë akeje.Gjithashtu ai paraqitet si një sundimtar egoist dhe lakmitar.Ai kishte një karakter të paqëndrueshëm dhe kishte autoritet në ushtri.Fjala e tij ishte ligj.Agamemnoni është krenar.Krenaria është gjëja e tij më e shtrenjtë.Kur qëëllimet dhe mbretërimi i tij i cënoheshin,ai tërbohej tmerrësisht shumë.Agamemnoni ishte një sundues i madh dhe i plotfuqishëm.Kishte të gjitha tiparet e një perandori.Agamemnoni qe një luftëtar i fortë dhe i guximshëm.Ai mund të luftonte gjer në vdekje vetëm për të mbrojtur mbretërinë e tij,nderin dhe popullin.Këtu Agamemnoni ngjason me kreshnikët shqiptarë.Nga ana tjetër qëndron Akili.Ai në vepër ka epitetin "këmbëshpejti".Dhe nuk kishte frikë nga asgjë.Akili urrente që të tjerët ti bëjnë padrejtësi.Në luftë,Akili nuk vjen për interesa personale ose për ndonjë plaçkë.Ai lufton për të vënë në vend nderin e akejve dhe për t'iu sjellë lavdinë e merituar.Ishte gjithashtu inatçor dhe dallohej për kokëfortësi.Fati i tij është i paracaktuar dhe e ka të pamundur që të ndryshojë rrjedhën e tij.Por ai nuk i trembet fatit tragjik dhe e pranon atë.Jeta e Akilit qe e lavdishme për aq sa zgjati.Gjatë veprës shfaqet natyra e tij komplekse.Ishte një hero i veçantë që nuk mund të barazohej me asnjë luftëtar tjetër.Ai mund të vritej vetëm në pikën e tij të dobët,në thembër.Ky hero dallohej për guximin e papërmbajtur.Akili dhe Agamemnoni janë në një konflikt paralel.Nga njëra anë sunduesi dhe luftëtari i ashpër.Dhe nga ana tjetër guximtari zemërgjerë që përfaqësonte idealet e periudhës antike.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Kevin Çika - http://sq.yourliterary.com/vepra/6568


Vepra te ngjashme
Heronjte e homerit ...
Lloji: Ese krahasuese
Heronjte e Homerit jane Akili dhe Hektori. Keto dy jane heronje te luftes se Trojes dhe heronj te ep...
iliada
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
jane dy personazhe me karakter te perbashket si; guximtar,sypatrembur ndaj vdekjes, luftetar te zote...
iliada
Lloji: Ese argumentuese
akili dhe hektori kulti i heroizmit.akili eshte krye heroi i poemes,madje edhe atehere kur nuk merr ...
Cilësitë e shqipt...
Lloji: Ese argumentuese
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me ...
Imazhi i paqes
Lloji: Ese argumentuese
Termi paqe në kuptimin psikologjik të saj shpalos gjendje të qetësisë apo harmonisë.Në veçan...
Dëshpërim
Lloji: Hartim
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur ...
Medea
Lloji: Analize letrare
Medea është një personazh kompleks që ka tërhequr vazhdimisht vëmendjen e kritikëve letrarë ...
Heroizmi
Lloji: Ese argumentuese
Heroizmi është një përpjekje që tregon guxim. Heroizmi i bën njerëzit që te kryejnë akte t...
Akili dhe Muji
Lloji: Ese krahasuese
Akili dhe Muji ishin dy heronj te spikes . Keta ishin heronj qe pavaresisht nga ndryshimet qe kishin...
Ismail Kadare, gjen...
Lloji: Ese argumentuese
Ismail Kadare, tanimë një emër i njohur në të gjithë botën, është një nga figurat më të ...
Lufta e njeriut pë...
Lloji: Ese argumentuese
Çdo qenie njerëzore,e rritur ose në hapat e para të jetës,ka të zhvilluar instiktin primitiv ...
Shkruajmë bukur gj...
Lloji: Ese argumentuese
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal ...


Komentet e fundit!

Emri: bakanea
Email: bakanearuti@gmail.com
Komenti: jam rusi
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.