Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6823
Data e postimit: 2019-04-13 22:18:21
Shikime: 2417
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 0

Titulli: ÇFAR JAN KRO GJERA QE PO NDODHIN ?

Lloji: Ese filozofike
Tema: ÇFAR JAN KTO GJERA QE NA NDODHIN ?
Autori: Rinora Mehmetaj
Shkolla: jo
Klasa: ska shka te duhet
Qyteti: Gjakova
E-mail: rinora_mehmetaj1998@outlook.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

E di qe ne kete bot kemi shum sfida e aventura te ndryshme.E di qe ne kete bot jemi nxenes dhe kemi provime. E di qe kjo bot nuk na jep gjithmon ate qe e deshirojm her na deshpron e her na gezon.E di se problemet nuk kan te ndalur kurr dalin nje pas nje po zgjidhjet mund te jene te pakta nese nuk din ta menagjosh jeten ta drejtosh e ta drejtosh deri ne fund te udhetimit,deri ne fund te jetes tende. Sot ndodhonin padrejtesi te panumerta kurrropcione te padndalura e probleme te vazhdushme .Shum pak persona din ti perballojn ato probleme .Por disa te tjer hecin dor nga gjithcka vtem per nje problem te vogel thjesht nuk deshirojn tia din per asgje dhe deshirojn ta harrojn kete problem dhe per nje qast te dalin ne nje vend tjeter ne nje bot krejt ndryshe.Disa te dehur sillen neper rrug e disa tjer vtem dehen dhe nuk e din arsyen pse jon dehur.Ulen me shoqeri kendojn e vallezojn per nje nat te ter dhe te nesrem harrojn gjithcka . Disa njerz te pangopur nga paraja e nga pasuria e tyre dhe gezimi e disa te tjer te ngopur me lot e me hidherim.Nuk e kuptoj pse padrejtesia dhe frika e fjales se lir mbizoteron ende.Nuk e kuptoj pse nuk kemi guximin e duhur qe ta shprehim ate qe e ndjem por vtem kur te dehemi e shprehim sepse siq thon njerzit shprehen zakonisht kur dehen dhe gjithmon e thon e thon te verten sepse nuk jan ne dijeni per veprat e tyre nga dehja e teper.A nuk eshte mekat djersa e prindit per femijet e tyre te shkoj kot te shkoj aty ku nuk duhet dhe dhimbjet e prinderve te shkatuara nga femijet te jen me te medha sesa duhet te jen.A nuk eshte mekat qe cdo lot i derdhur te mos ndaloj dhe te fshij te gjitha fetyrat e njerzve.A nuk edhte mekat qe zemrat e thyera te bera cop-cop e te lenduara te mos bashkohen ne nje dhe ajo zemer mos te dij cafr eshte gezimi po te vazhdoj te lendohet e te lendohet deri sa te shperthej . A nuk eshte mekat qe dy zemra te reja e te dashuruara te mos jen asnjeher bashk ? A nuk ehste mekat qe dashuria e madhe e nenes per femijen e saj te zhduket?A nuk ehste mekat qe nena te mos ta shoh femijen e saj per vite, te mos dij asgje per te apo thjesht ta viziton tek varri me lule dhe tia uit varrin me ata loetet e saj te pandalur si pikat e shiut. C'JAN GJITH KETO MEKATE E PADREJTESE QE PO BEHEN ?C'EHSTE GJITH KY DISKRIMINIM,KURRUPSION,BUDIZEM ,FRIK,LENDIM QE PO NDOH ? A DO TE KET TE NDALUR NDONJEHER ? A DO TE KUPTOJM GABIMET DHE PADRJETESIT TONA DHE TE PENDOHMEI PER TO DHE TE PERPIQEMI TI RREGULLOJM. NUK E KUPTOJ PSE PARAJA ESHTE BER GJITHCKA ZOT,FAMILJE, DHASHURI. PSE PARAJA EHSTE MJETI MEI PERSOUR PER TA MBOLUAR PAFTYRESIN ? POR PARA SIC DUKET ESHTE MJETI ME I PERSOUR PER TA TREGUAR FETYREN TENDE TE VERTETOSH DHE TA HEÇESH MASKEN TENDE TE CILEN E MBAN NE PUBLIK DHE TA TREGOSH TE NJE PERSOM ME I ULET SE TY ME POZIT DHE ME KARTAKER ME TE MADH SE TY .



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Rinora Mehmetaj - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/%25C3%2587FAR+JAN+KRO+GJERA+QE+PO+NDODHIN+%253F/6823


Vepra te ngjashme
Nena
Lloji: Hartim
nena eshte njeriu me i vecant te cilin ne kemi prandaj sot mora lapsin dhe po shkruaj disa reshta pe...
"Prinderit"
Lloji: Ese argumentuese
Prinderit-jan ata te cilet na keshillojn per rrugen e drejt.Ndonjeher ata marrin vendime shum te ves...
nena
Lloji: Hartim
Kur linda ishe ti ajo qe me mbajte ne krah per here te pare,me aromen tende filloi jeta ime.Ti me ...
Drejtesia e Shtetit
Lloji: Ese informuese
PO TE FILLOJ QE NGA ME HERET SHOH SE KEMI LUFTUAR SHUM POR NUK E DI ARSYEN PSE KEMI LUFTUAR??KEMI LU...
Endrra jote
Lloji: Ese vleresuese
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e ren...
Nena...!
Lloji: Ese vleresuese
-Nena,njeriu me i cmueshem ne bote.Njerezit gjithmone mendojn se paraja eshte gjithcka por,eshte kre...
Mendo
Lloji: Ese shpjeguese
Gjithqka kuptova. Gjithqka mora vesh. E kuptova pse ika. E kuptova pse ika pa thene asnje fjale t...
Nje Rrug e Erret
Lloji: Poezi dashurie
Sapo mora nje udhetim Krah per krah me tradhetin Sapo nisa te kuptoj se shum rend po gaboj Dua ...
Familja dhe une
Lloji: Ese pershkruese
Familja,gjeja me e shtrenjte dhe me e bukur qe mund te kete dikush. Sa here permendet emri famijle,...
Nenes Time
Lloji: Leter
E dashur gjyshe,qdo dit e ndjej mungesen tende,malli per ty me kaplon qdo dit,qdoher kur shkoj ne sh...
Nena Ime
Lloji: Hartim
-Fjala nene eshte nje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe ...
NENA IME
Lloji: Hartim
-Fjala nene eshtenje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.