Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8031
Data e postimit: 2023-02-04 17:00:45
Shikime: 1339
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: ‘’VDEKJA ESHTE AKT QE SHPAGUHET ME TE MIRAT QE BEHEN NE JETE’’

Lloji: Ese argumentuese
Tema: vdekja dhe perjetesia
Autori: Anxhela Stafa
Shkolla: Myslim Hida
Klasa: 9
Qyteti: Durres
E-mail: stafaanxhela2@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

‘’ Jeta eshte e shkurter, ndaj bej mire te gjesh mire’’- thote populli qe lidhet pikerisht me vdekjen, miresine dhe perjetesine. Askujt nuk I kushton asgje te bej dicka te mire ne jete per veten dhe njerzit qe e rrethojne.Perkundrazi e ben ate nje njeri te mire , te dashur , e te paharrueshem edhe pasi largohet nga kjo bote. Nga kjo bote ku njerzit gezohen me trishtimin e tjetrit , nga kjo bote ku mbizoteron interesi dhe dashuria eshte vetem nje fjale abstrakte ne fjalorin e gjithkujt.
Por nga ana tjeter edhe keta njerez te mire a nuk vdesin edhe keta si te tjeret? A nuk perfundojne njesoj? Punon fort, nuk ndalesh, bie dhe perseri ngjitesh per te permbushur detyren deri ne fund. Arrin cdo gje qe ke dashur ne jete dhe si drita e fundit e tynelit shperblehemi me vdekjen. A eshte kjo e drejte??
Une mendoj qe te vdesesh per te mirat qe ben ne jete do te thote te jetosh ne perjetesi. Ndaj cdo njeri kujtohet per te mirat qe ka bere gjate gjithe jetes te tij.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anxhela Stafa - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/%E2%80%98%E2%80%99VDEKJA+ESHTE+AKT+QE+SHPAGUHET+ME+TE+MIRAT+QE+BEHEN+NE+JETE%E2%80%99%E2%80%99/8031


Vepra te ngjashme
Vdekja eshte akt qe...
Lloji: Ese shpjeguese
Shume njerez rrezohen gjate jetes dhe pyesin veten se perse ne njerezit jetojme. Vetem se jeta te rr...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
vdekja
Lloji: Ese pershkruese
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kan...
"Eshte lumturi e ma...
Lloji: Ese argumentuese
Eshte mire qe tu sherbesh te tjereve dhe ti respektosh te gjithe e pa pasur meri ndaj askujt.Kur ti ...
Emigranti
Lloji: Ese argumentuese
Nje njeri qe largohet nga vendi i tij per nje jete me te mire. Nje njeri qe veshtirsite e jetes e d...
Thesari im
Lloji: Ese vleresuese
Me 10 prill 1997 erdhi ne jete nje engjell... Ai engjell ishe ti mami im... Kur mora lapsin dhe f...
...
Lloji: Ese shpjeguese
‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here ...
Ne jemi ne Toke per...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ne Toke per te... Ne jemi ne Toke per te jetuar ? ... Jo Ne jemi ne Toke vetem e vetem pe...
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Te jetosh eshte gje aq e bukur aq edhe sa te vdesesh,per mua kjo jete nuk ka fare kuptim eshte thjes...
Pro apo Kunder deni...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon ...
Rruga per tek Drita...
Lloji: Ese pershkruese
Epo kjo eshte jeta… Do shipfin per ty, do te gjykojne, do te hedhin poshte e do te ngren lart, do ...
Shpresoj se e ardhm...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do t...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.