Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4222
Data e postimit: 2015-04-15 21:37:46
Shikime: 12748
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 1

Titulli: gjenerali i ushtrise se vdekur

Lloji: Analize letrare
Tema: plaget e luftes jane te pshmangshme
Autori: desi
Shkolla: asdreni
Klasa: 6a
Qyteti: korce
E-mail: hektor.myrteza@facebook.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Gjenerali I Ushtrise
se Vdekur



Gjenerali I ushtrise se vdekur eshte nje romani I shkruar nga Ismail Kadare ne vitin 1963.Romani eshte I ndare ne dy pjese dhe ne kapituj ne te cilin Kadare ka shkruar ne veten e trete.I gjithe romani modern ze fill pikerisht ne momentin kur nje Gjeneral Italian mer urdherin e nisjes per ne Shqiperi.
Misoni I tij ishte te mblidhte eshtrat e ushtareve italiane te mbetur ne vendin tone gjate Luftes se Dyte Boterore si ne cdo vend tjeter. Gjenerali ne fillim niset me siguri te madhe ne vetvete.Ai ka vetem shoqerine e nje prifti Italian,e nje eksperti shqiptar dhe nje grupi pune.
Zhvarrimi I ushtrise filloi ne 23 tetor .Gjenerali dhe prifti rrugetojne neper Shqiperi ne udhetimin e tyre te shoqeruar jo vetem nga eshtrat dhe kockat por shpesh here nga copeza historie.Zemergur ,kryelarte dhe I pavemendshem Gjenerali beson se misioni I tij eshte vetem paqesor por takimet e papritura te tij provojne dhunen e mbledhur nga e kaluara.Ne roman takojme njerez te nje populli te vogel,por krenar per luften qe kane bere ,te cilet dinin te respektonin traditat,te respektonin mikun,te respektoni,te vdekurit,qofshin edhe armiq.
Gjenerali ne Shqiperi ka pritur te takoje njerez te eger e barbare por ndodh e kunderta sa me shume njeh popullin shqipetar aq me shume ka dashamiresi per ta.
Pas dy vjetesh kerkimesh dhe nje pune te lodhshme me ne fund ne nje skene Gjenerali I gjen eshtrat e kolonelit Z ne ballafaqim me nje plake shqiptare (Nica) e cila e pat vrare kolonelin me sepate pasi ai I pati prdhunuar vajzen e saj 14 vjecare e cila pas kesaj fatkeqesie I dha fund jetes. Ndersa plaka Nice e varrosi kolonelin tek pragu I portes se vet. Kur ne fshatin e saj erdhi gjenerali Nica nxori eshtrat e kolonelit te mbledhura ne nje thes dhe ja hodhi gjeneralit para kembeve , ne mes te nje dasme shqiptare ku ai pati shkuar edhe I paftuar.
Tashme misioni I Gjeneralit u permbush por ai ne fund te romanit I hodhi eshtrat ne uje pasi puna e zhvarrosjes I kishte shkaktuar shume tragjedi. Dhe ky roman paraqitet I tille me ndryshime te thella prikologjike,jo vetem kaq.Eshte nje udhetim neper nje vend te frikshem ,te huaj dhe misterioz ku udhetaret mesojne se nuk mund ti kapercejne kufijte e vdekjes.
Per Luften e Dyte Boterore jane shkruar shume romane nga shume Shqiptare, por asnje nuk arriti te shihte me kaq origjinalitet sa Ismail Kadare per te dhene nje mesazh universal. Te pranojme se plaget qe hap lufta gje te cilen e pranoi edhe Gjenerali jane te pasherueshme pavaresisht kohes.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     desi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/gjenerali+i+ushtrise+se+vdekur/4222


Vepra te ngjashme
Gjenerali i ushtris...
Lloji: Ese argumentuese
ANALIZE LETRARE: Gjenerali i ushtrise se vdekur koment dhe analize (I.Kadare) Ne roman ta...
Ese per ismail kada...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ese : Ismail Kadare Ismail kadare , nje shkrimtar gjenial , I perkryer dhe risitan I shkelqy...
Dritero agolli Isma...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Të dy kanë mbi kurriz koleksionin e dekoratave për letërsinë që krijuan dhe njëkohësisht, th...
Jam krenar per ty S...
Lloji: Ese pershkruese
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti...
Vdekja eshte vdekja...
Lloji: Ese argumentuese
Vdekja eshte ajo qe na tremb me shume, me shume se cdo gje ne kete jete. Kujt I trembemi me shume...
lufta e pare botero...
Lloji: Tekst informativ
Gjurmet e Luftes se pare Boterore ne jeten e njeriut ! Sic e dime te gjithe lufta e pare boterore fi...
gjenerali i ushtris...
Lloji: Analize letrare
Jeta sociale Perikliu ishte një burrë shteti, orator dhe gjeneral i rëndësishëm me ndikim në...
lufta,fataliteti i ...
Lloji: Ese argumentuese
Shpeshhere,jane bere luftra te pergjakshme,te cilat kane sjell pasoja mjaft te renda:pasoja mendore ...
kombi
Lloji: Ese argumentuese
Me duket si nje enderr,eshte shkruar aq shume histori per gjithe keto shekuj. Eshte qendisur nje fla...
Ese
Lloji: Ese argumentuese
Shpeshhere jane bere luftra te pergjakshme, te cilat kane sjelle pasoja te renda:pasoja mendore dhe ...
100 vite shtet
Lloji: Ese pershkruese
Me duket enderr, shume larg realitetit, kane kaluar plote 100 vjet! Eshte shkruar aq shume histori p...
Jam krenar qe jam s...
Lloji: Hartim
Qe te jesh krenar per vendit tend, nuk eshte e thene qe vendi yt ti kete pallatet me ashensore edhe ...


Komentet e fundit!

Emri: amina
Email: aminamustafa.102@gmail.com
Komenti: Liber shume I bukur
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.