Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8009
Data e postimit: 2022-12-25 18:25:37
Shikime: 4198
Raporto

Likes: 14 Dislikes: 4

Titulli: Dashuria për dijen dhe për jetën janë krahët e shpirtit për bëma të mëdha

Lloji: Analize letrare
Tema: ese, dija, dijet, dashuria per dijen
Autori: Big G
Shkolla: ;)
Klasa: 10D
Qyteti: Fier
E-mail: xhonderri@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

- Warren Buffett tha njëherë: “Sa më shumë të mësosh, aq më shumë do të fitosh” Kjo është shumë e vërtetë. Shiko njerëzit e suksesshëm si Bill Gates, Elon Mosk, Winfrey Oprah dhe çdo njeri tjetër shumë të suksesshëm. Ata janë të suksesshëm sepse ata e përdorin kohën e tyre në mënyrën e duhur. Ata janë të suksesshëm sepse ata mësojnë gjatë gjithë kohës. Ata marrin përsipër të mësojnë gjëra të reja çdo ditë.
- Warren Buffett, një nga njerëzit më të pasur në planet, është i famshëm, sepse lexon më shumë se 5 orë ditë për ditë. Bill Gates lexon 1 libër për javë. Oprah, po, ajo është e fiksuar me librat. A vërehet diçka e ngjashme këtu? Njerëzit e suksesshëm nuk ndalojnë së mësuari.
- Unë mendoj vazhdimisht për këtë: Ne kemi vetëm 86400 sekonda në një ditë dhe shumica e njerëzve e marrin si të mirëqënë. Shumica e njerëzve e lënë këtë kohë të zhduket pa u menduar për asnjë sekondë. Ne nuk marrim dot mbrapsht këtë kohë të humbur! Ne duhet ta përdorim atë me zgjuarsi! Duhet të jemi produktiv! Ne duhet ta shpenzojmë këtë kohë me gjërat që na pëlqejnë, ose ta përdorim për të ndërtuar jetën tonë! Kështu që mund t’a përdorim të ardhmen tonë për të bërë më tepër gjëra që duam t’i bëjmë. Në vend që të humbasim kohën me gjëra pa kuptim, e përdorim atë për të mësuar gjëra të reja! Koha që ne kalojmë duke luajtur video – lojra ose nëpër festa, nuk do të vij më. Pasi ta harxhojmë atë kohë, ka ikur. Përgjithmonë! Duhet ta përdorim kohën tonë me zgjuarsi, si p.sh të lexojmë libra. Të studiojmë fortë dhe të mësojmë sa më shumë të mundemi.
- Shumë njerëz heqin dorë nga ëndrrat e tyre sepse bëhet shumë e vështirë për t’i ndjekur ato. Shumë student ndalojnë së ndjekuri ëndrrat e tyre sepse ata dështojnë në një test. Faktikisht, pjesa më e madhe e studentëve nuk mundohen të japin më të mirën e tyre kur bëjnë testin sepse në mendjet e tyre, ata tanimë kanë dështuar. Ata ndalojnë së besuari në vetvete, dhe nëse besimi ka humbur, ëndrra është vrarë. Më e rëndësishmja mbi të gjitha është se nuk ka rëndësi sa herë humbasim, por se sa fortë ngjitemi sërish lartë. Unë personalisht i konsideroj dështimet si shkallë që vijnë njëra pas tjetrës dhe ku në fund të tyre qëndron suksesi.
- Gjithsesi njeriu është pjesë e pandashme e botës që e rrethon dhe sigurisht është kurioziteti që e shtyn atë të dijë më tepër rreth ambientit ku ndodhet. Çdo njeri, përgjatë rrugës në jetë, gjen një pasion dhe është ai pasion që i jep njeriut frymëzim dhe motivim ditë për ditë.
- Do të rekomandoja që të punonim në veten tonë. Çdo ditë. Kjo është jeta jonë që ne po flasim. Asgjë nuk është më e rëndësishme.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Big G - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/Dashuria+p%25C3%25ABr+dijen+dhe+p%25C3%25ABr+jet%25C3%25ABn+jan%25C3%25AB+krah%25C3%25ABt+e+shpirtit+p%25C3%25ABr+b%25C3%25ABma+t%25C3%25AB+m%25C3%25ABdha/8009


Vepra te ngjashme
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Jeta… Gjithçka në jetë është zgjedhje. Madje edhe situatat më të pashpresa, edhe ato, n...
"Nëse humbet guxim...
Lloji: Ese filozofike
• 1. Nëse humbet guximin atëherë ke humbur vetveten. Ajo çfarë e mban gjallë një njeri dh...
Mesuesi
Lloji: Ese vleresuese
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi ...
Ese: Dija eshte pus...
Lloji: Ese argumentuese
Kryerja e gjërave të duhura, në kohën e duhur dhe mënyrën e duhur, prodhon rezultatet e duhura...
Dëshpërim
Lloji: Hartim
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur ...
Librat
Lloji: Ese argumentuese
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të...
Librat
Lloji: Ese argumentuese
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të ...

Lloji: Ese argumentuese
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë...
Mesuesit
Lloji: Tekst pershkrues
Arsimi konsiderohet si arma më e fuqishme e jetës për të fituar fitore dhe sukses. Kjo përgjegj...
Shtëpia në pemë
Lloji: Tregim
Shtëpia në pemë Mua më quajnë Toni dhe dua t’ju tregoj se kam pasur dikur një gjysh të m...
Barazia
Lloji: Tregim
Le të shqyrtojmë personat. Qeniet njerëzore do të përshtaten përkufizimin tonë të njerëzve ...
Vlera e jetes njere...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta njerëzore është me të vërtetë një dhuratë shumë e çmuar. Çdo moment i jetës njerëz...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.