Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7124
Data e postimit: 2020-02-13 20:04:45
Shikime: 6969
Raporto

Likes: 7 Dislikes: 4

Titulli: Marredhenia ime me shkollen: Si eshte dhe si duhet te jete.

Lloji: Ese pershkruese
Tema: shkolla
Autori: KLARISA OSMANI
Shkolla: Qamil Guranjaku
Klasa: 7a
Qyteti: Elbasan
E-mail: kosmani446@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ese: Marredhenia ime me shkollen. Si eshte dhe si duhet te jete.
Shkolla eshte vendi ne te cilin njeriu kalon gjysmen e dites, dhe keshtu, dite pas dite, pothuajse gjysmen e jetes se tij. Pa shkolle “nuk ka jete”; kjo eshte edhe nje nder arsyet perse shkollimi ben pjese ne te drejtat e individit. Gjithashtu , pervec mesimnxenies, ne shkolle femijet edhe argetohen duke u marre me aktivitete te ndryshme dhe duke kaluar kohe me miqte e tyre.
Sa per marredhenien time me shkollen ju them qe eshte e shkelqyer! Une mesoj rregullisht dhe kjo me ben te ndihem mire me veten. Gjithashtu , kur une pergatitem, mesueset krenohen me mua dhe ne kete menyre edhe familja ime. Per mua, te qenurit ne shkolle eshte argetim. Une vij me deshire ne shkolle dhe kjo gje ben qe une te mesoj pa pertese. Pasi mesimi mbaron une argetohem me miqte e mi. Gjithashtu, nje pjese e shkolles qe mua me pelqen eshte edhe kryerja e aktiviteteve te ndryshme , pra gjithperfshirja. Aty ne mund te njihemi me njerez te rinj dhe te miqesohemi me ta. Nje pjese tjeter qe me pelqen ne shkolle eshte edhe lenda e fiskultures ne te cilen ne clodhemi dhe qetesohemi nga mesimet paraardhese.
Per mendimin tim, marredhenia ime me shkollen edhte nje marredhenie ideale, te cilen, nese te gjithe do ta zbatonin do te ndikonte mire jo vetem tek ata, por tek e shithe shoqeria.
Punoi: Klarisa Osmani




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     KLARISA OSMANI - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Marredhenia+ime+me+shkollen%3A+Si+eshte+dhe+si+duhet+te+jete./7124


Vepra te ngjashme
Marredhenia ime me ...
Lloji: Ese pershkruese
MARRDHENIA IME ME SHKOLLEN Shkolla është padyshim institucioni më i rëndësishem për të gji...
Mardhenia ime me sh...
Lloji: Ese pershkruese
Shkolla
Lloji: Hartim
Shkolla eshte vendi te cilin e vizitoje çdo dite dhe vendi i cili me meson mua.Eshte vendi i mundes...
Shkolla
Lloji: Ese vleresuese
Shkolla eshte vendi ku kalon pjesen me te bukur te jetes.Aty meson shkronjen e pare fjalen e pare dh...
Shkolla si vend i d...
Lloji: Hartim
Shkolla si vend i dijes Shkolla eshte institucioni i dyte ku femijet anetaresohen per jete .Int...
Une,drejtues i shko...
Lloji: Ese pershkruese
Cdo nxenes e ka pyetur veten qofte edhe 1 here ne jeten tij nese do te donte te behej drejtues is s...
shkolla vend i shen...
Lloji: Ese argumentuese
shkollimi eshte nder qellimet me te rendesishme ne jeten e qdo njeriu. Per mua eshte pjesa me e mir...
Rendesia e shkolles
Lloji: Analize letrare
çdo gje ka rendesine e vet,por edhe shkolla ka nje rendesi te madhe.Shkolla eshte nje gje qe na mes...
arsimimi
Lloji: Ese argumentuese
Nje pjese e rendesishme e te gjithe jetes eshte arsimimi . Pothuajse cdo gje ne jete lidhet shume ng...
1 SHTATORI DITE SHK...
Lloji: Hartim
1 shtatori eshte dite shkolle per te gjithe nxenesit qe shkojne ne shkolle.Kjo dite eshte dite gezim...
Kush jam une ?
Lloji: Pershkrim
Kush jam une ? Kush jam une ,jam ajo qe dua paqen dashurin kumonikimin mes njerzve etj. Une jam Bl...
shkolla e qytetit d...
Lloji: Ese argumentuese bindese
SHKOLLA E FSHATIT ESHTE NJE SHKOLLE E QETE DHE JO ME SHUME KERKESE LLOGARIE .SHKOLLA E FSHATIT NUK E...


Komentet e fundit!

Emri: ;pplp
Email: bifffor@yahoo.com
Komenti: shume kot
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.