Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6747
Data e postimit: 2019-02-20 23:00:00
Shikime: 2749
Raporto

Likes: 29 Dislikes: 0

Titulli: Natyra nuk ben asgje me kot.

Lloji: Rrefenja
Tema: Natyra
Autori: Elidona Duraku
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10G
Qyteti: Kukes
E-mail: elidonaduraku2@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Natyra na ka ofruar gjithcka ne,nga bimet,pemet e deri te ajri dhe oksigjeni.S`ka asgje ne natyre qe s`mund te preket.Ajo ka natyre lendore.Edhe teshat qe ne varim,njehere jane qull e me vone,kur fryn era,thahen paksa.Por,ne natyre,ka edhe lende qe s`mund t`i shohim me sy te lire.Lendet ne natyre edhe mund te prishen dhe shkaterrohen.Unaza qe ne mbajme ne gjisht,do te hollohet nje dite ose parmenda gerryhet pa e ndjere ne ate are te madhe.Rruget gjithandej te shtruara me kalldrem pas shume vitesh,pasi jane shkelur nga njeriu hollohen,gerryhen.Gjithcka ne natyre nuk eshte e pavdekshme,ato gerryhen,hollohen e vijne e zvogelohen.Natyra tregohet ziliqare,nuk na lejon te shikojme bukurine e saj,sado qe ne perpiqemi t`i veme ne pune syte tane.Nuk mund te shikojme se si natyra dhe koha u japin sendeve pak nga pak,te cilat rriten e dobesohen e ne nuk i shikojme.Shkembinjte e detit jane krijuar te rrine,te shishojne edhe ato,por edhe ato gerryhen,i ha kripa.Cdo gje ne natyre qe ne shohim apo nuk shohim,eshte e perbere nga dy natyra,ajo materie dhe ajo e padukshme,qe ne nuk mund te shikojme levizjen e trupave,sikur i shikon natyra...



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Elidona Duraku - http://sq.yourliterary.com/vepra/Rrefenja/Natyra+nuk+ben+asgje+me+kot./6747


Vepra te ngjashme
NATYRE E TRISHTUAR
Lloji: Poezi peizazhi
Sapo syte ne dritare une i hedh Shikoj nje gjethe qe rri e bredh Zogun e vogel qe eshte i merzitur...
nje dite ne natyre
Lloji: Analize letrare
Shëtitja në natyrë është kënaqësi por edhe me familje të dalësh në piknik të kalosh dit...
Pershkruajme person...
Lloji: Pershkrim
I. Pershkrimi objektiv Erjola eshte nje nxenese ne klasen e nente te shkolles 9-vjecare “Edith Du...
pasioni im per biol...
Lloji: Ese pershkruese
pasioni im per biologjine prej qe isha femije , kam shetitur shume neper natyre.. gjate ecjes n...
mbi natyren e sende...
Lloji: Ese argumentuese
Asgje qe sheh,nuk eshte ashtu sic duket.Cdo gje perbehet nga dicka.Ajo dicka perbehet nga disa njesi...
Teknologjia ne jete...
Lloji: Ese argumentuese
Ne ditet e sotme teknologjia eshte zhvilluar teper duke lehtesuar jeten e njerzve dhe duke ndryshuar...
pershkrimi i piktur...
Lloji: Tekst pershkrues
Po gjendem perpara nje natyre te qete te mrekullueshme… hap syte dhe shikon vetem bukuri te till...
''Mendo globalisht ...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Nje natyre e gjelber,me lule e peme.Aja vlen te shkaterrohet,a ja vlen te jetojme ne nje siperfaqe t...
Pranvera
Lloji: Ese pershkruese
U zgjova ne mengjes dhe e dija qe po kete dite do hyjme ne stinen e pranveres...Qe ne diten e pare r...
AUTIZMI
Lloji: Ese argumentuese
Askush nuk e di misionin e tij ne jete.Disa vijne ne kete jete per te jetuar te lumtur, disa te tjer...
Nëna Natyrë-Kriji...
Lloji: Analize letrare
Natyra ka 4 stinet e saj te bukura por qe ndonjehere mund te jene te demshme si ne rastin e stines ...
natyra
Lloji: Ese pershkruese
NATYRA Cesgte natyra ?ajo eshte gjeja me e cmuar per njeriun .eshte vete jeta .pa natyren asgje n...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.