Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3217
Data e postimit: 2014-11-10 21:21:00
Shikime: 11793
Raporto

Likes: 7 Dislikes: 1

Titulli: Misteret e jetes

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Jeta
Autori: Xhesi Boci
Shkolla: Dituria
Klasa: 12B
Qyteti: Lushnje
E-mail: xhesi.boci.xb@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nese nuk arrin te thuash dot te verteten, nuk je I detyruar te thuash nje genjeshter pasi midis ketyre dyjave egziston nje zgjidhje...HESHTJA...
Te jesh I mistershem do te thot te heshtesh, ye mos hapesh cdo faqe te librit te jetes por historia e tij te ngjalli kurjozitet tek te tjeret.Shpesh jeta te ofron letrat dhe lojen duhet ta luash ti e pikerisht e mistershmja e pazbulueshmja eshte asi qe ne kemi nen menge qe te fitojm lojen.
Pyetja qe lind eshte...Pse duhet te jemi njeherazi te mistershem per te qen hero?
Kur ne perfytyrojme nje hero, ne mendjen tone krijohet imazhe te heronjve me maska, me fuqi te mbinatyrshme por nese zbresim nga endrrat nje hero eshte nje njeri qe shfaqet si shumefytyrsia jone njerzore e skalitur ne fytyren e nje njeriut te vetem.
Nje njeri me qellim te caktuar qe ben ate qe do dhe do ate qe ben.
Nje hero sheh vetem detyren e tij dhe anashkalon gjithcka tjeter anesore dhe synon te realizoj vec objektivin e tij.Kjo e ben ate qe te mos zbuloje vetveten te mos tregoj pikat e doubts dhe njeherazi te jetoj me misteret e tij.
Shpesh njerzit te besojn ashtu si je dhe nuk te duhet te japesh shume shpjegime te duhet vec te kryesh detyren ne baze te nje plani rreptesisht te arsyeshem e tek arsyeja e ti te gjejm te misheruar bindjen per ta cuar perpare boten.
Hamleti ka lindur per te zgjidhur dilemen e pazgjidhshme: C'eshte jeta, detyre apo e drejt e njeriut?
Nje gje dihet me siguri qe bota eshte dhe eshte tamam ashtu sic duket por un jam kurjoze te di kush do te fitoje...



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Xhesi Boci - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Misteret+e+jetes/3217


Vepra te ngjashme
Perse jemi ne toke ...
Lloji: Ese filozofike
Jeta eshte nje lufte. Eshte nje beteje qe duhet fituar. Eshte nje enderr qe duhet jetuar. Por.per...
Heroizmi i Vertete
Lloji: Ese shpjeguese
Heorizmi eshte nje perpekje e shquar qe tregon guxim dhe virtyte. Heroizmi I ben njerezit qe te kry...
dashuria
Lloji: Ese pershkruese
dashuria eshte nje ndjenje shume e bukur, e cila lind dhe zhvillohet gradualisht, por shume shpesh n...
Skenderbeu ne syte ...
Lloji: Analize letrare
Te quhesh legjende,hero eshte shame per ne por per shqiperine, kombin tone jo sense ne kemi nje pers...
te gabosh eshte nje...
Lloji: Ese argumentuese
Me fal nuk e perseris me, me fal se nuk isha ne gjendje te mir kur gabova i kemi degjuar shum here k...
Njeriu duhet te jet...
Lloji: Ese argumentuese
Eshte ironike menyra se si njerzit perpiqen te krijojne vetveten e tyre.cdo gje eshte pjese e karakt...
familja dhe ndikimi...
Lloji: Ese vleresuese
Cdo njeri lind, rritet dhe do vazhdoje te ece perpara ne jete, por per ta bere kete ai duhet te puno...
Heshtja
Lloji: Ese filozofike
Heshtja e ka gjuhen e saj,ajo flet me shume se c'do britme qe do te shkaterronte dicka te bukur.Ajo ...
skenderbeu-heroi yn...
Lloji: Ese vleresuese
SKENDERBEU-HEROI YNE KOMBETAR Skenderbeu.Per te shkruar per kete njeri nuk mjaftuan dhe nuk do...
Endrra jote
Lloji: Ese vleresuese
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e ren...
Jeta
Lloji: Ese filozofike
Cesht bota? Sa shpesh lendohesh dhe me pas fshin lotet duke buzeqeshur dhe mendon se e nesmja do ...
Per ty zemer
Lloji: Hartim
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese t...


Komentet e fundit!

Emri: Gascuigasi
Email: c bacsuias jakbsjbcasjbka@gmail.com
Komenti: 😂😂😭😭😥😪😢🠒©
  Pergjigju

Emri: Sasss
Email: Ssss@gmail.com
Komenti: Mundohem Te realizohej edhe me bkr .. Gjithsesii me plq
  Pergjigju

Emri: Sayda Büyüküstün
Email: ketjonalepri@gmail.com
Komenti: bukur me pelqen menyra e mendimit dhe e te shprehurit
  Pergjigju

Emri: aaaaaaaaaaaa
Email: aaaaaaaaaaaaaa@gamail.com
Komenti: te dhjefsha!!!
  Pergjigju

Emri: ragni
Email: ijsid@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: katerina mucka
Email: jdkhjighjbnj@yahoo.com
Komenti: shum e bukur/
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.