Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6561
Data e postimit: 2018-11-12 18:26:56
Shikime: 28927
Raporto

Likes: 70 Dislikes: 16

Titulli: Nje mik i vertete na ben ta njoim me mire veten

Lloji: Ese argumentuese
Tema: nje mik i vertete
Autori: s.sh
Shkolla: Naim Frasheri
Klasa: 9B
Qyteti: Tirane
E-mail: saraxhafa@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme. Vetëm me disa ose me dikë ndihesh më i afërt dhe u beson më shumë. Një shok i vërtetë është gjëja më e bukur që mund të ndodh në jetën e një njeriu. Ata jane ato që i kundërvihen gjithë botës për ty...ato që pranë të cilëve je i vërtetë...nuk shtiresh...je thjesht ti. Ato të cilët janë shpatulla ku ti do të qash...ato janë më shumë se një familje..me të cilët ti mund të jesh sa më e cuditshme pa u gjykuar..janë bekimi i vërtetë në jetën e një njeriu.
Ndan çdo gjë me to; mësimet, jetën shoqërore, atë të përditshme etj. Së bashku kaloni çdo aventurë: qeshni, qani, grindeni, lini orët e mësimit, pajtoheni e shumë të tjera. Këta mund t’i quajmë miq të vërtetë. Gjenden gjithmonë aty kur ti ke nevojë për ta. Të bëjnë të qeshësh edhe kur të duket sikur e gjithë bota po kthehet përmbys; qajnë me ty ne hidhërime e qeshin me ty në gëzime....nuk të lejnë kurrë vetëm.
Një mik i vërtetë nuk dallohet vec në ditë të mira a të vështira. Ndryshe nga të tjerët t’i vë në dukje të metat e tua me qëllim që t’i përmirësosh. Nuk ta bëjnë asnjëherë qejfin kot dhe kjo jo ngaqë janë xheloz për ty por sepse ta duan dhe dëshirojnë të shohin më të mirën tek ty. Ndonjëherë mund edhe të mos na pëlqejnë komentet apo kritikat që ato na bëjnë...por thellë thellë e dime që kanë të drejtë. Duke vepruar kështu ti filllon ta njohësh veten më mirë. Të nxjerrësh në pah të mirat e të këqijat e tua. Ky është një mik i vërtetë. Dikush që të do të mirën pa asnjë qëllim të vetëm,përvecse të të shohë në majat më të larta.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     s.sh - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Nje+mik+i+vertete+na+ben+ta+njoim+me+mire+veten/6561


Vepra te ngjashme
Shkruajmë bukur gj...
Lloji: Ese argumentuese
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal ...
Dëshpërim
Lloji: Hartim
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur ...
Paragjykimi
Lloji: Ese filozofike
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë...
E vërteta e kësaj...
Lloji: Ese filozofike
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është ...
Të ndryshëm , por...
Lloji: Ese argumentuese
A është e vërtetë që të gjithë jemi njësoj? Apo jemi të gjithë të ndryshëm? Njerëzi...
Ne jemi ketu ne Tok...
Lloji: Ese filozofike
Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë ...

Lloji: Ese argumentuese
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë...
une i them jo padre...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Çdo mendje e ndritur e kohërave ka lënë trashëgiminë personale. Për disa janë veprat, për d...
SISTEMI
Lloji: Ese filozofike
SISTEMI Në jetën tonë të përditshme shpesh herë dëgjomë...
Shoqeria...!
Lloji: Ese shpjeguese
NË SHOQËRINË e sotme shumë njerëz ndihen të vetmuar. Vetmia mund të prekë njerëz të të gj...
E vërteta
Lloji: Ese shpjeguese
Në pritje të së vërtetës E vërteta është një shpresë e humbur, është një drite e vog...
Nuk është gjithmo...
Lloji: Ese krahasuese
Drejtësia është rruga, e vërteta dhe jeta. Është personifikimi i të duhures që lind në haps...


Komentet e fundit!

Emri: ttyuotgyujgjg
Email: reryryi@dfjyt.com
Komenti: nice
  Pergjigju

Emri: tdfyhktf
Email: fttfvjtuvktf@gmail.com
Komenti: u akrijn
  Pergjigju

Emri: fatjon
Email: fatjonbehluli@gmail.com
Komenti: me pallqen
  Pergjigju

Emri: fatjon
Email: fatjonbehluli@gmail.com
Komenti: me pallqen
  Pergjigju

Emri: lala
Email: laja@gmail.com
Komenti: 👍
  Pergjigju

Emri: ttyjtyj
Email: dtyuytu@rturytj.com
Komenti: hahhahah rracderr
  Pergjigju
Emri: geri
Email: gerialla@gmail.com
Komenti: ejj o un jam geeri okara

Emri: 141414
Email: 123123@1323.com
Komenti: /
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.