Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6721
Data e postimit: 2019-02-12 16:03:17
Shikime: 3191
Raporto

Likes: 6 Dislikes: 1

Titulli: Një vend aq i afërt nga një fëmijëri aq e largët

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Fëmijëria
Autori: Julijana Nika
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10G
Qyteti: Kukës
E-mail: julijana.nika17@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ditet po pasojne njera tjetren.Ashtu sic koha ndryshon dita-dites ashtu po ndryshoj dhe une.Po rritem. Po hyj dhe une tek bota djallezore e te rriturve.Po hyj ne ate boten qe dikur e dashuroja por sot...? Ehh ta dini se c'mendoj sot ! Do te doja te ekzistonte nje bilete per te hyre ne ate bote.Te hyja sahere qe deshiroja por jo te jetoja gjithmone aty.Po sikur te mbeteshim pergjithmone femije e te mos rriteshim asnjehere? E di ,do kishim ate te qeshuren e embel dhe nje embelsi do pergatitej ne fytyren tone , do ishim engjell si ne shpirt ashtu dhe ne mendime, do flisnim vetem per lodra e kukulla ,cdo gje do e shikonim ne kendveshtrim ndryshe,do mbeteshim te llastuarit e mamit dhe babit gjithmone.Por nje ze brenda teje te flet:Zgjohu ! Boll me iluzione.Jeto me ide te qarta.Nuk mund ta kaperdish dot kete por rritu.Rritu qe ta kuptosh me te vertete bukurine engjellorete femijerise.Gjithmone do jesh e llastuara e mamit dhe e babit .Perseri do kesh nje te qeshur te embel dhe embelsi  ne fytytren tende.Do jesh perseri e lumtur por ne nje menyre tjeter.Do te jesh e embel por ne nje menyre tjeter .Do te jetosh po ne ato vende qe ke kalur cdo dite te femijerise,do te jetosh mes mamit e babit ,do te kujdesen e do te te duan por ne nje menyre tjeter.Do te jesh ndryshe por thelle brenda teje do jesh ajo e vogla qe ke qene dikur .Mos ki frike te rritesh.Por e di se sado frike qe te kem perseri po rritem.Femijeri e dashur.Do me mungosh.Do me mungojne budallalleqet,te qeshurat qe kemi shkaktuar se bashku,do me mungojne cdo moment.Me duket sikur ti po me perze me force ,po  me mbyll dyert dhe po me shtyn drejt nje bote tjeter.Por ska gje. Une te kuptoj.Perseri do me mungosh dhe do ta dua deri ne fund cdo moment qe kemi kaluar se bashku.Dhe nese ndonjehere te bie rruga andej nga jeta ime e re ,ndalo te me takosh,do me besh me te lumturen ne bote.Besome !



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Julijana Nika - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Nj%C3%AB+vend+aq+i+af%C3%ABrt+nga+nj%C3%AB+f%C3%ABmij%C3%ABri+aq+e+larg%C3%ABt/6721


Vepra te ngjashme
te jesh femije
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria ime Femijeri eshte periudha me e bukur e jetes cilesohet si pranvera e shpirtit nje kujt...
Per ty zemer
Lloji: Hartim
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese t...
Vdekja eshte akt qe...
Lloji: Ese shpjeguese
Shume njerez rrezohen gjate jetes dhe pyesin veten se perse ne njerezit jetojme. Vetem se jeta te rr...
Te jetojme cdo dite...
Lloji: Tekst shpjegues
Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar...
Jeta ime
Lloji: Ese pershkruese
dashuria ndaj femre...
Lloji: Ese argumentuese
-Te jesh femer do te thote te te ndryshoje humori 7 mije here ne dite.Eshte keshtu sepse ajo e ndjen...
Nje vend kaq i afer...
Lloji: Ese argumentuese
Koha nuk kthehet dot pas,por ajo kthehet ne kujtime.Kujtime te largeta qe i mbajme gjithmon me vete,...
Te jesh vetvetja!!
Lloji: Ese filozofike
Te jesh vetvetja do te thote te gjesh veten,ti japesh kohen e duhur vetes per te gjetur vlerat qe fs...
AJO
Lloji: Poezi personale
E sheh ate vajze atje?Ate qe rri e heshtr?Po sikur te te them se ajo,eshte tipi me interesant me te ...
mesuesi
Lloji: Poezi lirike
me ty ne kaluam 4 vjet na duket...
Cdo te thote te jes...
Lloji: Ese shpjeguese
Cdo te thote te jesh adoleshent? (Nese lexoni tekstin ne vijim, mendimet mund te duken te paverteta...
te jesh individuali...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Te jesh individualiste do te thote te krijosh nje bote larg te tjereve. Kjo ndodh per arsye se ka ng...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.