Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7931
Data e postimit: 2022-04-21 11:14:55
Shikime: 1291
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 0

Titulli: Kujtime nga femijeria.

Lloji: Ese filozofike
Tema: Femijeria
Autori: Geraldo Xhina
Shkolla: Isa Boletini
Klasa: X-E
Qyteti: Tirana
E-mail: gerixhina6@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Cdo dite e me shume po rritem,e cdo dite e me shume po i largohem asaj pafajesise te atij vogelushi qe dinte vetem te qeshte e te lozdronte.Vetem 15 qirinj kam fryre,por nuk e di pse mua me duket aq e madhe diferenca nga ajo frymemarrja e pare e deri me tani,qe ne gjimnaz ndodhem.Pas cdo agim te ri me duket sikur po harroj nje tjeter,e pas cdo hene te re me duket sikur po harroj mbylljen e nje dite tjeter.Eshte per te ardhur keq.Nuk dua te harroj.Dua qe te jem ne djep e jo ne shtrat,e qe me ninulla jo per shkak te stresit te me zere gjumi.Nuk dua te kem pergjegjesi.Dua te kthehem ne kohen ku e vetmja detyre e imja ishte qe te mos i thyeja lodrat,te cilat edhe kur si gabim e beja,mamksimumi ndonje e qortuar nga mamaja do ishte denimi me i rende.Me mungon koha kur te mesoje alfabetin dhe tabelen e shumezimit ishin detyrat me te veshtira.Hidherohem se ne vend te perrallave qe mi tregonte gjyshja,truri po memorizon thashethemet e pakuptimta qe thuhen ne klase.Me vjen te qaj,por nuk e di pse dicka nga brenda sme lejon.A thua te jete e ndaluar te qash per te tilla gjera tani qe u rrita?!Po shoket,si mund ti le pa I permendur.Si mund ti harroj kohet kur niseshim nga shtepia me nje shishe plot me uje,e qe duke luajtur futboll,sebashku na zinte nata.Ka qene koha kur interesi me i madh qe mund te hynte midis shokeve ishte per ate qe kishte topin.Eh c’kohe!A thua valle vertet eshte e pamundur te kthehen ato kohera ku gjithcka ishte plot ngjyra,plot gezim e plot hare.Dua te kthehem ne ate kohe kur nuk kam pasur djeni per buzeqeshjen e rreme.Dua thjesht te kthehem dhe ta takoj dhe nje here veten pa I thene asgje,pa e shqetesuar per asgje,as per me te voglin problem me te cilat ai do perballet gjate vitetve ne vazhdim.
Jo nuk do I flas,thjesht do u ulem e do e shoh me endje,e me nje fare xhelozie ndaj nje femije te them fjalet:”Ah edhe nje here sa ti te isha”.Keshtu paska qene e shkruar,ai qe rritet I vogel sbehet dot me.Shpresoj si nje i rritur i deshperuar qe ne fundin e ketij udhetimi,pas fremarrjes se fundit dhe pasi te kem mbyllur syte,te gjendem para nje monitori ku shkruhet:”Loja mbaroi,provoni perseri”.Nuk dua te jem realist se spo dua tia prish bukurine ketij shkrimi qe ndryshe nga heret e tjera po ma shkruan zemra jo truri,por serish dua te bej nje kerkese.Te lutem ti o mendje e ndritur e imja qe po lufton qe gjalle te me mbash,ma ploteso nje deshire,me mire mesimin e dites te mos e marr,sesa me kujtimet e endrrat qe mezi i kam te mi zevendesosh.Nga shpirti e nga zemra te kerkoj,kete mall per femijerine mos ma shuaj,mos lejo qe nga semundja e harreses,une te vuaj.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Geraldo Xhina - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Kujtime+nga+femijeria./7931


Vepra te ngjashme
Ndarja
Lloji: Poezi dashurie
Ishte kaq bukur kishte kishte shprese per nje jete te re thurem endrra per jeten tone shpresua...
Si atehere
Lloji: Leter
Edhe sot si atehere me nostalgji kujtoj femijerine time.Sepse ti ishe pjese e femeijerise time,dashu...
Me mungon
Lloji: Leter
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku ...
Kalimi i viteve
Lloji: Pershkrim
E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vi...
Te rrosh a te mos r...
Lloji: Ese filozofike
Te rrosh a te mos rrosh Te rrosh a te mos rrosh.?Eh ctrishtim,15 vite mbi krye I kam e qe tani per ...
Nje shetitje ne par...
Lloji: Pershkrim
Ishte dite e diel. Une me babin kishim dale per shetitje ne Drilon. Sa po futeshim brenda dy mjellma...
"PERRALLAT JANE PAS...
Lloji: Ese argumentuese
Kur isha e vogel me pelqenin perrallat qe me tregonte gjyshja kur me vinte ne gjume. Ajo ish nje gru...
Te dua
Lloji: Poezi dashurie
Shiu pikon ne xhamat ne dritare Erresira po lundron si nje anije marinare Shpirti trazuar me lot n...
KOHA-PAS...APO PARA...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten ...
Filozofia
Lloji: Hartim
Pse jemi keshtu si jemi? Si ndodhin ato qe ndodhin? Kur filloi dhe kur do te mbaroje gjithcka?... N...
E paharruar...
Lloji: Ese pershkruese
E kam titulluar kete ese “E paharruar”, sepse ne te do te tregoj per nje person te til...
Kujtimet e harruara
Lloji: Poezi personale
Keshtu sic jam duke qendruar per kujtimet jam duke menduar Perpara syve fotografi me dalin...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.