Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5299
Data e postimit: 2016-06-06 21:18:37
Shikime: 4364
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 1

Titulli: Ese "Temperaturat"

Lloji: Analize letrare
Tema: C'fare po ndodhe me temperaturen ne Shqiperi
Autori: Emanuela
Shkolla: Shkolla e bashkuar vajdin lamaj domje
Klasa: 9C
Qyteti: Tirane
E-mail: shkelzen.lama@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Gjate viteve te fundit ne Shqiperi jane rritur shume temeraturat. Vlerat me te larta te temperatures kane arritur rreth 44 grade c. Muaji me i ftohte eshte janari. Per zonat e uleta dhe bregdetare mesatarja e temperatures per janarin arrin mbi 10 grade C. Ndersa muaji me I nxehte eshte korriku.
Nese temperaturat do te rriten me te vertete shume,eshte nje rrezik shume i madh per te gjithe.Do ishte nje katastrofe.
Ishuj te tere do zhdukeshin dhe miliona banore do te duhej te zhvendoseshin diku tjeter.
Permbytje do te kishte pergjate brigjeve ne te gjithe boten.
Disa temperature ne qytete po rriten,ngaqe popullsia e tyre po shtohet.
Por pyetja qe na mundon te bejme shume here eshte qe:A po ngrihen me te vertete temperaturat apo thjeshte eshte nje influence e jona? Per kete s’mund te japim pergjigjje te menjehershme pasi qe ne nuk e parashikojme dot te verteten ne lidhje me lartesine e temperaturave.Por ne shumicen e rasteve mund te besojme si nje te vertete,por pa ndonje lloj sigurie qe mund te kemi ne per temperature e Shqiperise nese vertete eshte rritur apo jo?Por si mund te provojme ne dicka te tille ne qofte se eshte e vertete?
Shumica e shkenctareve ne bote po ngulmojne dhe kerkojne shume qe te vene gjithcka ne dukje,ne siperfaqe duke na mundesuar edhe neve qe te shikojme se cfare po ndosh me temperaturat ne Shqiperi dhe Bote!
A eshte ne rrezik Toka? Nje pyetje qe duhet t’ja bejme vetes sone gjithmone e me shume,dhe a kemi edhe ne rrezik?
Kjo eshte nje pyetje qe ndoshta nuk mund te marr kurre pergjigjje dhe pse ne arritem ne perfundimin se ne Shqiperi temperaturat jane rritur dhe pse nuk kemi akoma asgje konkrete.
Shpresoj t'ju kem ndihmuar per ese.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Emanuela - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/Ese+%26quot%3BTemperaturat%26quot%3B/5299


Vepra te ngjashme
Ngrohja globale
Lloji: Ese argumentuese
Te gjithe e veme re rrezikun qe po i afrohet shtepise sone te bukur,por nuk bejme asgje per ta sh...
"Trembem par a se t...
Lloji: Ese shpjeguese
shpeshhere jeta na ve para situatave te ndryshme te cilave duhet t'i japim nje zgjidhje por jo gjith...
Cilet nga 2 botet d...
Lloji: Hartim
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme n...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
Cdo te thote te jes...
Lloji: Ese shpjeguese
Cdo te thote te jesh adoleshent? (Nese lexoni tekstin ne vijim, mendimet mund te duken te paverteta...
Dimri
Lloji: Pershkrim
Ditet e para te dimrit erdhen me te ftohtin qe karakterizon kete stine. Pemet pothuajse jane zhveshu...
Emigrimi
Lloji: Ese argumentuese
E keni vene re kohet e fundit se numri i te rinjve ne Shqiperi eshte pakesuar?! E keni ven...
...
Lloji: Ese filozofike
"Te gjithe kemi aftesi te vecanta"… Secili prej nesh eshte unik dhe i vecante!D...
Filozofia
Lloji: Hartim
Pse jemi keshtu si jemi? Si ndodhin ato qe ndodhin? Kur filloi dhe kur do te mbaroje gjithcka?... N...
ceshte e bukura
Lloji: Ese argumentuese
ceshte e bukura Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. aj...
Ese per jeten,perip...
Lloji: Ese informuese
JETA PERVECSE ESHTE NJE RRUGETIM I MUNDIMSHEM ESHTE PLOT SFIDA TE CILAT SHUMICEN E NJEREZVE I BEJNE ...
Miqesia
Lloji: Ese argumentuese
Miqesia eshte nje nga vlerat morale me themelore.Ne ditet e sotme ka njerez qe e cmojne miqesine por...


Komentet e fundit!

Emri: Brendon
Email: brendonhasani@hotmail.com
Komenti: Pordh me rigon. E gjitha eshte kopjuar nga wikipedia.
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.