Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7433
Data e postimit: 2020-10-15 19:18:31
Shikime: 5184
Raporto

Likes: 7 Dislikes: 0

Titulli: ≤Ese≥

Lloji: Hartim
Tema: Libri
Autori: Andora Kukeli
Shkolla: Tomorow's Education System
Klasa: XI
Qyteti: Tiranë
E-mail: andorakukeli2004@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Libri është ajo botë që ti mund të hysh dhe të shikosh ngjarjet apo njohuritë që autori përcjell. Ndërsa të lexuarit është nevojë e të dituri e të kuptuari të botës së autorit.
Mënyra se si cdo kush di të lexojë është metoda personale se si ai e përcjell mesazhin dhe di të transmetoj mezashin si mësim.Librat kanë përmbajtje të ndryshme, duke filluar tek librat që lexojmë,dhe si i zhvillojmë njohuritë e marra. Libri sot për mendimin tim është një ndër shpikjet më të mira të njerëzimit.Ai është thjesht një grumbull faqesh , por sec mbartin ato faqe e bëjnë që natyra e ndjenjës të përcillet dhe të transmetohet në mënyrën më të mirë të mundshmë. Kjo mënyrë e transmetimit të lexuesit sjell dhe tregon se si është libri , cfarë natyre ka dhe cfarë e karakterixon atë më së shumti. Mënyra se si ne lexojmë është shumë e ndërlikuar. Ne mund të lexojmë një libër pa e kuptuar se cfarë ndodh brenda për më pak se nji orë , por për ta kuptuar se cfarë ndodh në të do një kohë të gjatë. Duhet të fokusohesh dhe të sjelllësh mesazhin që në të vërtët do ta transmetosh duke prekur ngjarjet më reale dhe më të prekshme në një realitet.
Cdo faqe e një libri është një hap para i njerëzimit në kulturë dhe në arsim, sepse cdo shkronjë, cdo rrokje , cdo fjalë, cdo fjali , cdo paragraf, cdo tekst sjellin ndjenjën , kuriozitetin pa dushmërinë dhe imulsivitetin për të vazhduar cdo varg dhe rresh të librit.Koha për ta lidhur idenë e librit do një shfrenim emcional për ta bëra atë sa më kreativ dhe ta besh të përjretohet tek ju si një përforcim idesh për të formuar qënjen njerëzore dhe për ti dhënë atij mësime të jetës. Libri nuk është thjesht informues ai është një ditar për të kuptuar botën dhe për tu bërë një degjues i mirë i ndjenave të verteta, atyre që në të vertet kanë emrin ndjenja , ku askush sdi të dëgjojë por mbi të gjitha di të lexojë.
Njerëzit në parahistri kanë qënë skllevër të shumë vendeve,mund të them që kanë qënë vetë skllevër të tokës së tyre, tokës ku ata shkelin. E kjo gjë i ka bërë ata te jenë gjithmon të përgatitur dhe të ecin gjithmonë përpara pa pasur ndonjë pengesë , edhe nëse mund ta kalojnë atë dhe ta jenë të pathyeshem, ku vetëm vdekja ti ndaj. Por sot ata janë vartës të teknologjisë që ka bërë një revolucion me ndjenjën e faqes së librit. Ndjnjë që shumë pak njerëz e ndjenjë atë emocion dhe behen pjesë e libri .Cdo libër shërben si një vlerë e madhe për ti treguar brezave që vijnë se cdo gje ka një mesazh dhe ka një të gjë që në pamje është e pamundur por në të vërtet është e mundur nese ne jemi vetvetja.
Idete e librit dhe ajo ca ai përcjell ne formën e një koversioni të plotë tregon se cfarë dritare mund të hapim. Të gjemë celësin dhe të tregojmë së zemra jonë nuk është e ndjeshm, ajo ka mure të forta por ka dhe dritare ku mund të dalesh dhe të mos jesh vetvetja duke shembur cdo gjë që ke ngritur me këto duar. Kot nuk thonë që shtëpia pa libra është si një si një shtëpi pa dritare.
Libri është i lehtë, prej letre, por ai ka një forcë të jashtëzakonshme sa ta ngrejë njeriun në majat e universit. Ta bëjë atë që të nxjerri nga vetja ndjenjat që në të vertët nuk i ka ditur se i ka, të bëja atë të mëndojë ndryshe, ta bëjë të tregoj se si duhët dhe si nuk duhet , ta bëjë që mendimet e tij të cthuren, ta bëj që cdo gjë ti sillet rrotull dhe të mendoj plot disa herë se kush është në të vërtë, nga vjen , kush janë prirjet dhe pikësynimet e tij. Kjo që të bën të pa mposhtur në idetë dhe mendimet që ti në të vërtet sjell dhe ndikon se si do të vazhdojë kjo gjë.
Përputhja e librit me ndjenjën sjellin kulturë , bëjnë një formim në cdo aspekt të qënjes njerëzore. Ai të mëson, të edukon , të armatos me rezerva dijesh që mund të godas jo vetëm në derrasën e zezë por mund të qëllosh edhe realitetin e poshtër.
Libri nuk përzgjidhet nga kopertina e bukur , nga cmimi i monedhës por përzgjidhet për atë cfarë ai ka përbrenda. Historin, ndjesinë, meszhin, përshkrimin,realitetin,dashur inë, sjelljen sipërfaqësore dhe atë të brendshme, personazhet negativë dhe pozitivë. Të gjitha këto bëjnë një te vertetë të pathyeshme, bëjnë “Librin”. Ai ska gojë por ka mëndje e nëpërmjet fjalëve ai zgjedh se ku duhet te ulet ne një stol te fortë apo në një divanë të butë.





Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Andora Kukeli - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/%25E2%2589%25A4Ese%25E2%2589%25A5/7433


Vepra te ngjashme
libri dhe vlerate t...
Lloji: Ese argumentuese
Libri është një nga shpikjet më të mrekullueshme të njerëzimit. Njerëzit e lashtë I shkrua...
Libri eshte me i re...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Libri është një shpikje e mrekullueshme e njerëzimit. Libri eshte pasuria shpirtërore e popujv...
Libri miku im
Lloji: Poezi lirike
Libri është miku më i mirë Ai dëshiron që secili nga ne ta lexojmë me shumë dëshirë Ai...
Ashtu si dashuria, ...
Lloji: Ese argumentuese
Librat
Lloji: Ese argumentuese
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të ...
Librat
Lloji: Ese argumentuese
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të...
libri
Lloji: Leter
libri është shoku më i mirë në jetë i cili na dhuroi dituri dhe na u mbushi trurin me dije e p...
Thënie për Nënë...
Lloji: Thenie
1. Të duash do të thotë të bësh gjëra të vogla me dashuri të madhe. 2. Mos i prisni kryet...
Dëshpërim
Lloji: Hartim
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur ...
Ese: Koncepti i se ...
Lloji: Ese argumentuese
- Shumë gjëra mund të jenë të bukura. Peisazhet, fytyrat, arti, yjet në qiell, e me radhë. Bu...
Ese: Përse na duhe...
Lloji: Analize letrare
Është viti i njëmbëdhjetë i shkollimit dhe shumë dije më presin përpara. Prindërit, mësues...
Kush jam unë?
Lloji: Poezi personale



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.