Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6223
Data e postimit: 2018-02-08 20:01:43
Shikime: 31687
Raporto

Likes: 33 Dislikes: 3

Titulli: Edukata,arma me e forte me te cilen mund te ndryshojme boten

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Edukata
Autori: Xhuliana Prendi
Shkolla: Hydajet Lezha
Klasa: 10
Qyteti: LEZHE
E-mail: Xhulianaprendi11@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Edukata,arma me e forte me te cilen mund te ndryshojme boten


Edukata me në qëndër njeriun realizon ndërthurjen e personalitetit dhe dinjitetit njerëzor.Ajo na ndihmon te ecim shume para ne jete dhe me me pak probleme.Edukata eshte arma me e fuqishme per te ndryshuar boten sepse edukaten mund ta perkufizojme ne shume menyra si psh.: qe kur jemi te edukuar qdo gje eshte me thjeshte dhe situatat e ndryshme mund ti menagjojme ne menyren me te mire.Njeriu ka nevoje te edukohet gjate gjithe jetes se tij dhe qdo njeri duhet te edukohet per nje jete me te mire dhe probleme. . Edukata eshte qelesi i nje jete begate dhe per ndryshimin e botes. Gjatë gjithë jetës së tij njeriu është përpjekur që të bëjë gjithçka aq mirë sa duhet per nje jete me te mire. Individi në jetë është paraqitur si edukator por edhe si mbartës edukativ.Po ti referohemi edukatës ajo të sjell ndërmend njeriun e përkryer, plot finesë. Por jo ! Unë do të kundërshtoja një gjë të tillë.Duke jetuar në mënyrë të qytetëruar edukata përsos jetën individuale,çdo individ do të tregojë atë “ pak edukatë” që ka. Ai me këtë edukatë shfaqet përpara shoqërisë si një njeri I edukuar.Nuk është pjesë e vështirë shfaqja e individit “ plot edukatë “,por e vështirë është që individi këtë edukatë ta ketë fituar apo ruajtur sepse çdo ditë ai përballet me shoqërinë edhe çdo ditë do I duhej një paraqitje qytetare. . Prandaj edukata e tij vlerësohet ashtu siç ai e paraqet me mangësi, me vështirësi por edhe me plotësi. Unë mendoj se çdo gjë varet nga natyra e njeriut. Cdo individ e përcjell në mënyra të ndryshme edukatën.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Xhuliana Prendi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Edukata%2Carma+me+e+forte++me+te+cilen+mund+te+ndryshojme+boten/6223


Vepra te ngjashme
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Përsosshmëria e një shoqërie nis nga familja ! Nëse familja nuk është e ndërtuar me pa...
Thënie
Lloji: Pershkrim
Edukata e bën njeriun ,të dallohet ! ...
Toleranca
Lloji: Ese argumentuese
Qysh në hapat e para të jetës, prindërit i edukojnë fëmijët e tyre me rregullat e para të ed...
Thenie:Gjate shekuj...
Lloji: Ese shpjeguese
Gjate shekujve te tere gjithmone ka qene toleranca ajo qe e bente jeten me te bukur me te gjallerues...
Dashuria ndaj famil...
Lloji: Ese argumentuese
Dashuria ndaj familjes është detyrim njerëzor Q...
Shpesh here
Lloji: Ese argumentuese
Shpesh here mendoj e mendoj kur qaj them kur do behem e lumtur pstaj ndryshoj mendim . Shpesh here t...
Mësuesja
Lloji: Ese krahasuese
Është më mirë t...
Lloji: Ese argumentuese
Femijeria eshte nje ndër periudhat e cila ndikon më së shumti në të ardhmen tonë.Pasohet nga s...
Rendesia e shkolles
Lloji: Analize letrare
çdo gje ka rendesine e vet,por edhe shkolla ka nje rendesi te madhe.Shkolla eshte nje gje qe na mes...
Mësuesja ime
Lloji: Analize letrare
Shkronjën e parë Nga ti e mësova Këngën e parë Nga ti e këndova. Edukatën time Ti ...
*Familja* ♥ ...
Lloji: Analize letrare
Familja është grupi i parë që ne i takojmë. Familja është mbështetja e parë , që na japin ...

Lloji: Ese argumentuese
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë...


Komentet e fundit!

Emri: redon kryziu
Email: redonkryeziu1@gamil.com
Komenti: shum bukur halla ju qoft
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.