Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 446
Data e postimit: 2012-10-15 12:53:01
Shikime: 10702
Raporto

Likes: 54 Dislikes: 6

Titulli: 100 vjetori i pavaresise

Lloji: Ese argumentuese
Tema: atdheu
Autori: jonathan pano
Shkolla: servete maci
Klasa: 9A
Qyteti: Tirane
E-mail: jonathanpano2@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ne fakt eshte paksa e veshtire te flasesh per gjithe keto vite. Eshte e veshtire te tregosh per 100vjet liri,100vjet krenari, 100vjet trimeri. Eshte po aq e veshtire sa te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate gjithe kesaj e kane bere kete vend te njihet per vlera mjaft te medha. Ka data te cilat e bejne shqiponjen e flamurit tone te fluturoje.
Data 28Nentor !! Historia mund te flasi me shume nga c’mund te them une per te, por nuk mund ta tregoj me aq krenari sa e tregoj une. Me vjen natyrshem te permend emrin “Ismail Qemali” dhe jam e sigurt se ky emer flet vete per te gjithe shqiptaret. Nje burre i mocem qe ngriti flamurin ne flladin e eres, qe percillete armiqte nga kufiri i shtetit tone. Nje individ qe jam e sigurt qe njihet dhe jashte shqiperise.
Pavaresia e Shqiperise solli mjaft risi. Solli krijimin e nje shteti te pavarur, nje shteti qe sot njihet si vend i shqiponjave, si vend i burrave krenar dhe puntor, si vend i cili ze nje pjese shume te vogel ne bote, por qe per te gjithe ne mbart nje rendesi te madhe. Nje vend qe per vite te tera me radhe njihej si nje vend i mbyllur nga te tjeret, si nje vend qe nuk kishte nevoje per ndihmen e nje shteti tjeter. Shqiperia eshte nje vend i cili ne nje fare menyre dinte si te ecte vete perpara, ndonese me hapa te vogla. Por fundja cdo gje e madhe nis nga dicka e vogel. E si cdo vend tjeter pati dhe ai rebelimin ndaj deres se tij te mbyllur, duke u kthyer ne nje vend qe tashme kishte mundesi te levizte lirishem kudo.
Do te ishte apsurde te mos permendim se sa shkrimtare e moren penen ne duar per te shkruar per pavarsine e vendit tone. Se si ato fjale qarkulluan kudo anembane.
E si mos te permendim shprehjet e popullit, qe tregojne gjithmone e me shume se sa e duan shqiptaret shqiperine. Nder te panumertat do te vecoja njeren prej shprehjeve, e cila sa here qe thuhet, zgjon te une nje ndjenje qe qendronte diku e strukur: “Duaje atdhen, si shqiponja folene !”.
Dhe lind pyetja: “A ekziston ndonje shprehje tjeter qe mund t’i pershtatet me shume vendit tone ?!” , dhe me plot gojen e them JO.
Vendi im eshte vendi i shqiponjave, eshte vend i te fortit, i krenarise, i patriotizmit, i gjithckaje pozitive dhe krahasimi me shqiponjen eshte krahasimi me dinjitoz qe mund t’i behej.
Shqiponja, mbreteresha e qiellit, ajo qe nuk di te lej te voglin e saj vetem e te pambrojtur, ajo qe nuk do te largohet kurre nga foleja e saj.
Ja pra, keshtu jane dhe shqiptaret, mbreterit e tokes se tyre. Mbreterit te cilet sot festojne 100vjetorin, krenar si gjithmone. Keta jemi ne, kta jane shqiptaret, nje popull qe si kurre asnjehere me para do te festojne 100vjetorin e pavarsise se tyre.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     jonathan pano - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/100+vjetori+i+pavaresise/446


Vepra te ngjashme
KOMBI SHQIPETARE 10...
Lloji: Ese pershkruese
NE FAKT ESHTE PAKSA E VESHTIRE TE FLASESH PER GJITHE KETO VITE. ESHTE E VESHTIRE TE TREGOSH PER:100V...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vi...
100 Vjetorii i Shqi...
Lloji: Ese pershkruese
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte shume e veshtire te flasesh per gjithe keto ...
ese per 100 vjetori...
Lloji: Ese argumentuese
28 - 29 nentori eshte dita kur shqiptaret festojne per pavarsine e atdheut tone atdheut te cilit ke...
70-vjetori i pavars...
Lloji: Ese pershkruese
Shqiperia,vendi ku u linda, u rrita dhe do vdes.Ky eshte vendi im.Vendi ku shqiponjat fluturojne te ...
Ne Vlore per shpall...
Lloji: Ese pershkruese
Sot eshte data 28 nentor 1912,eshte nje dite e shenuar per te gjithe shqiptaret anembane,qe e kemi p...
Emigrimi
Lloji: Ese argumentuese
E keni vene re kohet e fundit se numri i te rinjve ne Shqiperi eshte pakesuar?! E keni ven...
Jam krenar per ty S...
Lloji: Ese pershkruese
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti...
Jam i vecante,jam s...
Lloji: Ese vleresuese
Kur kam shkuar jashte shtetit,me kane pyetur se nga cili qytet jam.Ne ate moment,me nje krenari te m...
artistet shqiptare ...
Lloji: Ese argumentuese
Artistet Shqiptare ne bote , jane po ato qe i japin vlera nje kombi , jane ato qe percjellin nje ku...
100 vjet Pavaresi
Lloji: Ese argumentuese
Esse: “100 vjet Pavaresi” Plot 100 vite me pare nga nje ballkon modest ne Vlore, plaku I me...
Jam krenar/e qe ja...
Lloji: Ese argumentuese
shqiperia eshte vendi i cili kam lindur dhe do te jetoj.ka shume pasuri perradhore qe me bejne krena...


Komentet e fundit!

Emri: Maria
Email: marku_maria@yahoo.com
Komenti: bravoooooo nje ese sic duhet per pavaresine e vendit tone te lumte
  Pergjigju

Emri: luahi
Email: luahi@yahoo.com
Komenti: neser kam per te dorezuar ne ese arguentuese ishalla ben pune
  Pergjigju

Emri: ALBIN
Email: binni-gara@hotmail.com
Komenti: Nester kam hartim e mora qita ishalla naj not te mir :p
  Pergjigju

Emri: gentrit
Email: gentritpllana@hotmail.com
Komenti: ese shum e bukur Kosova Shqiperia 1....gjithnje
  Pergjigju

Emri: ela ela
Email: elafier@yahoo.com
Komenti: very good nice brave i like
  Pergjigju

Emri: Okled
Email: okled.rakipi@gmail.com
Komenti: ese shume e bukur e formuar ne menyre perfekte pa gabime jonathan bravo, me pelqeu!
  Pergjigju

Emri: Antonio
Email: Antoniomecollari@zbavitu.com
Komenti: Sh e bukur kjo eseja se Fb :Pp . . se do na duhesh raste tjera :P !!
  Pergjigju

Emri: besa
Email: viktoriaa@hotmail.co.uk
Komenti: Shume ese e bkr bravo......po ti ana dine te besh ese me te bkr ..nqs po pse nk i publikon ?????? :)
  Pergjigju

Emri: Rreze
Email: rreze-arta@live.com
Komenti: Bravo eshte shum shum ese e bukur te lumt ,eshte taman ajo qe me duhej per hartim ne gjuhen shqipe faleminderit me respekt nga rrezja :)
  Pergjigju

Emri: amliv
Email: vilder@yahoo.com
Komenti: ese shum shum shum e bukur bravo ishte gjithcka me kuptim bravooooo.....
  Pergjigju

Emri: rigenti
Email: rigentgjoni@hotmail.comgentrige
Komenti: kjo eshte e duhura
  Pergjigju

Emri: linda
Email: aj.linda@live.com
Komenti: Shumm e mire :)
  Pergjigju

Emri: Atinesra
Email: Atinesra@yahoo.com
Komenti: Eshte shume e papame
  Pergjigju

Emri: Alesia
Email: Zyriqiqazim@hotmail.com
Komenti: Pikerisht Kjo me duhej
  Pergjigju

Emri: enli
Email: enli_38@hotmail.com
Komenti: eshe me kot nuk gjen. edhe me dash me e bo kaq keq se bo dot.haahhaahhaahha:p
  Pergjigju

Emri: erona
Email: erona-b@hotmail.com
Komenti: me pelqeu shume!
  Pergjigju

Emri: Ana
Email: Anajali@yahoo.com
Komenti: Ese shum koti sia vlen ta kerkosh :p
  Pergjigju

Emri: Artina
Email: artiola_elezi@live.com
Komenti: Mire ! Themi se kufjte e Shqiperise e ndajne Kosoven dhe Shqiperine ?! Kjo eshte veq se nje privilegj i kesaj qeverie . Populli yne duhet ti mposht te gjitha sepse qdo njeri ne jete eshte i barabart me tjetrin . Ne duhet te jemi si me pare , nje Shqiperi qe ta marrin shembull e gjithe bota , NJE SHQIPERI ETNIKE . Sa per Ese-n eshte jasht mase me vlera.
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.