Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4824
Data e postimit: 2016-01-31 16:50:56
Shikime: 7350
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 0

Titulli: "Edhe unë kam zemër"

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Dashuri midis njerzve
Autori: Xheni Miho
Shkolla: Pilo Prifti
Klasa: XI-A
Qyteti: Vlore
E-mail: mihoadi@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Vijmë në këtë botë te madhe si qenie shumë te vogla. Krejt të paditur, hedhim hapat ngadalë. Buzët fillojnë e flasin fjalët e para që zemra i krijon me dashuri. Shikojm qiellin plotë re duke i quajtur pambuk që rrin në ajër, kupën qiellore që adhurojmë ta shohim duke qëndruar mbi ne si mburoj e but dhe e lagësht Dashuria që kemi për natyrën, na thotë se edhe një lule e vogël e sapoçelur ka nevojë për buzëqeshje. Kur mbajmë në dorë pikën e parë të ujit që e shton ritmin si shpejtësia e frikës. Adhurojmë gjithë send që na rrethon dhe i japim jetë. A mos vall jemi qenia më e ndjeshme ,dhe më humane që ekziston ? Jemi ata që japim jetën për njerzit e zemrës. Ata që dhurojmë gjënë më kryesore të tonën,pra gjakun për ti dhënë jet dikujt që është duke e humbur atë. Herë mirë e herë keq ,falim fajet tona si asnjë tjetër. Bëj mirësi, fal pakëz dashuri për të cilën bota është e etur për këtë. S'dua të shohë më masakra ,as dhunë, jo më sharje kurr më vuajtje. Zemra nuk ka faj të vuaj nga veprimet që ti bënë. Jepi asaj atë që meriton. Ju lutem ju të gjithëve të më dëgjoni. Jeni gjëja e vetme që mundeni të më kuptoni dhe të ndryshoni botën. Ju e keni botën në dorë. Mos i uro të keqen askujt por fali dashuri gjithëkujt. Është tepër e lehtë të bësh e të shikosh një sy që qan e që loton. Nëse e bënë ti s'je më njeri, sepse njeriu ka zemër dhe e përdordor atë. E quan veten të aftë, i thua vetes forca. Jo.. kurr më, nuk dua të deëgjoj asnjë të tillë. Jam e sëmurë, e vrarë nga këto vepra "ç'njerëzore". E do të them nëse je i aftë mos luaj me jetën e tjetërit duke e bërë veten të lumtur. As lumturi nuk e quaj , pasi është diçka që e ke vjedhur me urrejtje. Por jo mik i dashur, jo më urrejtje,ajo është fatale ,e pa strehë për të jetuar me ne. Dhe para se ta bëshë këtë, shumë mirë kujtohu. Kujtohu se njeriu ka vetëm një zemër dhe jo gur që nuk thuhet kurrë. Kujtohu që edhe ti vjen nga e njëjta hapsirë. Merrni frymë në të njëjtin ajër. Vetëm se shpirti yt është i mbushur nga ligësia po i ndërton ti . S'ka faj zemra jote e varfër që ti atë e dërrmon me ato gjeste që s'kan jet . Ktheje njëherë kokën mbrapa dhe kujtohu që s'mund të jetojmë më me dhunë , me vrasje , urrejtje , me pa drejtësi , me tragjedi gjithmonë edhe më të rënda. Atëherë , në qoftë se je i aftë dhe i fuqishëm provoje të bësh buzët e dikujt të qeshin . Bëji syt e botës të shkëlqejnë lumturi . Nëse bota do të ishte kështu s'kamja do të zhdukej , vjedhja do te harrohej dhe te njerëzit do të mbizotëronte shpirti i lumtur e buzëqeshja do të merrte jetë . "Fal dashuri edhe ti që bota ime dhe e jotja të bëhet nji".



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Xheni Miho - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/%2522Edhe+un%25C3%25AB+kam+zem%25C3%25ABr%2522+/4824


Vepra te ngjashme
Thënie për Nënë...
Lloji: Thenie
1. Të duash do të thotë të bësh gjëra të vogla me dashuri të madhe. 2. Mos i prisni kryet...
Vëllau im
Lloji: Ese pershkruese
-Vëllau gjëja,qenia më e mirë që mund të ketë dikush.Vëllau,njeriu që më bën të ekzistoj...
Ne jemi ketu ne Tok...
Lloji: Ese filozofike
Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë ...
Fatin e kemi vetë ...
Lloji: Ese argumentuese
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botë...
Përqafimi
Lloji: Tregim
Familja
Lloji: Ese vleresuese
E emërtova thesar por ka vlerë edhe më shumë ,i fshehur në një ishull te braktisur për dikë ...
Cdo nate
Lloji: Poezi dashurie
Çdo natë të ëndërroj edhe pse ende s’të kam parë, apo ndoshta të kam parë sa e sa herë d...
Mbresa udhetimesh
Lloji: Ese argumentuese
Ji vetvetja! Për këtë arsye ke ardhur në këtë botë – asnjë tjetër nuk ka lindur si ty dhe...
Nuk është gjithmo...
Lloji: Ese krahasuese
Drejtësia është rruga, e vërteta dhe jeta. Është personifikimi i të duhures që lind në haps...
Shprehu
Lloji: Ese argumentuese
E sot po e filloj me një shkrim të ri dhe shpresoj se do mund ta gjeni veten në këtë tekst. Mu...
E vërteta e kësaj...
Lloji: Ese filozofike
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është ...
Pengesat e jetës
Lloji: Tekst shpjegues
Mos , mos , mos . Mos bëj ashtu , mos bëj kështu ..!Sa keq apo jo ?! Nuk je i lirë të jetosh j...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.