Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3792
Data e postimit: 2015-02-22 12:49:19
Shikime: 16235
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 0

Titulli: Jeta esht i vetmi liber qe s'mund t'ia kthesh fletet prapa

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Jeta dhe sfidat e saj
Autori: Armonda
Shkolla: "Emin Duraku"Dragobil
Klasa: 8
Qyteti: Malishev
E-mail: armonda-monda@outlook.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Jeta sado e komplikuar qe esht prap duhet jetuar dhe perballuar me sfidat e saj.Udhetimi i jetes edhe nje rrugetim i pa shmangshem i njeriut qe nga momenti kur ai vje ne jet,pavarsisht sa gjat tij mund te ket periudha ose momente te bukura ose te trishtuara ,shpesh te kapura ne gracken e pafund te luftes per mbijetes.
Fillimet e udhetimit jan me te lumturat ,sepse qdo qenie njerzore nuk ndodhet i vetem perball jetes ,por i rrethuar nga dashuria e prinderve,miqeve,shokeve te femijris .Jeta ne periudhen e femijris edht me e leht duke mos vrar mendjen shum per te tashmen dhe te ardhmen.Mirpo me kalimin e viteve kur rritesh fillon ta kuptosh boten sigurisht qe familja,shkolla dhe shoqeria kan nje rol te padiskutueshem ne krijimin e personalitetit tim dhe te hap horizontet se cila esht e ardhmja ime,c'far duhet te bej,ku te jetoj,natyrisht qe duhet marr pergjiegjien ne ditet apo vitet qe kalojn .
Pra duke jetuar jeten degjon nga te rriturit dhr te menqurit shum gjera te shkruara dhe te pa shkruara ,meson se jeta esht e shkurter apo e gjat .Jeta te sjell shum sfida,por duhet te kesh shpres dhe kurajo qe ti perballosh ato.
Tek i degjon dhe i perjeton sfidat e jetes ,ajo e pergadit dhe te jep qartesi mendimi qe ta dallosh te miren nga e keqja,te bardhen nga e zeza.Duhet te kesh besim ne vetvetepor edhe duhet kujdesur per njerzit qe i ke perreth.Nuk esht gjithmon leht ta shpjegosh historin e shkuar dhe ate qe do te vij,pasi qe shoqeria nuk ecen dot ne nje hap dhe e bashkuar,ateher e kupton se perse njerzit nuk kan ecur rruges se njejt ,dia jan te pasur e disa te varfer ,pse njeriu behet i lig,ziliqar,armik,por edhe i mir,talent,besnik etj .
Nga kjo mund te arrijm ne perfundim se pavarsisht se cilen form apo stil tq jetes e kemi jetuar ,nuk na jepet mundesia ta kthejm kohen pas ,per ta dhen mundesin e dyt.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Armonda - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Jeta+esht+i+vetmi+liber+qe+s%27mund+t%27ia++kthesh+fletet+prapa+/3792


Vepra te ngjashme
"Prinderit"
Lloji: Ese argumentuese
Prinderit-jan ata te cilet na keshillojn per rrugen e drejt.Ndonjeher ata marrin vendime shum te ves...
Familja dhe shoqeri...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Gjendemi perpara dy gjerave me te rendesishme ne formimin dhe krijimin e personalitetit te cdo njeri...
Jeta
Lloji: Pershkrim
Eh... Jeta! Jeta esht shum e shkurter. Ta jetojme ate sa jemi dhe ta shijojme deri ne fund. Duke par...
Jeta ime
Lloji: Tekst pershkrues
Jeta qenka shum e veshtir paska shum sfida ato sfida duhet qe ti durojm sepse duhet te kemi shp...
Jeta
Lloji: Hartim
Fillova te shtjelloj pak fjalen qe çdokush e kupton ndryshe.Secili nga ne jetën e vlerson ne menyr...
jeta dhe ndjenjat
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte nje dhunti nga zoti ! NE duhet ta respektojm dhe ta mbrojm jeten dhe jo ta demtojm me gje...
Dashuria
Lloji: Tregime dashurie
C'eshte dashuria? Nje pyetje e rende per disa njerez.Mos eshte dicka qe as vet ne nuk i kthejme dot ...
Jeta
Lloji: Ese pershkruese
Jeta nuk eshte e leht per tu jetuar po ti besoj qe ke disa qellime per te ardhmen tende, mbaj fort q...
Jeta eshte e bukur
Lloji: Ese shpjeguese
Fakti qe ne jetojme nenkupton qe ka arsye per te jetuar dhe nuk ka dyshim qe jeta eshte e bukur.Pava...
Sado e veshtire jet...
Lloji: Ese argumentuese
pavarsisht gjithckaje cdokush ne jeten e tij perballet me veshtiresi te shumta te cilat e bejn me ko...
Jeta
Lloji: Poezi dramatike
Kjo bot ka shume te meta dhe shume pak te verteta jeta s'esht vec hidherim ajo e ka nje kuptim ...
Shendritsi i nje er...
Lloji: Ese argumentuese
Po shkruaj me thellesi te zemres,po shkruaj me thellesi te shpirtit por keto fjal qe po i shkruaj be...


Komentet e fundit!

Emri: loresa syla
Email: lesa-vesa@hotmail.com
Komenti: komenti im esht qe ky program per te gjetur ese poezi tekste e shum gjera te tjar eshte shum i pershtatshem dhe i kendshem per ne faleminderit yoour literary
  Pergjigju

Emri: madalena
Email: anxhela_leshi@yahoo.com
Komenti: I ke pak mendimet e ngaterruara po mir
  Pergjigju

Emri: arsi
Email: arselaarselina@outlook.com
Komenti: keni shum te drejt e gjora ti sdi te shkruash
  Pergjigju

Emri: albiona
Email: albionaona@yahoo.com
Komenti: bukur shume e ke bere po nuk e ke shkruajtur mire o goc meso te shkruash
  Pergjigju
Emri: Jonoda
Email: jonida-f@outlook.com
Komenti: ju te Shqiperis vetem boni com pldh ,shikone veten niheree

Emri: KRENAR
Email: KAPIONDAUTI@YAHOO.COM
Komenti: SA KEQ ME VINE PER TE GJITHE KETA FEMIJE SHQIPETAR..QE NUK DINE ENDE TE SHKRUAJNE GJUHEN SHQIPE GJUHEN E TYRE MEME!!..KANE MENDIME SHUME TE MIRA ..DINE TE TRAJTOJNE DHE TE SHPJEGOJNE BUKUR TEMA TE VECANTA..PERDORIN NJE FIGURACJON TE PLOT,KU PAS FSHIHEN KUPTIME TE MEDHA ...POR..?!NUK SHKRUAJNE ASHTU SIC DUHET!!..
  Pergjigju
Emri: Armonda
Email: armonda-monda@outlook.com
Komenti: Qdo njeri bon gabime,kjo nuk dmth se nuk di me shkru okk


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.