Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4170
Data e postimit: 2015-03-31 22:14:57
Shikime: 3529
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: gjenerali i ushtrise se vdekur

Lloji: Analize letrare
Tema: vecorite e stilit
Autori: er
Shkolla: asdreni
Klasa: 7a
Qyteti: korce
E-mail: erisabardhushi@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Jeta sociale
Perikliu ishte një burrë shteti, orator dhe gjeneral i rëndësishëm me ndikim në Athinë gjatë Epokës së Artë, periudha midis luftërave Persiane dhe Peloponeziane. Ai kishte prejardhje nga familja Alkmeonide. Perikliu u lind më 495 p.e.r, në demosin e Kolargos në veri të Athinës. Ai ishte djali i politikanit Ksantipus, që, megjithëse u ostrakizua në vitet 485–484 p.e.r, u kthye në Athinë për të komanduar kontingjentin athinas në fitoren greke në Mikalë vetëm pesë vite më vonë. Mamaja e Perikliut, Agariste, ishte pasardhëse e familjes së fuqishme fisnike të Alkmeonidëve dhe lidhjet e saj familjare luajtën një rol shumë të rëndësishëm në fillimin e karrierës politike të Ksantipusit. Perikliu, duke ndjekur zakonin athinas, u martua fillimisht me një nga të afërmet e tij më të ngushta, me të cilën pati dy djem, Paralusin dhe Ksantipusin. Kjo martesë, megjithatë, nuk ishte e lumtur, dhe në vitin 445 p.e.r Perikliu u divorcua nga gruaja e tij të cilën ia ofroi një burri tjetër, në pajtim me të afërmit e saj meshkuj Emri i gruas së tij të parë nuk njihet; informacioni i vetëm ishte se ajo ishte gruaja e Hiponikut, përpara se të martohej me Perikliun dhe mamaja eKaliasit prej martesës së saj të parë. Gruaja të cilën ai me të vërtetë adhuronte ishte Aspasia. Ajo u bë e dashura e Perikliut dhe ata filluan të jetojnë me njëri tjetrin sikur të ishin të martuar. Kjo marrëdhënie ngjalli shumë reagime, madje edhe nga vetë djali i Perikliut, Ksantipusi, i cili kishte ambicie politike dhe nuk vonoi të shpifte kundër babait të tij. Megjithatë, këto persekutime nuk e zvogëluan moralin e Perikliut,ndonëse ai shpërtheu në lot për të mbrojtur Aspasian kur ajo u akuzua për korruptimin e shoqërisë athinase. Tragjedia e tij më e madhe personale qe vdekja e motrës së tij dhe të dy djemve të tij të ligjshëm, Ksantipusit e Pralusit, të gjithë të prekur nga epidemia, një fatkeqësi të cilën ai nuk arriti ta kapërcente.Pak përpara vdekjes së tij, athinasit lejuan një ndryshim të vitit 451 p.e.r që e bënte djalin gjysmë athinas të tij me Aspasian, Perikliun e Ri, qytetar dhe trashëgimtar të ligjshëm të tij, një vendim kontradiktor duke ditur se Perikliu ishte ai që propozoi ligjin për pasjen e qytetarisë vetëm kur të dy prindërit ishin athinas.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     er - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/gjenerali+i+ushtrise+se+vdekur/4170


Vepra te ngjashme
Vajza e braktisur
Lloji: Tregim
Një herë një vajzë e quajtur Arta ishte braktisur të cilën e kishte larguar babai nga shtëpia...
Medea dhe Femrat So...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Paragrafi 1: Vetëdija dhe Pavarësia Një ndryshim i theksuar midis Medeas dhe femrave sot është...
Kush e solli Dorunt...
Lloji: Ese pershkruese
Në një fshat të largët jetonte një grua e re me 10 fëmijët e saj me 9 djem dhe 1 vajzë.Erdhi...
Nje dit ne autobuz
Lloji: Tregim
Ndërsa ndodhej në një autobus shkolle, një vajz e re e quajtur Vanesa, vuri re një nxënëse, A...
Dritero agolli Isma...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Të dy kanë mbi kurriz koleksionin e dekoratave për letërsinë që krijuan dhe njëkohësisht, th...
Ora e matematikes
Lloji: Ese shpjeguese
Sot ishte dita e parë e shkolles.Ora parë ishte matematikë.Atë orë kishim përseritje. Kisha m...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Ne dy shtepiza ne kembet e nje kodre jetonin dy familje fshatare. Cdo familje kishte kater vocerrake...
Komunikimi Virtual
Lloji: Ese shpjeguese
Komunikimi virtual Komunikimi është veprimtaria kryesore e njerëzve, e cila ka evoluar me kalim...
Mërzia dhe arti
Lloji: Ese filozofike
Për shumë njerëz,mërzia është e kundërta e zbavitjes,ndërsa zbavitja është shpengim,harres...
Aktualizimi i Ofeli...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ofelia, personazhi femër në tragjedinë "Hamlet" të Shekspirit, ka qenë burim frymëzimi për sh...
Një udhëtim imagj...
Lloji: Ese filozofike
Më kujtohet eksperimenti që bëmë me miqtë e mi shkencëtarë. Provuam të shihnim se çfarë nd...
Prometeu,një hero ...
Lloji: Ese filozofike
Prometeu është heroi i parë humanist në të gjithe historinë e letërsisë dhe është një fig...


Komentet e fundit!

Emri: enxhi
Email: xxheni22@yahoo.com
Komenti: nuk ka ese me te gjate
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.