Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 393
Data e postimit: 2012-07-10 06:59:43
Shikime: 10318
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 1

Titulli: Permbledhje e tregimit “Ne fshat” e Gi de Mopasan

Lloji: Tregim
Tema: Ne fshat
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ne dy shtepiza ne kembet e nje kodre jetonin dy familje fshatare. Cdo familje kishte kater vocerrake. Te gjithe hanin te njejten supe, luanin ne te njejten balte, rriteshin bashke. Nje dite ne pragun e oborrit u shfaq nje karroce fisnike, nga e cila zbriti nje grua fisnike dhe e pasur. Ajo filloi te luante dhe defrehej me femijet si te ishte vete nje e tille. Karroca fisnike shfaqej cdo dite dhe gruaja gjithashtu. Ajo i falte femijeve dashurine e saj, por jo vetem. Cdo dite i mbushte me karamele dhe embelsira.
Familja de Hybjer, gruaja fisnike dhe burri i saj, vendosen te adoptonin Sharlin, vocerrakun e Tuvakeve. Nese Sharli do te behej djali i tyre, atehere ai fitonte trashegimine ndersa prinderit aktual do te merrnin nje page mujore prej njeqind franga, por ata nuk mund te pranonin te shisnin djalin e tyre. Zonja de Hubjer u largua e zhgenjyer, por ne pragun e portes pa vocerrakun e Vanileve.
Ajo kerkonte me cdo kusht te biresonte nje femije, dhe kete here kerkonte ate te Vanileve, te cilet ishin lakmitare. Ndryshe nga Tuvaket ata pranuan t’ua jepnin djalin de Hybjereve, madje kerkuan edhe me teper. Vanilet u treguan mendjelehte dhe lakmitar dhe per kete arsye Tuvaket i perbuznin. Marredheniet e dy familjeve u prishen. Sharli u rrit dhe pas njezete vjetesh ne pragun e deres u shfaq perseri nje karroce fisnike prej te ciles zbriti nje djale i pashem, i veshur mire, i cii shoqerohej nga nje grua e moshuar. Ishte Zhani, djali i Vanileve. Ai krenohej dhe llastohej ne rrobat e tij te reja dhe luksoze, ndersa Sharli e veshtronte xheloz dhe i mbushur me urrejtje. Nuk ndihej krenar per jeten qe bente, apo per vendimet qe kishte marre familja e tij, do te kishte preferuar te vdiste dhe kete ua tha qarte prinderve te tij. Nuk mund te qendronte me aty, ku ndihej i poshteruar, ndaj u largua, per te mos u kthyer me kurre.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     VepraNgaJu.com - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregim/Permbledhje+e+tregimit+%E2%80%9CNe+fshat%E2%80%9D+e+Gi+de+Mopasan/393


Vepra te ngjashme
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Ne dy shtepiza qe ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujra termale jetonin dy famil...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Dy shtepizat e fshatareve ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujera termale. Aty j...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-t...
Në fshat
Lloji: Analize letrare
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-t...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Ne nje fshat te larget e po aq te bukur te Frances, ndodheshin dy shtepi, njera prane tjetres. Ketu ...
Permbledhja e tregi...
Lloji: Tregim
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel. Cdo familje at...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Kjo ngjarje zhvillohet prane dy shtepizave te vendosura ne kembet e nje kodre me ujra termale. Brend...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel me ujera termal...
Interes apo dashuri...
Lloji: Tregime dashurie
Nje djale dhe nje vajze ishin shume te dashuruar.Te dy ishin ne te njejten shkolle,ne gjimnaz por ne...
Lidhja vella moter
Lloji: Tregim
Ne nje jetimore ishin rritur dy femije,moter e vella.pas disa kohesh kishte ardhur nje cift i cili d...
Ema Bovari
Lloji: Ese pershkruese
Nje nga personazhet letrar qe me ka lene me shume mbresa eshte Ema Bovari.Me ka bere pershtypje se ...
tragjedia..
Lloji: Tregime dashurie
kjo hitori filloi dhe mbaroi ne nje rruge....ajo e bukur e gjate me sy jeshil e flok kaf kurse ai f...


Komentet e fundit!

Emri: arlinda
Email: vera_kolgeci@hotmail.com
Komenti: Mua me ka pelqyer shum ky tregim oh sa komm kesh e sa kom kajt per ketee tregim
  Pergjigju

Emri: arlinda
Email: vera_kolgeci@hotmail.com
Komenti: Mua me ka pelqyer shum ky tregim oh sa komm kesh e sa kom kajt per ketee tregim
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.