Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7386
Data e postimit: 2020-07-23 05:31:07
Shikime: 3623
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 0

Titulli: Librat

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Librat
Autori: Elmedina Deda
Shkolla: "Eqrem Çabej Buricë"
Klasa: 8C
Qyteti: Podujevë
E-mail: elmedinadeda@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi nevojë çdo ditë,e këtë mund ta gjesh në libra,një udhëtim me plot kuptim,mesazhe me vlerë,e një shtim shprese.
Libri është shoku më i ngushtë,motivim për jetë.Çdo njeri mund ta gjej veten tek librat sepse është e vetmja gjë në të cilat mund të përjetosh një ndjenjë ndryshe.Librat janë një kënaqësi më e mirë,kënaqësi e papërshkrueshme që ne mund ta përjetojmë.Egzistojnë lloje të ndryshme të njerëzve,disa pëlqejnë të lexojnë libra,mirëpo jo të lexojnë shumë,disa nuk duan që kohën e lirë ta shfrytëzojnë duke lexuar libra,mirëpo kanë dëshirë të luajnë lojra interneti,të shikojnë një film,por ka edhe persona të cilët nuk ndahen nga librat,të cilët mendojnë se e vetmja gjë që duhet bërë është të lexosh libra ose të shkruash.
Kur përmendim fjalën "libër" kujtohmë mikun më të mirë,mikun më motivues,mikun më udhëzues...
Falë librave ne sot jemi këtu,leximi i tyre çdo ditë e më shumë na mëson se si të përballemi me sfidat e jetës,na bën që të dimë më shumë për rrethanat e jetës e edhe vetëkuptimin e fjalës "jetë".Jetojmë në një botë të cilën e ka kapluar mizoria,xhelozia,mos respekti për të tjerët,ku për disa persona paraja vlen më shumë se gjithçka,mendojnë se paraja mund ta blejë buzëqeshjen,gëzimin,dashurin ë,respektin,sinqeritetin...
Mirëpo falë librave apo leximit të tyre ende ka njerëz të cilët nuk mendojnë se paraja mund të blejë gjithçka,për të cilët disa gjëra janë shumë më të rëndësishme,e të gjitha këto gjëra që ne dimë janë falë librave,pa të cilat nuk do mund të ishte e plotësuar kjo botë.
Librat janë gjithçka që ne kemi.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Elmedina Deda - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Librat/7386


Vepra te ngjashme
Librat
Lloji: Ese argumentuese
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të...
Leximi
Lloji: Ese pershkruese
Librat janë mjeshtra që na udhëzojnë pa shufra, pa fjalë dhe zemërim, pa kërkuar para. Nëse ...
Vendi i Diturisë
Lloji: Ese argumentuese
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të a...
Komedia Hyjnore,
Lloji: Ese filozofike

Lloji: Ese argumentuese
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë...
Nje mik i vertete n...
Lloji: Ese argumentuese
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme....
Dashuria për dijen...
Lloji: Analize letrare
- Warren Buffett tha njëherë: “Sa më shumë të mësosh, aq më shumë do të fitosh” Kjo ës...
Paqe
Lloji: Ese argumentuese
Sa e bukur është paqja!Nëse ka paqe do të thotë që në botë të gjithë e duan të mirën e n...
Thënie për Nënë...
Lloji: Thenie
1. Të duash do të thotë të bësh gjëra të vogla me dashuri të madhe. 2. Mos i prisni kryet...
te falesh eshte hyj...
Lloji: Ese argumentuese
Njerëzit janë krijesa të lindura me atributet dhe dobësitë e tyre.Te gjithe ne bejme pjese ne s...
Miqët
Lloji: Ese argumentuese bindese
Miqtë luajnë një rol të rëndësishëm në jetën e një personi. Ata inkurajojnë kur njëri ë...
deshira ime
Lloji: Ese pershkruese
Dëshira për ‘u bërë shkrimtare Dëshira ime më e madhe në botë është të bëhem shkrimta...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.