Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3862
Data e postimit: 2015-03-04 06:05:41
Shikime: 12051
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 1

Titulli: enderrat tona

Lloji: Analize letrare
Tema: gjithe jeten rendim te realizojme endrrat tona
Autori: sndi
Shkolla: marie kaculini
Klasa: 8c
Qyteti: durres
E-mail: sindialiaj4@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

ka raste kur ulemi e mendojme sesa shume sakrifikojme per te realizuar endrrat qe kemi.
gjate gjithe kohes ne mendojme per ate c'ka do te vije ne te ardhmen jo per ate qe jetojme.ka njerez qe kane shume endrra ,deshira por nuk mund t'i realizojne per shkak te pasigurise qe ato kane per te ecur ne jete.njerezit e tjere te cilet jane te vendosur te bejne perpara edhe pse me shume mund i duket me e lehte sakrifica qe bejne.per te gjitha keto sakrifica ne bazohemi ne te ardhmen tone , jeten qe na pret.sigurisht qe i gjithe ky mund shperblehet me nje jete akoma me te mire ne te ardhmen.
ne fund te fndit te gjithe jemi ne kete bote per nje qellim, te mundohemi qe endrrat mos te mbeten thjesht enderr ne sirtar ,por t'i realizojme ato.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     sndi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/enderrat+tona/3862


Vepra te ngjashme
Te enderrosh....
Lloji: Ese pershkruese
Te enderrosh per ne femijet eshte gjithcka.Endrrat lidhen me shpresen dhe....bam.....ato zhduken pa ...
E ARDHMJA IME
Lloji: Ese pershkruese
E ARDHMJA IME E c'mund te flas une per te ardhmen time,duke ditur se te gjithe na t...
Endrra ime
Lloji: Ese argumentuese
Endrrat.E cjane endrrat per ty.Sa endrra ke ne sirtar.Cdo kush ka endrrat e tij,madje disa mund ti ...
Vdekja eshte vdekja...
Lloji: Ese argumentuese
Vdekja eshte ajo qe na tremb me shume, me shume se cdo gje ne kete jete. Kujt I trembemi me shume...
E ardhmja dhe une
Lloji: Ese vleresuese
E ardmja na duket kaq magjike,e mistershme, sa mezi presim te zgjasim duart e ta perkedhelim,ta bejm...
Pro apo Kunder deni...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon ...
Arti dhe enderrat j...
Lloji: Ese filozofike
Qe te krijosh si fillim duhet te enderrosh. Pas cdo arti fshihet nje enderr te cilen e bejme realite...
Cilet nga 2 botet d...
Lloji: Hartim
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme n...
Endrra e prere
Lloji: Ese pershkruese
Sa bukur eshte qe ta veshim. Jeten me endrra, me deshira per te luftiar per nje qellim te realozojm...
Rruga drejt te ardh...
Lloji: Tekst shpjegues
Sa shpejt erdhi koha te mendojme.Te mendojme se ç’ështe me e mira per ne kur te rritemi. Gjate ...
Rruga drejt te ardh...
Lloji: Tekst shpjegues
Sa shpejt erdhi koha te mendojme.Te mendojme se ç’ështe me e mira per ne kur te rritemi. Gjate ...
Endrra jote
Lloji: Ese vleresuese
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e ren...


Komentet e fundit!

Emri: Njomza
Email: njomzamoza1@hotmail.com
Komenti: hyhyhy
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.