Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5808
Data e postimit: 2017-04-21 18:28:33
Shikime: 4928
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 0

Titulli: Njeriu pёrball dilemave tё mёdha spirtёrore “Tё rrosh a tё mos rrosh”

Lloji: Ese filozofike
Tema: Njeriu pёrball dilemave tё mёdha spirtёrore “Tё rrosh a tё mos rrosh”
Autori: Enisa Avrami
Shkolla: "Dituria"
Klasa: XA
Qyteti: Lushnje
E-mail: enisaavrami@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Era tё ledhaton kёndshёm fytyrёn. Disa vendosin tё ia kthejnё shpinёn e disa tё tjerё ndiejn kёnaqesin e saj duke u pёrballur me tё. Disa luftojnё pёr ёndrrat e tyre e disa heqin dorё. Jeta duhet parё sic ke mundёsi. Cdo cast ёshtё i ndryshёm dhe nё cdo kohё ёshtё koha pёr tё rinisur, ёshtё koha tё jetosh me guxim edhe kur nё mendje tё vjen ajo frazё “Tё rrosh a tё mos rrosh?”. Aёshtё vallё kjo cёshtja ? Ёshtё zgjedha jote tё ndiesh kёnaqёsinё e jetёs ose tё shmangesh duke u ankuar dhe nё fund duke dёshtuar. Jeta ёshtё mister, ndoshta misteri mё i bukur qё ekziston. Zgjidh ngjyrat e jetёs tёnde dhe pikturoje atё, zoti tё ka zgjedhur ty. Ki guxim dhe beso te jeta, se edhe kur errёsira tё vij kujto se ekzison nje diell qe ndricon botёn. Kujto se ka njё ylber plotё ngjyra qe del pas shiut dhe se stuhia nuk ёshtё e pёrhershme dhe nuk do tё jetё. Mbi tё gjitha zgjidh tё jetosh me dashuri pasi ajo ёshtё ngjyra mё e bukur e jetёs dhe buzёqesh pa fund sepse buzёqeshja jote i shton dritё botёs.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Enisa Avrami - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Njeriu+p%D1%91rball+dilemave+t%D1%91+m%D1%91dha+spirt%D1%91rore++%E2%80%9CT%D1%91+rrosh+a+t%D1%91+mos+rrosh%E2%80%9D/5808


Vepra te ngjashme
Mirazhi
Lloji: Ese filozofike
Mírαzh! Pєrshєndєtjє mírαzh nє pαsqчrє..! dєshα tє tє thєm dísα fjαlє... D...
Te rrosh a te mos r...
Lloji: Ese filozofike
Te rrosh a te mos rrosh... Te zgjedhesh mes jetes dhe vjdekjes... Te jetosh cfare te sjell fati, t...
Te rrosh a te mos r...
Lloji: Ese filozofike
Te rrosh a te mos rrosh ...eshte nje nga monologet me te famshem dhe me te komentuar te letersise bo...
vdekja është akt ...
Lloji: Ese filozofike
Sot shumë njerëz rrëzohen gjatë jetës së tyre e më pas pyesin veten pse. Vetëm se jeta na rr...
Ne jemi ketu ne Tok...
Lloji: Ese filozofike
Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë ...
Jeta
Lloji: Pershkrim
Eh... Jeta! Jeta esht shum e shkurter. Ta jetojme ate sa jemi dhe ta shijojme deri ne fund. Duke par...
”Te rrosh a te mo...
Lloji: Ese filozofike
Të rrosh a të mos rrosh…është një nga monologët më të famshëm e më të komentuar të le...
gjithqka nga jeta
Lloji: Hartim
Q'është jeta?Jeta është sfidë te cilen e kalojme te gjithe dhe ne fund leme gjurme.....
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Te jetosh eshte gje aq e bukur aq edhe sa te vdesesh,per mua kjo jete nuk ka fare kuptim eshte thjes...
Të jesh a mos të ...
Lloji: Ese filozofike
Të rrosh a të mos rrosh është një nga monologjet më të famshme të letërsisë botërore dhe ...
Une jam une !
Lloji: Poezi personale
Une jam une ! Asnje Nuk mundet te me gjykoje ...Jeta eshte e bukur por qe ta besh edhe me te bukur...
E vërteta
Lloji: Poezi meditative-filozofike
........"E verteta"....... Jeta ësht me shum kthesa, duhet të dish se nga të ecësh ,e të...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.