Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8006
Data e postimit: 2022-12-25 18:19:00
Shikime: 3491
Raporto

Likes: 8 Dislikes: 2

Titulli: Ese: Dija eshte pushtet

Lloji: Ese argumentuese
Tema: ese, dija, dija eshte pushtet
Autori: Big G
Shkolla: ;)
Klasa: 10D
Qyteti: Fier
E-mail: xhonderri@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kryerja e gjërave të duhura, në kohën e duhur dhe mënyrën e duhur, prodhon rezultatet e duhura që ne aspirojmë. Me fjalë të tjera, të dish çfarë të bësh, në çfarë kohe, në cilin drejtim dhe cilët janë parametrat që rezultojnë në lindjen e suksesit.
- Njohja e mirë e kohës, qëllimeve tona, pikat tona të forta dhe të dobëta dhe drejtimi i tyre në rrugën e duhur, sjell realizimin e synimeve tona. Dituria na jep kapacitetin dhe aftësitë të njohim rezultatet e aksioneve tona.
- Çdo gjë është e ndërtuar si pasojë e inteligjencës njerëzore që ka ardhur si rezultat i eksperiencës mijëra vjeçare përgjatë historisë. Gjithashtu, dituria është një faktor kryesor në përmirësimin e jetëve tona përgjatë kohës sepse qenia njerëzore është gjithmonë në kërkim të diturisë dhe sjell si pasojë krijimin dhe përdorimin e teknologjive të reja të përditësuara dhe më efiçente në krahasim me një version të mëparshëm të asaj fushe të caktuar. Sigurisht, tregu i punës është shumë konkurrent dhe vetëm individët që posedojnë një nivel diturie më të lartë në krahasim me të tjerët, e kanë më të lehtë fitimin e vendit të punës, por, me ardhjen e shekullit të XXI njeriu është bërë i aftë të krijojë Inteligjencë Artificiale, e cila operon në një performancë shumë të lartë.
- Përtej kësaj, njeriu është programuar nga natyra të jetë kurioz dhe të kërkoj më tepër në mjedisin që e rrethon, duke studiuar dhe të jetë gjithmonë i uritur për dije. Çdokush që ka dije ka pushtet, sepse është i aftë dhe kompetent në një fushë specifike karakteristike për vet individin.
- Arrij në përfundimin se, dituria na jep fuqi për të mobilizuar gjërat në drejtimin e duhur.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Big G - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Ese%253A+Dija+eshte+pushtet/8006


Vepra te ngjashme
Mesuesi
Lloji: Ese vleresuese
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi ...
Dashuria për dijen...
Lloji: Analize letrare
- Warren Buffett tha njëherë: “Sa më shumë të mësosh, aq më shumë do të fitosh” Kjo ës...
Ese: Koncepti i se ...
Lloji: Ese argumentuese
- Shumë gjëra mund të jenë të bukura. Peisazhet, fytyrat, arti, yjet në qiell, e me radhë. Bu...
Vendi i Diturisë
Lloji: Ese argumentuese
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të a...
Nuk është gjithmo...
Lloji: Ese krahasuese
Drejtësia është rruga, e vërteta dhe jeta. Është personifikimi i të duhures që lind në haps...
"Nëse humbet guxim...
Lloji: Ese filozofike
• 1. Nëse humbet guximin atëherë ke humbur vetveten. Ajo çfarë e mban gjallë një njeri dh...
Adoleshenca
Lloji: Ese argumentuese
Adoleshenca është mosha kur një individ kalon nga një fëmijë i pavetëdijshëm për veprimet q...
PËRZGJEDHJA E PR...
Lloji: Ese argumentuese
Njeriu është krijuar që të jetoje, të mësoje, të ballafaqohet me sfida të ndryshme që...
Teknologjia po dëm...
Lloji: Ese argumentuese
Teknologjia vitet e fundit po zë një vend gjithmonë e më të madh në shoqërinë njerëzore.Ajo...
Vlera e jetes njere...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta njerëzore është me të vërtetë një dhuratë shumë e çmuar. Çdo moment i jetës njerëz...
Dituria
Lloji: Thenie
Dituria ( edhe "dija" apo "dijenia", dhe "njohuria" nganjëherë) është informacioni (lajmi) i pë...
Une votoj per vete
Lloji: Ese argumentuese
Unë votoj, për vete... Jetojmë në një shtet i cili është në zhvillim e sipër dhe sfida më...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.