Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7406
Data e postimit: 2020-09-02 12:04:16
Shikime: 1778
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Bukuria e jetës më bën të lumtur

Lloji: Analize letrare
Tema: Pjesa 2
Autori: Anonime
Shkolla: Xxxxc
Klasa: XI
Qyteti: Xxx
E-mail: anonime-edd@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Vazhdim pjesa II

Po pra, ato gjërat që nuk i kam pasur në fëmijëri më lanë të kuptoja shumë gjëra me rëndësi. Ndoshta mënyra se si i kuptova nuk ishte e duhura fundja edhe unë kisha ëndrra fëmijërore që më mundësonin të jetoja e të vazhdoja tutje , por prapë se prapë gjithmonë arrija të gjeja me diqka lumturinë , gjithmonë arrija të merrja një mësim prej saj. Këtë po ju them pavarësisht se çfarë ju ndodh në jetë e rëndësishme është të ngriheni përsëri e në këtë rast të ëndërroni nëse sot nuk e keni mundësinë ti bëni do e beni një ditë kur të rriteni. Dhe këtë premtim ia bëja vetes ose të themi ngushëllim kur nuk e merrja atë që doja. Pavaresisht asaj që ju ndodh ose asaj që ju thuhet mos hiqni dorë , mos lejoni të tjerët të ndikojnë në atë që ju doni të beni, mos lejoni mendimet negative të pengojnë atë që ju bën juve te lumtur sepse unë e bera një herë por të jeni i bindur se e mora mësimin e duhur 'të mos heq dore ' .Ndoshta do mendoni se këto fjalë jane vetëm fjalë por besoni se nuk jane, jane për me tepër fjalë që burojnë nga zemra ime. Mos heq dore. Be happy!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anonime - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/Bukuria+e+jet%25C3%25ABs+m%25C3%25AB+b%25C3%25ABn+t%25C3%25AB+lumtur+/7406


Vepra te ngjashme
Ëndërro si kurrë...
Lloji: Pershkrim
Ndonjëherë...
Lloji: Poezi meditative-filozofike
Ndonjëherë… Sikur… Ndonjëherë…sikur … Janë fjalët që na shtojnë dëshirat, Ndon...
Ja kush do te jem u...
Lloji: Analize letrare
Ja kush do t jem unë në të ardhmen!!! E kush nuk do të donte një të ardhme të mirë për...

Lloji: Analize letrare
Është e drejta e gjithkujt të jetë i lirë në mendime por edhe në veprim. Liria është e rën...
Jini vetvetja
Lloji: Ese argumentuese
Nëse dëshironi të jeni vetvetja asnjëherë mos u brengosni se çfarë thonë njerëzit për'rret...
Shkruajmë bukur gj...
Lloji: Ese argumentuese
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal ...
I lost my dream for...
Lloji: Ese shpjeguese
Çfarë të bëjmë kur gjendemi në mes të një mjegulle, një mjegull që shoqërohet me erëra t...
Ese: Dija eshte pus...
Lloji: Ese argumentuese
Kryerja e gjërave të duhura, në kohën e duhur dhe mënyrën e duhur, prodhon rezultatet e duhura...
Dashuria
Lloji: Tekst pershkrues
- Cfarë është një dashuri? - Një dashuri ka shumë kuptime. Duke filluar nga dashuria për fa...
Femijeria
Lloji: Ese pershkruese
Fëmijëria , shpirti im rebel . Fëmijëria është stacioni më i bukur ...
I vetëm
Lloji: Poezi lirike
Jetimi Ej…JU atje… E shikoni se si jemi? Zbatheni këmbën tuaj të ngrohtë Dhe më thoni...
Familja
Lloji: Ese vleresuese
E emërtova thesar por ka vlerë edhe më shumë ,i fshehur në një ishull te braktisur për dikë ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.