Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6768
Data e postimit: 2019-02-28 22:00:47
Shikime: 10080
Raporto

Likes: 32 Dislikes: 2

Titulli: Arush pellushi im...

Lloji: Tekst pershkrues
Tema: Kujtimi i femijerise sime
Autori: Elidona Duraku
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10G
Qyteti: Kukes
E-mail: elidonaduraku2@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Arush pellushi ka qene dhe eshte kujtimi i femijerise per shume gjenerata.Ai nuk ndahet nga une,eshte sinonim i sigurise dhe stabilitetit.Miku im me i mire,megjithese nuk eshte i vertete,dhe kete mister e kam zbuluar para pak vitesh.Arushi im quhet Tedi.Ai ka sy te zinj,eshte trupvogel edhe pse ka shume vite mbi kurriz.Ka nje bisht shume te vogel,nje hunde qe ngjan si dardhe e buze qe per mua eshte mister t`i gjej.Arushi im ka qene truk magjik per mua sepse ai me vinte ne gjume me embelsine e tij me ne maje enderrat.Ai megjithese nuk flet me jep vetebesim dhe mbi te gjitha pergjegjesi,ai eshte ne gjendje te formoje nje barriere mes nesh dhe stresit ose tensionit.Eshte nje lloj krijese e cila sherben si nje ditar i kyqur.Arushi ka qene me mua kur kam hedhur hapat e pare megjithese ai nuk ndoqi hapat e mi,ka degjuar fjalet e mia te shumta megjithese nuk fliste vete,e ka ndjere kur kam qene semure megjithese nuk mund te kujdesej per mua...Por perseri ai mbetet kujtimi me i embel i femijerise time te vjeter e jo nje lecke e harruar.Do te te ruaj dhe ti do te me kujtosh nenen time.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Elidona Duraku - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tekst+pershkrues/Arush+pellushi+im.../6768


Vepra te ngjashme
Objekti me I dashur...
Lloji: Pershkrim
Objekti im me i dashur i femijerise eshte arushi Alvin.Ai eshte miku im me i mire edhe pse nuk esh...
leter babait
Lloji: Ese vleresuese
I dashur baba Ti je i pari qe me mbajte ne krah kur linda.Ti je i pari qe me mesoi bicikleten.Ti me...
"Arushi Topolak"
Lloji: Tregim
Arushi Topolak Nje dite arusha mblodhi te gjitha kafshet dhe u tha: ...
Nena
Lloji: Analize letrare
Kete ese dua te ja kushtoj me te shtrenjtes sime ..Nenes time.. Ajo luftoi shume qe te me shpie ne ...
Kujdes derrasa esht...
Lloji: Pershkrim
E ulur ne copezen e nje toke shkruaj: “E lodhur, e heshtur, me pesimizmin me te madh; Te gjitha ke...
Nje vend aq i afert...
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria, eshte mosha me bukur ne te cilen secili pa diskutim ka kujtimet e veta. Femijeria ka kujt...
Shkruajme dhe plote...
Lloji: Pershkrim
Shpesh here ne ditet e sotme veme re se librave dhe te lexuarit nuk i kushtohet rendesia e duhur. In...
Jeta ime
Lloji: Ese argumentuese
Kam falur gabime gati te pafalshme, kam provuar te zevendesoj persona te pazevendesueshem dhe harrua...
Tregim me aventura
Lloji: Tregim
Ishte qershor. Stina e veres sapo kishte hyre dhe temperaturat kishin filluar te rriteshin dalengada...
Kusherinte e mi
Lloji: Pershkrim
Kusherinjte e mi Une kam shume kusherinj por ata me te afermit jane 5 Ergi,Medina,Erva,Ajla dhe Ti...
Skenderbeu ne syte ...
Lloji: Analize letrare
Te quhesh legjende,hero eshte shame per ne por per shqiperine, kombin tone jo sense ne kemi nje pers...
Autobiografia ime
Lloji: Ese argumentuese
Une quhen Rosilda kam lindur ne 20 shkurt dhe jam vajza e dy prinderve te mrekullueshem. Kam dy vell...


Komentet e fundit!

Emri: adisa
Email: adisakamberi98@gmail.com
Komenti: Jeni fitimtar nga cdo faqe tjeter
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.