Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 2174
Data e postimit: 2014-02-25 19:59:54
Shikime: 15513
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 0

Titulli: “Per te dashuruar te tjeret duhet para se gjithash te duash veteveten”.

Lloji: Ese pershkruese
Tema: “Per te dashuruar te tjeret duhet para se gjithash te duash veteveten”.
Autori: Ergita Shkoza
Shkolla: Partizani
Klasa: x
Qyteti: tirane
E-mail: arjanshkoza@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me


Të duash apo të të duan!?
Te duash dhe të të duan eshte sikur te ndjesh diellin nga te dyja anet…Dashuria esht ajo ndjenje e çilter qe kush e provon kurre se harron..Te duash dike do te thote te duash e te respektosh te besosh e te xhelozosh.
Ehh dashuria… po si mundet njeriu dike te dashuroje kur veten e tij sdi ta doje???Ja kjo esht ajo qe tgjith se kuptojn.Eshtë ajo ndjenja e vetebesimit e cila te ben qe të besosh tek te tjeret ,ti kuptosh e ti duash,po ajo ndjenje vetebesimi vjen si rrjedhoje e asaj qe quhet dashuri per veten.Para se gjithash duhet te dish te respektosh veten pa te respektosh të tjeret,duhet te dish te vleresosh e te ndeshkosh veten pa te vleresosh e te ndeshkosh dike tjeter. Eshte dashuria qe ndjen ti ndaj vetes ajo qe i ben t tjeret te te duan shume e me shume.Ehh pra miku im nuk mund te duash dike ne qofte se nuk di se ç’eshte dashuria.Pasi dashuria lind tek ne e vdes te dikush tjeter.
Nese nje dite ti do e kuptosh se ceshte dashuria pa dyshim qe ajo dite do te jete dita qe ti hedh nje veshtrim nga vetja.Do te jete dita qe ti do ti thuash vetes:”UNË MUND TJA DAL”




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Ergita Shkoza - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/%25E2%2580%259CPer+te+dashuruar+te+tjeret+duhet+para+se+gjithash+te+duash+veteveten%25E2%2580%259D./2174


Vepra te ngjashme
Te duash-te te duan
Lloji: Analize letrare
Te duash....dashuria eshte dicka e mrekullueshme,dicka,e cila kaplon papritur e pakuptuar cdokend.T...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
C`eshte dashuria??? Dashuria eshte gjeja me e bukur qe mund ti ndodhe nje personi.Ndjesia me e buku...
dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria eshte ndjenja më universale,me e paster dhe me e sinqert ne bote; eshte lidhje shpirterore...
dashuria
Lloji: Ese krahasuese
Dashuria nje ndjenje qe nuk shpjegohet me fjale ...nje ndjenje e jashtezakonshme ... te kesh dike af...
DASHURI MIZORE
Lloji: Rrefenja
Dashuria.ndjenja me e paster e solemne qe njeriu duhet te kete.ndjenja qe sjell lumturi,gezim,tradhe...
Dashuria
Lloji: Ese shpjeguese
Dashuria eshte nje ndjenje jashtezakonisht e fuqishme qe lind papritur brenda nesh e cila te lidh...
DASHURIA
Lloji: Poezi dashurie
Ah,dashuria dashuria emocioni me magjik ne bote te duash e te te duan ku ka gje me te bukur se ...
POEZI DASHURIE PO T...
Lloji: Poezi dashurie
PO TE DUASH TI PO TE DUASH TI BEHEM HESHTJE,PO TE DUASH TI BEHEM EDHE LOT,POR DASHURIA MU TRANSFORMU...
Dashuria
Lloji: Tregime dashurie
C'eshte dashuria? Nje pyetje e rende per disa njerez.Mos eshte dicka qe as vet ne nuk i kthejme dot ...
dashuria?
Lloji: Ese shpjeguese
Shpesh gjej veten duke i bere pyetje te tilla sic : c'eshte dashuria,pse shpesh lendohemi nga nj...
shprehje
Lloji: Analize letrare
te dashurosh do te thote te duash dike me shume se veten,,,...
dashuria
Lloji: Pershkrim
.te dhashurosh nuk eshte te lundrosh si varke sepse varka mbytet.te dashurosh edhe te fluturosh kur ...


Komentet e fundit!

Emri: xhensila kurani-griselda cani
Email: euklid.klid@hotmail.com
Komenti: shum bukur bravo
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.