Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7555
Data e postimit: 2021-02-10 16:15:40
Shikime: 3845
Raporto

Likes: 13 Dislikes: 2

Titulli: ''I tille eshte fati i njerezve,lumturia e tyre nuk i ngjan vecse nje skice te vizatuar lehte!''(Orestia)

Lloji: Analize letrare
Tema: Te qenit i lumtur eshte nje zgjedhje!
Autori: Luljeta Mahmuti
Shkolla: ''10 Korriku Dushk''
Klasa: X-A
Qyteti: Lushnje
E-mail: mahmuti.luljeta@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

E tille eshte jeta!Si nje furtune qe rremben vrullshem cdo sekonde,largohet dhe merr me vete gjithcka te bukur.Qindra e miliona njerez vijne ne jete,qindra e miliona te tjere largohen prej saj.Disa u larguan padrejtesisht nga kjo bote,disa te tjere u perpoqen te gjenin grimca arsyesh per t'i bashkuar e per t'i kthyer ne jete!
Njeriu,nje i perkohshem ku nuk di sa do te zgjase perkohshmeria e tij.Ecen,vazhdon,endet duke vepruar e shpeshhere gjendet ne turmen e pyetjeve qe e mbajne te prangosur,ndalon dhe fillon te mendoje se shume shpejt gjithcka mund te marr fund.E c'eshte duke vepruar ky njeri?!
Mos valle duke qendruar monoton ne perditshmerine e tij?!Apo mos ndoshta mendimet e tij kane arritur ne nje paralize,ku perditshmeria eshte eshte e merzitshme!Epo kjo do te ishte vertet e trishte!
Te jetosh duke qendruar statik,duke mos menduar se je i rrethuar nga grimca te vogla lumturie qe nese perpiqesh t'i bashkosh ato mund te shumfishohen e ti mund te behesh personi me i lumtur.Perse nuk e veren,ke mjaft arsye perreth per t'u lumturuar!Perse e kalon lehtas faktin se jo cdokush mund te jete i lumtur?!Gjithkush mund te jete i lumtur!
Lumturia qendron aty ku t'i mendon se gjithcka ka marr fund.Ajo pret qe ti te ngrihesh,mos te dorezohesh.Ajo pret ta kerkosh,perkundrazi nuk dallohet.Lumturia nuk eshte dicka qe merret e gatshme.Ajo varet nga veprat e tua.Nese ti ke aftesi te perballosh,te mendosh e t'ia dalesh atehere lumturia eshte rruga me e shkurter,jo devijimi,pesimizmi e te qenit monoton.Njerezit jane te barabarte.Askush nuk eshte i privuar per te qene i lumtur.Nese thuhet se fati i njerezve eshte i trishte atehere ska asnje arsye per te jetuar.Nje jete e palumtur eshte nje rrugetim pa destinacion.Te qenit i lumtur eshte nje zgjedhje,besoj askush nuk deshiron te kete nje jete te trishte?!
“Learn to value yourself, which means: fight for your happiness.”



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Luljeta Mahmuti - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/%27%27I+tille+eshte+fati+i+njerezve%2Clumturia+e+tyre+nuk+i+ngjan+vecse+nje+skice+te+vizatuar+lehte%21%27%27%28Orestia%29++++++++++++++++++/7555


Vepra te ngjashme
Shpresoj se e ardhm...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do t...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
Nje dite do te larg...
Lloji: Ese vleresuese
Nje dite do te largohesh nga kjo bote! E perhumbur ne mendime duke lene pas ''gjithcka te za...
Të gjykosh
Lloji: Ese argumentuese
Po buzeqeshi tani jam e lumtur? a eshte jeta ime perfekte ? a kam gjithqka qe kam dashur ? e d...
Ne jemi ketu ne Tok...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjeh...
jeta,liria dhe kerk...
Lloji: Ese filozofike
Njeriu ,qenia komplekse e enigmatike e bere objekt studimi per shume fusha te ndryshme.Jo vetem filo...
lumturia ime
Lloji: Analize letrare
Lumturia eshte shume e rrendesishme per ne nese ti nuk je i lumtur do te thot se askush nuk te do p...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese shpjeguese
Vetmia.Nje prej ndjenjave te cilave njeriu u trembet me shume.Nje njeri I vetmuar nuk eshte vetem ai...
Dhimbja,zhgrnjimi d...
Lloji: Pershkrim
Dhimbja,zhgrnjimi dhe emocioni jane.......DASHURI puffffffffffff,kjo jeta nuk e di me nese duhet ta...
AUTIZMI
Lloji: Ese argumentuese
Askush nuk e di misionin e tij ne jete.Disa vijne ne kete jete per te jetuar te lumtur, disa te tjer...
paqja
Lloji: Ese filozofike
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFL...
Vdekja eshte akt qe...
Lloji: Ese shpjeguese
Shume njerez rrezohen gjate jetes dhe pyesin veten se perse ne njerezit jetojme. Vetem se jeta te rr...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.