Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7913
Data e postimit: 2022-04-10 15:51:54
Shikime: 1603
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 2

Titulli: Jeta eshte e bukur, jetoje ate.

Lloji: Ese filozofike
Tema: Jeta
Autori: Tea Hamzallari
Shkolla: Shefki Mucllari
Klasa: IX
Qyteti: Pogradec
E-mail: teahamzallari@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

I gjalli ka lindur per te perjetesuar ndjenja,histori ,morale per te jetuar te bukuren te hidhuren te paprituren.Ketu qendron shija e misterit te jetes.E bukura gjendet ne te hidhuren.E bukura fshihet pas te hidhures.Ky mister eshte i zbukuruar nga fakti se, i vrari udhetar i jetes do te zbuloje sesa i bukur eshte ky udhetim,fortesia pa gervishtje nuk sjell buzeqeshje te perhershme. Lumturia eshte atje,duke pritur per njerez te forte prandaj udhetare te lenduar ne do t’ia dalim. Jeta eshte e varura nga ata te cilet e jetojne ate. Shpresuesit dhe luftetaret si ne e dine se do te gezojne serisht te bashkuar, per te jetuar edhe me shume. Buzeqeshja dhe gezimi rikthehen me shpejt se perjetimet,papritur si cdo perjetim per te krijuar perjetimet e reja. Papritmas cdo gje zhduket dhe duke kuptuar se jeta zbukurohet gjithnje edhe me teper. Etja per te ndiere fal me shume mundesi per te gezuar sepse me e mira do te ndodhe. E papritura e paparashikueshme jep dhuraten e te duruarit perjetues ,per cdo guximtar ajo fal vlera pavarsisht cfare kalon ,udhetari i misterit nuk humb asnjehere.Jeta eshte e tille, nje perjetim i plote ne te cilen nuk mund te humbesh,fiton sepse ajo te fal mesim,sfidime dhe mundesi per te ardhmen. Ndaj ajo nuk tjetersohet asnjehere sado te provon mbetet e vecante dhe te dhuron momente te vecanta por asnjehere me pak gjithmon me shume. Edhe duke te provuar veshtiresisht te jep aresye per te vazhduar,pa dyshim,pa verejtje. Te jep shtyse per te besuar ne surprizat premtuese qe te presin sepse beso cdo e mire po pret per ty.
Kjo jete te jep shance te dyta, mundesi, raste te reja per te zbuluar dhe per te reflektuar. Cdo,perjetim eshte nje mundesi per te treguar vetveten,disa nga keto mundesi te egra do te vertetojne se ne te vertete cfare nuk te vret te ben edhe me te forte. Beso,shpreso,guxo dhe duro.Gjerat me te mira vijne nga perjetuesit pa ankesa,per ata qe do te fitojne jo sepse duhet por sepse duan, besojn do t’ia dalin sepse jeta i do ata ne kete menyre. Jeta qe po jeton te meson dhe te dhuron duke te mesuar gjithmone duke te te nxjerre ne drite,ne shprese,ne paqe. E mrekullueshme eshte sesi eshte krijuar besimi,te besosh ne gjera te mrekullueshme, pabesueshmerisht te bukura.Kjo je ti,jam une eshte nje prove jetesore nga e cila padyshim do t’ia dalim. Ne situatat e veshtira njeriu reflekton. Ne kemi reflektuar dhe kemi kuptuar nje gje JETA. Jeta eshte e bukur. Eshte bukur te kesh ata qe do jepnin gjithcka per te qene ti i lumtur ,Prinderit.Eshte bukur te zihesh me motren edhe per aresyen me koti ne bote. Eshte bukur te zgjohesh ne mengjes e te kesh qellime,endrra qe jane thelbi I ekzistences, e sa bekim i madh eshte te shikosh yjet naren vone apo te shikosh lindjen spektakolare te diellit ne mengjes e aq me teper perendimin flakadan te mbremjes duke qene I vetedijshem qe ka edhe nga ata qe fatekeqesisht nuk munden. Bekim I madh eshte te degjosh edhe muziken e shiut qe bie e te ndjesh aromen e tokes pas nje dite me shi. Bekim eshte te ndjesh edhe aromen e luleve qe celin ne pranvere dhe te degjosh cicerimat e zogjeve ne natyre. Bekim i jashtezakonshem te kesh mundesine te krishtalizosh kujtimet me miqte dhe me cilindo qe zemra jote do. Bekime,bekime pafund qe as nuk I numeron dot per te cilat duhet te mos harrojme te jemi mirenjohes. Jeta eshte e bukur me gjithe uljet dhe ngritjet e saj, keto ulje pavaresisht cdo gjeje negative te mundeshme,sjellin dhe pasojne me shume aspekt pozitiv reflektimin dhe gjurmimin ne skutat me te thella te shpirtit. Uljet kalojne dhe ato ngritjet shpirterore do te vijne serisht sepse mos harroni jeta eshte e bukur, ne do ja dalim. Pas shiut gri del gjithmone dielli shndritshem dhe padyshim edhe ylberi plot ngjyra. Mos harrojme,shpirti jone duhet te lulezoje gjithmone ashti sic lulezon cdo gje ne pranvere.





Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Tea Hamzallari - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Jeta+eshte+e+bukur%2C+jetoje+ate./7913


Vepra te ngjashme
Jeta eshte e bukur
Lloji: Ese shpjeguese
Fakti qe ne jetojme nenkupton qe ka arsye per te jetuar dhe nuk ka dyshim qe jeta eshte e bukur.Pava...
Jeta
Lloji: Leter
Jeta eshte shume e bukur pranddaj zoti ka thene qe njeriu njehere lind dhe nje here vdes.Jeta mund t...
Ese argumetuese
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone ...
Te jetojme cdo dite...
Lloji: Tekst shpjegues
Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar...
Shpresoj se e ardhm...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do t...
deshtim nuk do te t...
Lloji: Ese argumentuese
ESEJA: ARGUMENTUESE –BINDESE ♫♫♫♫ …^_^ ►Shpesh jeta na sjell trishtim ,merzitje dhe ...
JETA ESHTE E BUKUR ...
Lloji: Ese vleresuese
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e g...
imagjinata
Lloji: Ese argumentuese
njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta ...
Ne jemi ketu ne Tok...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjeh...
jeta
Lloji: Analize letrare
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e...
Perrallat jane pasq...
Lloji: Ese argumentuese
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i treg...
LIBRI
Lloji: Ese pershkruese
Ai esht miku me I mire I njeriut.Kur hyn ne boten e tij nuk mund te dalesh me sepse te frymezon , qd...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.