Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7812
Data e postimit: 2021-12-19 10:02:08
Shikime: 1231
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 1

Titulli: Vetmia te shkrimtarët ekzistencialë

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Roli i vetmisë në krijmtarinë e ekzistencialistëve
Autori: Kevin Çika
Shkolla: Universiteti Politeknik i Tiranës
Klasa: 1-C Elektronikë
Qyteti: Kukës
E-mail: kejvin.cika@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Në letërsi,filozofi,dhe art jepen një sërë
përkufizimesh mbi vetminë.Në shumicën e rasteve ajo shikohet si një gjendje depresive ose si një agoni sociale,të cilat disa njerëz për rrethana të ndryshme e kalojnë.Disa të tjerë i japin ngjyrime optimiste vetmisë.E shohin si një gjendje rifreskimi ose largimi nga toksicizmi kolektiv i shoqërisë.Shikohet si një moment ku qenia njerëzore ndihet vetvetja.Dhe flet me veten lirisht,ashtu siç duhet të flasë.Duke e ditur këtë gjë,shkrimtarët ekzistencialistë,vendosën që një pjesë të jetës së tyre ta kalonin në vetmi.
Në pamje të parë,duket diçka utopike se si shkrimtarët ekzistencialistë arritën që të bënin vepra ikonike.Kur ndërkohë ata ishin të distancuar nga zhurmat,dalldisjet,fjalët dhe bëmat e njerëzve.Megjithatë,e ka një shpjegim.Në filozofinë budiste thuhet se Buda qëndroi larg njerëzve dhe u ngujua në pyll.Gjersa ai të ishte i aftë të nxirrte kuptimin e jetës.Këtu bëhet ajo lidhja logjike e kuptimplotë e vetmisë dhe misionit të ekzistencialistëve,që është gjetja e kuptimit të jetës.
Edhe pse ishte ateist,një përkufizim të ngjashëm jepte dhe Fridrih Niçe.Në veprën e tij “Kështu thoshte Zarathustra” tregon për mbinjeriun.I cili krijon pikëpamje dhe botëkuptimin e tij ideal dhe të ndryshëm nga të tjerët.E si mund të arrihej kjo ? Duke qëndruar në vetmi.
Të qëndruarit vetëm nuk është diçka e zymtë.Shkrimtarët ekzistencialë e vërtetojnë këtë.Ne do kishim humbur një gur të çmuar të letërsisë botërore,nëse ata do ndiqnin turmën.Nuk do arrinin të flisnin me veten.Do ishin të vetëm mes njerëzve të tjerë.Gjë që është paradoksale.
Ata nuk ishin dakord me përkufizimet që shoqëria i jepte jetës me mburrje.Kjo mosdakordësi i çoi në vetmi gjersa të arrinin të zbulonin çfarë kuptimi kishte jeta në tërësi.Dhe me kalimim e viteve është provuar nga veprat që kanë lënë pas,se sa e rëndësishme është të komunikosh njëherë me veten,larg çdo shpëqëndrimi patetik dhe absurd të botës jashtë.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Kevin Çika - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/Vetmia+te+shkrimtar%25C3%25ABt+ekzistencial%25C3%25AB/7812


Vepra te ngjashme
Ese: Rëndësia e f...
Lloji: Ese argumentuese
Filozofia na ka pajisur me disa nga idetë më të rëndësishme dhe me më shumë ndikim në histor...
donkishotizmi
Lloji: Analize letrare
A ka donkishotizëm...
Lloji: Ese argumentuese
Lufta e njeriut pë...
Lloji: Ese argumentuese
Çdo qenie njerëzore,e rritur ose në hapat e para të jetës,ka të zhvilluar instiktin primitiv ...
Heroizmi
Lloji: Ese argumentuese
Heroizmi është një përpjekje që tregon guxim. Heroizmi i bën njerëzit që te kryejnë akte t...
Liria në letërsi
Lloji: Ese argumentuese
Ajo çka e ka dalluar krijimin poetik , nga krijimet e tjera është forca e madhe e shprehjes së u...
Fatin e kemi vetë ...
Lloji: Ese argumentuese
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botë...
Pse kemi frikë nga...
Lloji: Ese argumentuese
Shumë njerëz në varësi të karakterit të tyre dhe të rrethanave shoqërore janë të prirur t...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese informuese
Vetmia. Një prej ndjenjave të cilave njeriu u trembet më shumë. Një njeri i vetmuar nuk është...
Shoqeria...!
Lloji: Ese shpjeguese
NË SHOQËRINË e sotme shumë njerëz ndihen të vetmuar. Vetmia mund të prekë njerëz të të gj...
Racizmi
Lloji: Ese argumentuese
Racizmi është besimi në superioritetin e një race mbi tjetrën, e cila shpesh rezulton në diskr...
Franc Kafka
Lloji: Analize letrare
Franck Kafka mund të konsiderohet si një ndër shkrimtarët më me ndikim të shekullit XX.I cil...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.