Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7992
Data e postimit: 2022-11-26 22:25:04
Shikime: 948
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 0

Titulli: vdekja është akt që shpaguhet me të mirat që bëhen në jetë ashtu siç shpaguhet flijimi për hir të idealit

Lloji: Ese filozofike
Tema: ideali
Autori: Anna Çani
Shkolla: Gjimnazi "Raqi Qirinxhi"
Klasa: X
Qyteti: Korçë
E-mail: annacani2007@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Sot shumë njerëz rrëzohen gjatë jetës së tyre e më pas pyesin veten pse. Vetëm se jeta na rrëzon,na bën të ndihemi keq nuk do të thotë që s'duhet të ngrihemi përsëri. Është një libër që flet pak,thjesht me tri etapa e që duket sikur thotë:"Mendo,po,realizo. Të jetosh është bukur,pavarësisht se ndonjëherë ne ndihemi keq ose të lumtur,rrëzohemi,ngrihemi përsëri dhe prapë jemi duke udhëtuar.Kur rrëzohëmi jemi të pafat,por a nuk është diçka e mirë që kalojmë çdo sprovë apo sfidë? Luftojmë me guxim,me zemër,të arrish dhe në fund të përballesh me vdekjen. Të arrish çdo gjë çka ke dashur në jetë dhe si drita në fund të tunelit paguhemi si flijim për idealet. Të punosh fort dhe pandalur,e bie krejt papritur dhe duhet tepër kohë për t'u ngjitur sërish e për të përmbushur detyrën deri në fund. Ka disa çaste kur mendja na thotë që të heshtim,ama bëjmë të kundërtën e asaj që mendja na thotë. Shkojmë me vetbesimin se do të jemi të pavdekshëm,por edhe pse nuk është kështu çdokush duhet të lërë ose lë pas diçka. Mendojmë se nuk do të arrijmë të jemi fitimtarë,por del e kundërta në një moment të papritur,në një çast kur ne nuk e presim. Fitimtari është ai ose ajo që ka punuar për të fituar,ndërsa të jesh i përjetshëm do të thotë të jesh krenar për atë çka ke bërë. E dini që të vdesësh për të mirat që bën në jetë do të thotë të jetosh në përjetësi? Nëse jo,e mësuat tani...Në jetë jemi thjesht kalimtarë që në fund të rrugës na pret vdekja.





Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anna Çani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/vdekja+%C3%ABsht%C3%AB+akt+q%C3%AB+shpaguhet+me+t%C3%AB+mirat+q%C3%AB+b%C3%ABhen+n%C3%AB+jet%C3%AB+ashtu+si%C3%A7+shpaguhet+flijimi+p%C3%ABr+hir+t%C3%AB+idealit/7992


Vepra te ngjashme
Vdekja eshte akt qe...
Lloji: Ese shpjeguese
Shume njerez rrezohen gjate jetes dhe pyesin veten se perse ne njerezit jetojme. Vetem se jeta te rr...
E vërteta e kësaj...
Lloji: Ese filozofike
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është ...
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballem...
Mos thuaj nuk ja d...
Lloji: Te tjera
Koha po ikën…Vallë jam e pafuqi...
Të jesh a mos të ...
Lloji: Ese filozofike
Të rrosh a të mos rrosh është një nga monologjet më të famshme të letërsisë botërore dhe ...
Ja kush do te jem u...
Lloji: Analize letrare
Ja kush do t jem unë në të ardhmen!!! E kush nuk do të donte një të ardhme të mirë për...
Të jetosh përgjit...
Lloji: Ese argumentuese bindese
E verteta e ka forc...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jetojme ne nje bote ku asgje nuk eshte ashtu sic duhet . Ne nje bote ku te gjithe preferojme se pari...
Barazia
Lloji: Tregim
Le të shqyrtojmë personat. Qeniet njerëzore do të përshtaten përkufizimin tonë të njerëzve ...
bota e femijeve dhe...
Lloji: Ese argumentuese
Nëse jetën do ta shihnim si një univers padyshim Dielli do të ishte fëmijëria. Nëse jeta do t...
Toleranca
Lloji: Ese argumentuese
Qysh në hapat e para të jetës, prindërit i edukojnë fëmijët e tyre me rregullat e para të ed...
Une pas karantine
Lloji: Ese argumentuese
ESE TEMA:UNE PAS KATANTINE Karanatina.Eh në fakt,kjo fjalë nuk është se na pëlqen shumë .A...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.