Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7407
Data e postimit: 2020-09-14 19:00:58
Shikime: 17741
Raporto

Likes: 46 Dislikes: 11

Titulli: Pushime ne kohe pandemie!

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Pushimet
Autori: Klevisa Manovi
Shkolla: 9-vjecare Kastriot
Klasa: 9
Qyteti: Peshkopi
E-mail: manoviemilio@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe nga vitet e tjera,jo vetem per mua por per 'te gjithe'.Ne keto pushime nuk ka qene "argetimi" ne krye te gjithçkaje,por kane qene "frika"dhe"kujdesi" nga nje armik i papritur dhe i panjohur deri diku per te gjithe njerezimin.Nga frika dhe nga kujdesi qe kishim se mos infektoheshim nga ky virus vdekjeprures "qe ende eshte ne qarkullim",nuk mund te them qe keto pushime ishin"te bukura".
Megjithate edhe pse ne keto pushime nuk kishim mundesine te vizitonim vende turistike apo te afermit,si gjithmone apo edhe pak me shume une kam lexuar libra edhe kam bere piktura te ndryshme.!Por pervecse kam lexuar libra te ndryshem une kam lexuar edhe kuriozitete,kam lexuar rreth shkencave,e te tjera si keto...
Gjithsesi edhe pse disi "te veshtira",une mendoj se keto pushime kane ndikuar edhe per 'mire' tek ne.Kemi kaluar me shume kohe me familjen,kemi mesuar gjera te reja rreth gjerash te ndryshme etj etj.
Pra me frike dhe kujdes i kaluam keto pushime,dhe sot te shendetshem,te lumtur dhe sigurisht duke zbatuar masat ,kthehemi ne diten tone te pare te shkolles.!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Klevisa Manovi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Pushime+ne+kohe+pandemie%2521/7407


Vepra te ngjashme
dita me e veqant gj...
Lloji: Ese argumentuese
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe per mua dhe te tjeret.Ne keto pushime nuk ka qene argetim...
Si i kalova pushime...
Lloji: Ese pershkruese
-Pushimet verore kete vit per mua,ashtu edhe si vjeteve tjera , kane qene pushime te bukura dhe me p...
PUSHIMET E MIA VERO...
Lloji: Pershkrim
PUSHMET E MIA VERORE. KETO PUSHIME PER MUA ISHIN PLOT ARGETIME.2 MUAJT E PARA TE VERES BERA PLAZH,A...
Stina ime e preferu...
Lloji: Hartim
Te gjitha stinet jane te bukura por me e mira nga te gjithat eshte Vera . Gjat veres ka shume vap dh...
PUSHIMET VERORE
Lloji: Hartim
MENDIMI IM SE SI DO TI KALOJ PUSHIMET VERORE ESHTE QE TE SHKOJ TE DAJA TE HALLA TE TEZJA PO ASHTU ED...
Si nje liber,filem,...
Lloji: Ese shpjeguese
Jeta e njeriut eshte gjithmone e fokusuar ne idhujt apo shembujt qe ne ndjekim per te krijuar te ar...
Festat e fundvitit ...
Lloji: Ese pershkruese
Normalisht,kur flasim per festat e fundvitit i referohemi Krishlindjeve dhe Vitit te Ri,dy festa te ...
mesuesi
Lloji: Poezi lirike
me ty ne kaluam 4 vjet na duket...
SI DO TA SHKRUANIT ...
Lloji: Ese argumentuese
Vepra e Molierit eshte mjaft aktuale edhe ne ditet e sotme. Fenomeni i mjekeve te cilet jane mjaft ...
Ne jemi ne Toke per...
Lloji: Ese pershkruese
Ne jemi ketu ne Toke per te, nuk e di, ndoshta per shume gjera te ndryshme nga njera tjetra.Ndokush ...
ADOLESHENTI ESHTE S...
Lloji: Ese argumentuese
ADOLESHENTI ESHTE SHERBETOR I MOSHES, APO ESHTE ZOT I VETVETES??... Adoleshenti eshte njeri. Pavare...
8 vite bashk
Lloji: Hartim
ehh!!.sa shpejt kaaloi kjo kohe,sa shpejt kaluan ditet ,muajt dhe vitet,sa shpejt erdhem ne fund .Er...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.