Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6287
Data e postimit: 2018-03-05 19:18:43
Shikime: 6471
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 1

Titulli: "Deshperimi"

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Te ndihesh i huaj me vetveten ..
Autori: Desara Plaku
Shkolla: Mustafa Kemal Ataturk
Klasa: 12-D
Qyteti: Pajove -Peqin
E-mail: desara.plaku@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ndodh nje cast kur ndihesh i mbyllur ne vetvete e i pashprese..Ne nje cep dhome te erret, te blindosur njesoj si zemra jote.Te ndihesh krejt i vetem ne kete bote madheshtore..Te luftosh i vetem kunder nje turme te tere banditesh..Ne ate moment deshiron te qendrosh larg botes, larg gjithesise, larg vetvetes, ku te mos njohesh me as kufijte e lirise tende. Te jesh i humbur ne mes te nje lemshi me mijera njerez..Ku mendon se ketu esht fundi per ty , se nuk do te kesh me force per tu ngritur e per te ecur para. Mendon se kaq ishte dhe toka ndali se rrotulluari per ty. Por nuk mendon se jashte ndodhen rrezet e diellit qe riperterijne gjithcka. Harron se pas cdo stuhie do dale qiellj blu i pafund... Me kalimin e kohes plaga sherohet edhe pse mund te jete shume e thelle,. Por kur nje dite njeriut i mbyllen te gjitha dyert, ndihet i lenduar, i zhgenjyer nga jeta, pa rrugedalje mendon per fundin e tij. Duke mos u perpjekur per rilindje atij i vdes nje cope shpirti. Mbase e nesermja do sjelle nje mundesi te re per te rinisur jeten dhe te lesh pas cdo te keqe.. Me shpresen se do te behet gjithcka mire mos hiq dore nga vetja dhe e ardhmja , sepse asgjeje nuk i dihet.. Ddhe armiku me i madh mund te te dale perkrah nje dite. Por serish te mos harrojme se gjithkush ka pergjegjesi per veprimet qe ben dhe heret apo vone do marre ate qe meriton.. Eshte ne doren tone si e perjetojme, mund ta vuajme shpirterisht apo e marrim me sportivitet. Por ne nje te ardhme te larget do kuptojme qe kto vuajtje te shkuara nuk paskan qene gje tjeter vecse dicka e parendesishme dhe lote te cuara dem..
Nuk ia vlen te qash per persona qe te bene te vuash, por ia vlen te jetosh per personat qe te bejne te lumtur!
Pervec atyere qe e kane vrare me kohe lumturine dhe ndergjegjen e tyre, te gjithe te tjeret meritojne funde te lumtura..! Keshtu qe : qendro pozitiv e mos iu bashko fundeve te kazanit ;) ......!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Desara Plaku - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/%26quot%3BDeshperimi%26quot%3B/6287


Vepra te ngjashme
Jam e imja
Lloji: Poezi personale
Askush s'te do sa ti veten askush s'beson tek ti.. vjen nje moment kur thua .. NDAL!! jo gjit...
Pro apo Kunder deni...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon ...
Mbase ti mund te mo...
Lloji: Te tjera
Mbase ti mund te mos jepje vetem para , por edhe paksa nga vetja jote... Ah ! Ah ! Sa shprehje kupt...
"Padrejtesia e Jete...
Lloji: Ese shpjeguese
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq n...
Te falesh
Lloji: Ese shpjeguese
Koha sheron gjithçka. Dhimbjet, plaget, te meson te kerkosh falje, te meson tefalesh. Por kur dhimb...
jeta
Lloji: Ese argumentuese
Ese per jeten A e ke keni ven re , se shpesh e humbim sensin e kohes. Shpesh harrojme se sa e sa mi...
Jeta
Lloji: Ese pershkruese
A e ke keni ven re , se shpesh e humbim sensin e kohes. Shpesh harrojme se sa e sa minuta ikin e tre...
Vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Vetmia eshte shoqeruesja me e keqe e jetes.Edhe pse cdo person e vendos vete se me ke do te rrije,pr...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jes...
Endrra jote
Lloji: Ese vleresuese
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e ren...
leter per ty
Lloji: Leter
Dikur mendoja se isha e dashuruar,por nuk e dija se ishte dashuri imagjinare,inekzistente. Vuaja pa ...
E ardhmja dhe une
Lloji: Ese vleresuese
E ardmja na duket kaq magjike,e mistershme, sa mezi presim te zgjasim duart e ta perkedhelim,ta bejm...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.