Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5870
Data e postimit: 2017-06-06 21:02:34
Shikime: 7674
Raporto

Likes: 6 Dislikes: 1

Titulli: paqja

Lloji: Ese filozofike
Tema: paqja
Autori: mia
Shkolla: nehemia
Klasa: 11a
Qyteti: pogradec
E-mail: signorita74@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFLIKTE,PA LAKMI E URREJTJE.NESE JETA NA OFROHET VETEM NJE HERE,A NUK E KEMI NE NE DORE QE TA JETOJME KETE JETE NE MENYREN ME TE MIRE TE MUNDSHME?A NUK E KEMI NE KETE FUQI E PUSHTET MBI VETEN TONE? NDRYSHIMI I VERTETE FILLON NGA VETVETJA. NESE E DUAM NJE JETE ME TE MIRE FILLIMISHT KETE GJE DUHET TJA KERKOJME VETES SONE.ASKUSH NUK MUND TE MARRE VENDIME MBI JETEN TONE E ASKUSH NUK MUND TE NA DETYROJE TE BEJME DICKA QE NUK DUAM.JETA JONE ESHTE VETEM E JONA DHE VETEM NE KEMI TE DREJTE TA JETOJME ATE SIPAS MENYRES QE NE DESHIROJME.JETA NA OFROHET NE FILLIM TAMAM SI SKICA E NJE PIKTURE.JEMI NE ATA QE I SHTOJME NGJYRAT,HIJET,KORNIZAT DHE OFROJME NJE TABLO VERTET TE BUKUR.NESE NE TE EKZISTON PAQJA,DASHURIA PER JETEN,MIRESIA,LIRIA DHE DREJTESIA ATEHERE MUND TE THEMI SE VERTET E KEMI JETUAR KETE JETE.NESE KETE GJE DO TUA IMPONONIM TE TJEREVE DHE TE GJITHE DO TE IMAGJINONIN NJE JETE PA LUFTE,URI,HAKMARRJE E SIDA,ATEHERE KJO DO TE ISHTE ME TE VERTET NJE ARRITJE.NESE IMAGJINIMI DO TE NA SILLTE NJE JETE ME TE MIRE,ATEHERE NUK DO HEZITOJA QE TA BEJA KETE GJE.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     mia - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/paqja/5870


Vepra te ngjashme
sa i pavarur jam un...
Lloji: Analize letrare
Cdokush duhet te jete I pavarur..Duhet te jete vetvetja…cdo njeri ka te drejte ta jetoje jeten ash...
bej cfare ndjen jo ...
Lloji: Ese argumentuese
Kemi ardhur ne kete jte per te bere shum gjera,per te lujatur per te folur per te qeshur ashtu sic j...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
E ardhmja jone
Lloji: Ese pershkruese
E ardhmja nuk eshte vetem nje pjese ne jeten tone. Ate duhet ta mendojme gjate gjithe kohe dhe jo si...
Njeriu ne jete ka n...
Lloji: Ese argumentuese
Eshte mese normale qe njeriu te ndjeje dashuri apo afeksion ndaj shume gjerave ne jete. Fundja, jane...
Keshilla per veten
Lloji: Ese argumentuese bindese
Kurre mos duaj shume! Sa me shume te duash, aq me shume do te lendohesh. Mos i jep llogari askujt! ...
Ne jemi ketu ne Tok...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjeh...
Cilet nga 2 botet d...
Lloji: Hartim
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme n...
Kthimi i Perjetshem
Lloji: Ese argumentuese
Nje fund, ne vije te drejte, ku ndodhin vdekje te panumerta dhe lindje te panumerta te cilat ndr...
Të gjykosh
Lloji: Ese argumentuese
Po buzeqeshi tani jam e lumtur? a eshte jeta ime perfekte ? a kam gjithqka qe kam dashur ? e d...
Vdekja eshte vdekja...
Lloji: Ese argumentuese
Vdekja eshte ajo qe na tremb me shume, me shume se cdo gje ne kete jete. Kujt I trembemi me shume...
Te jetojme cdo dite...
Lloji: Tekst shpjegues
Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.