Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7059
Data e postimit: 2020-01-06 15:22:18
Shikime: 5996
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 3

Titulli: Keshilla per veten

Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Duaji te gjithe, besoji vetem disave, askujt mos i bej keq!
Autori: Emili Capi
Shkolla: Kushtrimi i Lirise
Klasa: 7A
Qyteti: Durres
E-mail: nadacapi@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kurre mos duaj shume! Sa me shume te duash, aq me shume do te lendohesh.
Mos i jep llogari askujt! Eshte jeta jote dhe e vendos VETEM TI c`ben me te.
Mos urre askend! Shikoja anet e mira. Sado i keq te jete njeriu ai e ka gjithmone dicka pozitive.
Ose fundja, ler vetem Zotin te merret me ta.
SHPERFILLI!
Hakmarrja me e mire eshte shperfillja. Asgje nuk dhemb me shume se ajo. E dua kete fjale, sepse gjithmone me ka nxjerre nga situata.
Lere t`a kuptojne vete, mos ia ver ne dukje, sepse nese ti i shperfill, as nuk i sheh ne sy e as nuk i flet, ata do te mendohen se ku gabuan me ju.
Dhe e fundit:
QENDRO FORT DHE MOS BJER KURRE!
Gjithcka qe bie thyhet dhe nese ti, vetvetja jote thyhet atehere do te duhet shume kohe te kthehesh si ne fillim. Nese qendron i forte, edhe pse te gozhdojne, vrasin, therin psikologjikisht atehere s`do te kete asnje person ne kete toke qe te te mposhti!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Emili Capi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese+bindese/Keshilla+per+veten+/7059


Vepra te ngjashme
Fjale te urta
Lloji: Fjale te urta
1)Humbja e nje njeriu te dashur eshte si humbja e nje dhembi,dhemb per pak kohe por vendi i tij mbet...
mesuesi
Lloji: Ese vleresuese
Ne kete bote kemi dhurate njerez shume persona te pacmueshem.Nje nder keto mrekulli eshte dhe mesues...
E pamundur
Lloji: Poezi dramatike
e pamundur te harroj e pamundur te dua edhe nje here e pamundur te shpresoj kur thyhet zemra bas...
Une
Lloji: Rrefenja
Ah, une... Sa ka per te folur per kete "Une". Gjithmone kam dashur te jem "une", por si duket njere...
“Ti”
Lloji: Leter
Duaje veten ashtu sic je,nuk ke arsye te ndryshosh personalitetin tend per askend dhe per asgje ne k...

Lloji: Ese argumentuese bindese
Ne jeten e perditshme disa gjera qe na vrasin, e qe patjeter duhet t'i bejme, jo na deshira, por se ...
Une
Lloji: Rrefenja
Ah, une... Sa ka per te folur per kete "Une". Gjithmone kam dashur te jem "une", por si duket njere...
paqja
Lloji: Ese filozofike
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFL...
Per ty zemer
Lloji: Hartim
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese t...
dashuria ndaj femre...
Lloji: Ese argumentuese
-Te jesh femer do te thote te te ndryshoje humori 7 mije here ne dite.Eshte keshtu sepse ajo e ndjen...
Ese per jeten
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jeta eshte gje qe perendia i cakton qdo njeriu.Jeta duhet te marre formen nga vet poseduesi saj.Njer...
paraja nuk eshte gj...
Lloji: Ese argumentuese
"Nese ke parane ke gjithcka".Shume njerez ecin ne jete me kete mendim.Atamendojne se paraja i nxjerr...


Komentet e fundit!

Emri: kiki
Email: ana_luna@hotmail.it
Komenti: Uaaaaaaaa bravooo Emiliiii pooooo eshte shume e vertete. Te lumte! Kjo po qe eshte nje veper qe e meriton jo nje por disa fama boterore! Keshtu vazhdo pergjithmone Emi!
  Pergjigju

Emri: Emili Capi
Email: nadacapi@yahoo.com
Komenti: Po pres komente
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.