Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8010
Data e postimit: 2022-12-25 18:27:47
Shikime: 2199
Raporto

Likes: 8 Dislikes: 0

Titulli: Adoleshenca

Lloji: Ese argumentuese
Tema: ese, adoleshenca
Autori: Big G
Shkolla: ;)
Klasa: 10D
Qyteti: Fier
E-mail: xhonderri@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

- Adoleshentët përballen me shumë vendime të vështira të jetës të cilat, kur lidhen me mungesën e vet – njohjes, shkaktojnë kriza të indetitetit. Jo të sigurt në vetvete, adoleshentët marrin vendime në lidhje me mënyrën se si ata reagojnë, me kë ata shoqërohen dhe çfarë vendimesh ata zgjedhin në jetë.
- Adoleshentët janë shpesh – herë të hutuar për mënyrën se si ndihen, dhe kështu ata kanë tendencë të sillen në mënyrë pasive, fyese ose të çuditshme. Adoleshentët janë në një fazë të plot pasiguri prandaj ata kanë nevojë të gjejnë diçka në të cilin mund të mbështeten dhe që i bën ata të mendojnë se i përkasin diku ose diçkaje në shoqëri. Si rezultat, adoleshentët shpesh gjejnë mënyra që të përshtaten duke formuar një grup shoqëror. Përveç formimit të një grupi, ata provojnë edhe alternativa të tjera të cilat i influencojnë në zgjedhjet që ata do të marrin për jetën e tyre. Shembuj të alternativave të tilla janë : njerëzit e famshëm, mësuesit, të afërmit ose ndoshta shembuj të tjerë në shoqëri.
- Ndryshe nga kur ata ishin fëmijë, adoleshentët fillojnë të shkëputen pjesërisht nga rrethi familjar. Fillojnë më shumë që të rrinë në grupin e tyre shoqëror sesa të ndajnë çaste të lumtura me familjet e tyre. Prandaj faza e adoleshencës përshkruhet si një ndër fazat më të rrezikshme të jetës.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Big G - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Adoleshenca/8010


Vepra te ngjashme
Adoleshenca
Lloji: Ese pershkruese
= prind femije
Lloji: Tekst argumentues
droga
Lloji: Analize letrare
Adoleshenca është një fazë në të cilën duhet të bëhen eksperienca të reja, kështu që pr...
Adoleshentet dhe pe...
Lloji: Ese informuese
Adoleshenca
Lloji: Ese pershkruese
Adoleshenca është mosha me modifikime të gjithanshme në planin biologjik, psikologjik dhe shoqë...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese informuese
Vetmia. Një prej ndjenjave të cilave njeriu u trembet më shumë. Një njeri i vetmuar nuk është...
Moda eshte e rendes...
Lloji: Ese vleresuese
Moda është një një term I përdorur zakonisht për të përshkruar një stil veshjeje,I cili ë...
Cfare eshte adolesh...
Lloji: Ese argumentuese
Nëse i lëmë me një anë dy vitet e para të jetës adoleshneca është periodë kur ngjajnë ndr...
Adoleshenca
Lloji: Ese argumentuese
Adoleshenca është mosha kur një individ kalon nga një fëmijë i pavetëdijshëm për veprimet q...
"Nëse humbet guxim...
Lloji: Ese filozofike
• 1. Nëse humbet guximin atëherë ke humbur vetveten. Ajo çfarë e mban gjallë një njeri dh...
Mesuesit
Lloji: Tekst pershkrues
Arsimi konsiderohet si arma më e fuqishme e jetës për të fituar fitore dhe sukses. Kjo përgjegj...
Abuzimet
Lloji: Ese shpjeguese
Abuzimet : LLOJET E SAJA JANË : Abuzimet fizike ,adoleshente ,fëmijët dhuna në familje, dhuna...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.