Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6572
Data e postimit: 2018-11-17 16:35:45
Shikime: 34248
Raporto

Likes: 41 Dislikes: 11

Titulli: Prometeu, nje hero i vetmuar

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Prometeu i mberthyer
Autori: Xhesik Luarasi
Shkolla: Nobel
Klasa: X
Qyteti: tIRANE
E-mail: xhesika.luarasi@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ishin thjesht lojtaret e nje bote plot gabime. Ishin te destinuar per te qene "injorante", per te mos e patur kurre flaken e dijes.A mos ishin gje kukullat e perendive? Po ashtu ishin.Fati i tyre qendronte ne doren e nje despoti te pameshirshem,egoja e te cilit dhe etja per pushtet nuk e linin te dorezonte dijen per te ndricuar eresiren mbytese ne mendjen e njeriut.
Atje, mu atje nw mesin e perendive despote,doli nje fije shpetimi nje hero i vetmuar.
Ai i shte Prometeu.Simboli i vetsakrifikimit,i altruizmit dhe i humanizmit. I mberthyer ne malet Kaukaze, i denuar nga vet Zeus, i torturuar ne maksimum duke abuzuar faktin qe ishte perendi,ai po vuante denimin e dhenies se zjarrit.Me plot goje Prometeu ishte nje hero i vetmuar.Nje hero i cili luftoi fillikat i vetem kundrejt gjithe ushtrise se zeze te perendive.
Me thoni, a do te ndermernit ju nje hap kaq te rrezikshem per te miren e popullit tuaj? Mbase po. Po sikur te dinit fatin i cili do t'ju ndiqte nga prapa? Ja qw Prometeu i dinte tw gjtha.Ai e vendosi veten ne nje labirint ndeshkimi pa dalje.Edhe pse dhuntia qe ai kishte qe ai kishte mund ta ndihmonte dhe t'i sillte çlirimin,ai e mohoi ate.Goja e tij e mermerte nuk nxori gje.
Edhe pse ai i perket botes se hyjnive ai nuk ishte ne mbrojtjen e tyre.Ai ishte vuajtesi tragjik, heroi i vetmuar i cili solli shpetimin e gjithe njerezise, por shpetimin e vetes asnjehre nuk mund tra sillte...Mesazhi qe kjo veper na percjell: Sakrifikimi i vetvetes ne emer te njerezimit.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Xhesik Luarasi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Prometeu%252C+nje+hero+i+vetmuar/6572


Vepra te ngjashme
Ese
Lloji: Ese pershkruese
Prometeu eshte heroi i pare i humanist ne te gjithe historine e letersise dhe eshte nje figure e ...
Prometeu nje hero i...
Lloji: Analize letrare
Miti i Prometeut permbledh historine e cdo heroi qe ka egzistuar... Prometeu njihet si krijuesi i n...
Prometeu,një hero ...
Lloji: Ese filozofike
Prometeu është heroi i parë humanist në të gjithe historinë e letërsisë dhe është një fig...
Prometeu,një hero ...
Lloji: Ese filozofike
Prometeu është heroi i parë humanist në të gjithe historinë e letërsisë dhe është një fig...
Prometeu, nje hero ...
Lloji: Ese shpjeguese
Prometeu nje hero i jashtzakonshem,i cili u sakrifikua per te miren e njerezimit, nje deshmor i vert...
skenderbeu
Lloji: Ese argumentuese
Hero eshte ai person,i cili arrin deri ne vetesakrifikim per t'i sjelle njerezimit qetesi.Hero quhe ...
skenderbeu-heroi yn...
Lloji: Ese vleresuese
SKENDERBEU-HEROI YNE KOMBETAR Skenderbeu.Per te shkruar per kete njeri nuk mjaftuan dhe nuk do...
Prometeu nje hero i...
Lloji: Ese argumentuese
... Medet Sa shpikje te dobishme bera un Per njerezit, ndersa per vete s gjej mjet per te shpetuar...
FEMIJA I VETMUAR
Lloji: Tregime per femije
ISHTE NJE HERE NJE FEMIJE I CILI NUK KISHTE AS NENE,AS BABA, AS MOTER ,AS VELLA.AI ISHTE I VETEM NE...
Lidhja vella moter
Lloji: Tregim
Ne nje jetimore ishin rritur dy femije,moter e vella.pas disa kohesh kishte ardhur nje cift i cili d...
Magjia e kohes !!
Lloji: Ese pershkruese
Jam duke udhetuar ne nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj.Jam duke shkuar ne nj...
Ata qe na sollen li...
Lloji: Ese vleresuese
Flladi I luftes per liri i terhoqi drejt sofres se bashkuar per clirim e atdheut.I terhoqi duke iu ...


Komentet e fundit!

Emri: Kanita
Email: kanita.a.rasniqi@gmail.com
Komenti: j
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.