Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7180
Data e postimit: 2020-04-03 11:45:18
Shikime: 3335
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Nëse mund të ishit një person tjetër për 24 orë, kë do të zgjidhnit dhe pse?

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Nëse mund të ishit një person tjetër për 24 orë, kë do të zgjidhnit dhe pse?
Autori: Ardit Gjoni
Shkolla: Sami Frashëri
Klasa: 12B
Qyteti: Tiranë
E-mail: a.gjoni@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

"Të gjithë janë gjeni, por nëse gjykoni një peshk me aftësinë e tij për të ngjitur një pemë, do të jetojë tërë jetën e tij duke besuar se është budalla". Ky citim i Ajnshtajnit më ka bërë të kuptoj se është e vërtetë që të gjithë janë gjeni në mënyrën e tyre. Sidoqoftë, gjithmonë kam dashur të di se si ndihet të jesh një gjeni si Ajnshtajni. Ai ishte një braktisje e shkollës së mesme por kjo nuk e ndaloi atë të revolucionarizojë botën e Fizikës.
Truri i Ajnshtajnit mbahet ende në laboratorë për kërkime shkencore sepse ai ka magjepsur shumë shkencëtarë me aftësitë që kishte. Në këtë rast, kush nuk do të dëshironte të kishte trurin e Ajnshtajnit në trupin e tyre, edhe vetëm për një ditë. Jam shumë kurioz të di se si Einstein pa botën e rrethuar me sytë e tij dhe si i analizoi gjithçka me trurin e tij.
Si Mjek, ai dha një kontribut të madh në shkencë. Ai formuloi Mocionin Brownian, gjithashtu Teorinë jashtëzakonisht të njohur të Relativitetit, ai luajti një rol të madh në Teorinë e Raktualitetit dhe ai fitoi çmimin Nobel sepse zbuloi ligjin e efektit fotoelektrik. Pyes veten nëse mund të shpikja diçka për 24 orë nëse do të isha ai.
Unë vërtet dua të kontribuoj në botë dhe të bëj një ndryshim, ashtu si bëri Ajnshtajni. Unë mendoj se të jesh ai për një ditë do të më ndihmonte të realizoja, edhe për vetëm pak, si ta bëja atë. Unë jam një artist, kështu që e shoh botën në një mënyrë artistike, kjo është arsyeja pse unë jam kurioz të di se si do të dukej bota nëse përpiqem të vë në dyshim gjithçka dhe të përpiqem të shpik diçka nga kjo. "Shkencëtarët më të mëdhenj janë gjithmonë artistë gjithashtu" kjo është arsyeja pse unë dua të bëhem një shkencëtar me frymën e një artisti.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Ardit Gjoni - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/N%C3%ABse+mund+t%C3%AB+ishit+nj%C3%AB+person+tjet%C3%ABr+p%C3%ABr+24+or%C3%AB%2C+k%C3%AB+do+t%C3%AB+zgjidhnit+dhe+pse%3F/7180


Vepra te ngjashme
Dëshpërim
Lloji: Hartim
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur ...
Pasioni im ... më ...
Lloji: Ese pershkruese
“Pa pasion nuk është krijuar asnjë vepër e madhe dhe as që mund të krijohet” ~ Xhorxh Hege...
Aktualizimi i Helen...
Lloji: Ese argumentuese
Paragrafi 1: Fuqia dhe pavarësia e femrave Në kohën e Helenës së Trojës, femrat konsiderohesh...
Natyra
Lloji: Ese informuese
Gjithqka që kemi rreth nesh ka te bej me natyren .Në natyrë egzistojn gjallesa të ndryshme.Gji...
Është më mirë t...
Lloji: Ese argumentuese
Femijeria eshte nje ndër periudhat e cila ndikon më së shumti në të ardhmen tonë.Pasohet nga s...
Nje mik i vertete n...
Lloji: Ese argumentuese
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme....
"Sfidat e shekullit...
Lloji: Ese argumentuese
Kush do ta mendonte që pas zhvillimit të hovshëm të kohës, kulturës dhe njërëzimit, do të a...
Familja
Lloji: Ese vleresuese
E emërtova thesar por ka vlerë edhe më shumë ,i fshehur në një ishull te braktisur për dikë ...
Ja kush do te jem u...
Lloji: Analize letrare
Ja kush do t jem unë në të ardhmen!!! E kush nuk do të donte një të ardhme të mirë për...
libri dhe vlerate t...
Lloji: Ese argumentuese
Libri është një nga shpikjet më të mrekullueshme të njerëzimit. Njerëzit e lashtë I shkrua...
Mbresa udhetimesh
Lloji: Ese argumentuese
Ji vetvetja! Për këtë arsye ke ardhur në këtë botë – asnjë tjetër nuk ka lindur si ty dhe...
Mesuesit
Lloji: Tekst pershkrues
Arsimi konsiderohet si arma më e fuqishme e jetës për të fituar fitore dhe sukses. Kjo përgjegj...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.